![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat zouden die toch te verbergen hebben?
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wellicht is dit ook het hoofdmotief van de bub om terug te willen naar het initarisme: Vlaanderen ongemerkt verder laten leegzuigen door zijn broedervolk. Blijkbaar is niet de koning het ware cement tussen het Grootse Belgische Volk maar zijn dat de transfers. Vermits Vlaanderen de jarenlange geldverspilling, die bovendien geen zak heeft opgeleverd, grondig beu aan het worden is, moeten we maar gauw terug naar het unitarisme. Zodoende weten de Vlamingen nog nauwelijks op welke manier ze geplunderd worden.
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Andere elementen om fier op te zijn: -) het feit dat ons onderwijs internationaal aan de top staat (wat was die defederalisering toch een succes!) -) de enorme bijdrage van Vlamingen tot de geschiedenis van de kunst (Rubens, Van Eyck, Breughel, ...) -) de enorme bijdrage van Vlamingen in de verspreiding van geloof en gezondheidszorg via de missionering -) de haven van Antwerpen, één van de belangrijkste in de wereld ... Oh, en nog iets: het geweldloos karakter waarmee de Vlaamse Beweging al zovele jaren strijd voor meer Vlaamse zelfbescikking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie gaf ook weer spontaan de hitlergroet in het openbaar? Juist ja, opa Dillen van het VB. Wie zei er ook alweer geen probleem te hebben met white power? Juist ja, Rob Verreycken van het VB. En dat durft hier dan te stellen dat Belgicisten nazi's zijn! ![]() [size=1]Edit:[/size]
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 31 juli 2005 om 12:50. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit in tegenstelling tot de landsdelen waar de Franstalige Belgen alle Belgische aandacht en voordelen kregen....
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van ledematen afhakken echter....
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Ik heb al meerdere malen gezegd dat ik de gebeurtenissen destijds in Congo absoluut niet goedkeur. Overigens, wat heb ik Leopold II te maken? Mijn partij is niet ontstaan uit adoratie voor Leopold II. De uwe is wel ontstaan uit blinde adoratie voor zwartzakken zoals de Clercq en andere vuile collaborateurs.
![]() |
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() [quote=Kim]1. Dat zullen de Joden graag horen.
2. Ik heb al meerdere malen gezegd dat ik de gebeurtenissen destijds in Congo absoluut niet goedkeur. Overigens, wat heb ik Leopold II te maken? Mijn partij is niet ontstaan uit adoratie voor Leopold II. De uwe is wel ontstaan uit blinde adoratie voor zwartzakken zoals de Clercq en andere vuile collaborateurs.[/QUOTE] Toch raar dat er mensen zijn die een oordeel kunnen vellen over iets wat ze niet hebben meegemaakt. ![]()
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Ik sta hier versteld over de lompe en beledigende taal die Kim aanslaat tegenover anderen, en dan nog tegenover iemand zo dociel als grellig. Ik verbaas er me niet meer over dat ze geen stemmen haalt met zo'n gedrag.
Enfin, other than that, dit is weer eens een schitterend provocatie-topic door zotte Yann. Die mensen van de BUUB hebben duidelijk een soort identiteitscrisis, dat is wel duidelijk. Over de kwaliteit van hun "leven" spreek ik me dan nog niet, als ik zie hoeveel hier door BUUBers wordt gepost over louter nazis en oproepen tot geweld. Mijn vraag is nu alleen waarom mensen nog deelnemen aan threads als deze? Yann en Kim staan hier om mijn negeerlijst en dat met goede rede. Threads als deze zijn a priori niet opgericht om een discussie te houden maar alleen om te provoceren en daarmee een hoop fustraties kwijt te raken. Buiten de grappige tussenkomsten van Musketo heeft dit soort threads niet echt iets te bieden buiten dan tijdverlies aangeboden door mensen met teveel tijd. Tot daar mijn 2 eurocent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Grellig]
Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | |||||||||||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 31 juli 2005 om 13:27. |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral als ze in opdracht van de machthebbers geschreven worden....
![]() |