Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 juli 2005, 17:19   #41
restons courtois
Parlementslid

restons courtois's schermafbeelding

Standaard

Vervreemd van de werkelijkheid? Een generatie is "verreckt" in het Oosten. Oostbelgie en een deel van Luxemburg was een groot "ground zero". Scheiß Hakenkreuz.
restons courtois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2005, 17:19   #42
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Nello
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Heeft Pieke ooit het fascisme of nazisme goedgepraat? Doen alle flaminganten dat dan?
Vlaams Nationalisten zijn a priori nazisten. Hierover kan geen discussie bestaan, dit is een te aanvaarden axioma. Vlaams Nationalisten die dit ontkennen zijn buiten nazistisch ook nog leugenaars.
Oud 22 juli 2005, 17:22   #43
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Ik zou willen besluiten met Knuppels' vroegere onderschrift: niets kwetst meer dan de waarheid.
Oud 22 juli 2005, 17:26   #44
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Wat voor een derderangs-patriot ben jij, die op z'n nationale feestdag doodleuk in het buitenland op reis is?!? Is uw eigen belgique niet mooi genoeg misschien?

Onnozele klap met waardeloze inhoud, geschreven en gezegd door Story-lezeressen en Royalty-kijksters die houden van koekjesdozenromantiek.

Het belgikske verdwijnt stilaan ten voordele van Europa en Vlaanderen / Wallonië. pech voor de verzuurde achterblijvers maar een dergelijk proces valt niet meer om te keren.

Ik doe mee, net als de andere Vlaams-nationalisten! We willen immers geen afscheiding (=separatisme) van het belgikske, maar wel de vernietiging van de belgische staat tvv het Vlaamse volk.

Leer uw geschiedenis stommekloot! Het Vlaams-nationalisme is even oud als het belgikske! Bovendien weten jullie blijkbaar nog steeds niet wat flamingantisme is, namelijk puur taalnationalisme! Dit is in de Vlaamse Beweging grotendeels uitgestorven en plaats gemaakt voor een volwaardig nationalisme waarbij de onafhankelijkheid van Vlaanderen geëist wordt!

Waar en wanneer spreken we af? Jullie komen toch naar de IJzerwake hoop ik? 8)
Wat te zeggen dan tegen Vlaams-Nationalisten die in het buitenland op reis op 11 juli zouden zijn? Dat ze "verraders" zouden zijn, omdat ze niet in Vlaanderen zijn? Belachelijk, natuurlijk.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2005, 17:27   #45
alpina
Europees Commissaris

alpina's schermafbeelding

Standaard

Ik hoop dat Yann over draadloos internet beschikt daar in ZuidFrankrijk want de nood voelen om hier op dit forum fanatiek te blijven posten terwijl je in het zonnige ZuidFrankrijk op verlof bent dat wens ik zelfs de halstarrigste belgicist niet toe.
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2005, 17:31   #46
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Ik ben blij dat u uw wereldvreemdheid zelf uit de doeken doet. Ongeacht de plaats waar ik me bevind, ik blijf mijn geboorteland altijd trouw. Dat u dat niet begrijpt is immers normaal. Kleinburgerlijke Vlamingen komen meestal niet verder dan bakker Jos en het patattenveld waar ze zijn opgegroeid.
Het is door zulke uitspraken dat het Vlaams-nationalisme telkens aan belangstelling wint!Als de kleinburgerlijke Vlamingen niet verder komen dan Bakker Jos wil dat wel zeggen dat ze hun vakantiegeld in hun eigen Vlaanderen opsouperen wat voor werkgelegenheid zorgt.

Novalis
Grellig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2005, 17:32   #47
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Het is door zulke uitspraken dat het Vlaams-nationalisme telkens aan belangstelling wint!Als de kleinburgerlijke Vlamingen niet verder komen dan Bakker Jos wil dat wel zeggen dat ze hun vakantiegeld in hun eigen Vlaanderen opsouperen wat voor werkgelegenheid zorgt.
Ja, ondermeer dankzij de hulpverlening van Z11 Z11 Z11
Oud 22 juli 2005, 17:33   #48
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Trouwens, da vakantiegeld, geven ze da ni integraal aan de walen?
Oud 22 juli 2005, 17:42   #49
Grellig
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nello
Trouwens, da vakantiegeld, geven ze da ni integraal aan de walen?
Seg ménneken,ik heb het toch niet over de walen hé,heb je een walen-obsessie opgelopen ofzo?

Novalis
Oud 22 juli 2005, 18:05   #50
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Als je trouwens nog enkele van soortgelijke schandaalverhaaltjes wil horen, moet je t mij maar eens zeggen
*Wacht vol ongeduld*....
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2005, 18:06   #51
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
De Walen waren wat kwaad omdat Leopold III de Vlamingen wel kon verstaan in hun onafhankelijkheidseis.
Is dat zo? De eerste keer dat ik dat hoor. Vertel daar eens wat meer over
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2005, 18:13   #52
Miguelito
Minister

Miguelito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben een Belg, en ben tevreden met mijn nationaliteit. Het is dus normaal dat ik het niet kan verdragen dat andere landgenoten mijn land bespotten en kapot willen maken. Een Fransman, Nederlander of Duitser zou dat ook zijn.

In tegenstelling tot de flamingantenkliek, is ons volk allesbehalve te vergelijken met een sekte. Ik acht de separatisten in staat om aanslagen te plegen zoals die van Madrid en Londen. De verzuurdheid neemt exponentieel toe, en door de opgekropte frustratie kan men het hoofd niet meer koel houden. Het bewijs daarvan zijn de vele berichten van Vlaams-nationalisten op dit forum.
Dat is spuwen op de slachtoffers van die aanslagen.
Wie is er hier verzuurd?
Allemaal goed en wel dat je belgiqueist bent (freedom of speech above all!), maar Van Nespen of Kim schrijven niet zo een onzin.

un saludo
Miguelito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2005, 22:24   #53
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
In tegenstelling tot de flamingantenkliek, is ons volk allesbehalve te vergelijken met een sekte. Ik acht de separatisten in staat om aanslagen te plegen zoals die van Madrid en Londen. De verzuurdheid neemt exponentieel toe, en door de opgekropte frustratie kan men het hoofd niet meer koel houden. Het bewijs daarvan zijn de vele berichten van Vlaams-nationalisten op dit forum.
Bush en Blair hadden nog de goeie smaak om de aanslagen in hun land niet te misbruiken om de Democraten of de Tories te criminaliseren. Zoveel goeie smaak heeft het losgeslagen stelletje Blubbers natuurlijk niet.

Het begon met gekke Bruno die prentjes van opgeblazen Madrileense treinen kleefde onder Vlaamse Leeuwen, een jaar later koketteren gekke Hans en gekke Yann ook frequent met de stelling dat Vlaams-nationalisme terrorisme is...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by zorroaster on 22-07-2005 at 23:25
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Bush en Blair hadden nog de goeie smaak om de aanslagen in hun land niet te misbruiken om de Democraten of de Tories te criminaliseren. Zoveel goeie smaak heeft het losgeslagen stelletje Blubbers natuurlijk niet.

Het begon met gekke Bruno die prentjes van opgeblazen Madrileense treinen kleefde onder Vlaamse Leeuwen, een jaar later koketteren gekke Hans en gekke Yann ook frequent met de stelling dat Vlaams-nationalisme terrorisme is...[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Bush en Blair hadden nog de goeie smaak om de aanslagen in hun land niet te misbruiken om de Democraten of de Tories te criminaliseren. Zoveel goeie smaak heeft het losgeslagen stelletje Blubber natuurlijk niet. Het begon met gekke Bruno die prentjes van opgeblazen Madrileense treinen kleefde onder Vlaamse Leeuwen, een jaar later koketteren gekke Hans en gekke Yann ook frequent met de stelling dat Vlaams-nationalisme terrorisme is...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door zorroaster : 22 juli 2005 om 22:25.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2005, 22:33   #54
peace in the world
Lokaal Raadslid

peace in the world's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenon
Ik vond dat er gisteren in Brussel rond elf uur opvallend weinig volk en sfeer was voor een congé-dag.
Always look at the bright side of life ( die heeft volgens mij een psycholoog nodig , zo depri dat ie is )

WE ZIJN ER NIET VOOR DE ECONOMIE MAAR DE ECONOMIE IS ER VOOR DE MENS. Daarom hebben communisme en weldra kapitalisme gefaald !!!
peace in the world is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2005, 22:36   #55
peace in the world
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
-Ben benieuwd of de mensen dit ook zeggen die al 10tallen keren hun werk zijn kwijtgeraakt.
-Ben benieuwd of de mensen dit ook zeggen die al jaren werken via weekcontractjes en geen zicht op de toekomst hebben.
-Ben benieuwd of de mensen dit ook zeggen die verplicht worden gebedshuizen van de islam in hun gemeente op te nemen terwijl de islam de geweldadigste filosofie van allemaal is.
-Ben benieuwd of de Vlaamse middenstand dit ook zegt die hun klanten richting Nederland ziet vertrekken om inkopen te doen.
-Ben benieuwd of de mensen dit ook zeggen die door het dictoriaal regime in Laken onder de knoet wordt gehouden en maandelijks een bepaald bedrag richting Laken zien vertrekken waarvan ze het nut in vraag stellen.
Als je vergelijkt met de rest van Europa denk ik wel dat mensen blij zijn om hier te leven. Maar dat zullen ze wel minder zijn met mensen van jouw soort

WE ZIJN ER NIET VOOR DE ECONOMIE MAAR DE ECONOMIE IS ER VOOR DE MENS. Daarom hebben communisme en weldra kapitalisme gefaald !!!
Oud 22 juli 2005, 22:38   #56
Stubaf.
Banneling

Stubaf.'s schermafbeelding

Standaard

Mooie "vakantie" heeft Yann, niets anders doen dan hele dagen lang zijn grijsgedraaide plaat van "flaminganten zijn nazis" afspelen

Ik vind zijn postings wel een teken dat de BUUB potentieel gevaarlijk kan zijn. Vlaanderen Boven heeft reeds dreigmail ontvangen van een belgicist, en wanneer ik de gefustreerde en met leugens doorspekte berichten van "Yann" en "Nello" lees, dan denk ik dat de Belgische overheidsdiensten best eens een grondig onderzoek houden naar de onfrisse praktrijken van de BUUB. Ik denk hierbij in het bijzonder over de uitspraken van "Nello" in verband met ex-collaborateurs.
Stubaf. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2005, 22:49   #57
Grellig
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peace in the world
Als je vergelijkt met de rest van Europa denk ik wel dat mensen blij zijn om hier te leven. Maar dat zullen ze wel minder zijn met mensen van jouw[size=3] soort[/size]
Dit forum hier begint echte hitleriaanse trekjes te krijgen!Sinds wanneer behoort een mens tot een soort?!
Een mens met een bepaalde religieuze achtergrond tot daar aan toe,maar een soort?Das netjes,merci.[edit]
[size=1]After edit by Grellig on 22-07-2005 at 23:50
Reason:

Citaat:
Als je vergelijkt met de rest van Europa denk ik wel dat mensen blij zijn om hier te leven. Maar dat zullen ze wel minder zijn met mensen van jouw[size=3] soort[/size]
Dit forum hier begint echte hitleriaanse trekjes te krijgen!Sinds wanneer behoort een mens tot een soort?!
Een mens met een bepaalde religieuze achtergrond tot daar aan toe,maar een soort?Das netjes,merci.[/size]

Citaat:
Eenmens met een bepaalde religieuze achtergrond tot daar aan toe,maar een soort?Das netjes,merci.[/size]
[/edit]

Novalis

Laatst gewijzigd door Grellig : 22 juli 2005 om 22:50.
Oud 22 juli 2005, 22:52   #58
peace in the world
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Een mens met een bepaalde religieuze achtergrond tot daar aan toe,maar een soort?Das netjes,merci.
SOORT is hier figuurlijk gebruikt.
Wat ik altijd grappig vind aan JULLIE is dat jullie zelf Hitlerianen zijn die toch anderen van hitlerianen uitmaken.

Maar goed , genoeg energie aan internetfreakjes verspild ... ik ga nu sponsors zoeken voor de toekomstige verkiezingen en geloof me : ik heb er al een paar , en geen kleine [edit]
[size=1]After edit by peace in the world on 22-07-2005 at 23:52
Reason:

Citaat:
Een mens met een bepaalde religieuze achtergrond tot daar aan toe,maar een soort?Das netjes,merci.
Wat ik altijd grappig vind aan JULLIE is dat jullie zelf Hitlerianen zijn die toch anderen van hitlerianen uitmaken.

Maar goed , genoeg energie aan internetfreakjes verspild ... ik ga nu sponsors zoeken voor de toekomstige verkiezingen en geloof me : ik heb er al een paar , en geen kleine [/size]

Citaat:

Maar goed , genoeg energie aan internetfreakjes verspild ... ik ga nu sponsors zoeken voor de toekomstige verkiezingen en geloof me : ik heb er al een paar , en geen kleien [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door peace in the world : 22 juli 2005 om 22:52.
Oud 22 juli 2005, 22:53   #59
Stubaf.
Banneling

Stubaf.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vond het inderdaad ook totaal smakeloos en misplaatst, maar dat gevoel heb ik bij elke posting van een BUUBer. Laat het maar niet teveel aan je hart komen, ze gedragen zich zo omdat ze weten dat ze nergens staan met hun aangebrand pseudo-partijprogramma.
Stubaf. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2005, 22:57   #60
Grellig
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
Ik vond het inderdaad ook totaal smakeloos en misplaatst, maar dat gevoel heb ik bij elke posting van een BUUBer. Laat het maar niet teveel aan je hart komen, ze gedragen zich zo omdat ze weten dat ze nergens staan met hun aangebrand pseudo-partijprogramma.
Merci,kon wel wat peptalk gebruiken hoor.snif snif

Novalis
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be