![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Vreemdeling
|
![]() Sorry dat ik je moet teleurstellen, maar de tijd van de Endlösung is allankal voorbij. Mensen terugsturen naar hun eigen land, is ze niet vermoorden hè manneke. Dat is niet uitroeien. Dat is ze gewoon terugsturen. Als je Endlösung wil, ga dan naar Siberië, daar zijn strafkampen, misschien vind je daar wat je zoekt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 |
Vreemdeling
|
![]() Mss weet ik er niet alles van, maar ik weet wel wat er in m'n omgeving gebeurt, en ik ben het zat dat we er niets aan kunnen doen! Ik durf te wedden dat jij in zo'n idealistisch rijke buurt woont, met een zwembad in je tuin en een rij honden... (sarcasme).
En vind je nu van jezelf niet dat je overdrijft? Ook geen kléin beetje? Ik ken VB'ers, en het zijn heus géén moffen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Enfin... ik ga maar weer wat anders doen want dit is verloren tijd, tot later als er wat posters met meer intellect online komen. ![]()
![]() |
![]() |
#45 |
Vreemdeling
|
![]() Daarom dus ook SARCASME!
En sorry als ik te dom ben voor je, maar dat getuigt dan weer van jouw zelfverheerlijking. salu en de kost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het is niet alleen in de Ster, Diest, Brasschaat (al dicht) Huizingen overal waar er Marokanen komen zijn er problemen met die gastjes. Hoe lang moeten wij dit nog aanvaarden? Ik haat piano's |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Vreemdeling
|
![]() Inderdaad! Eventjes naar het buitenland: in Israël met de joden, in Bosnië met de christenen, Cyprus met hindoes en in Kashmir ook met hindoes... Enz.
Where does it end?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
hooliganisme,uitgelopen betogingen van havenarbeiders, betogingen van anti-globalisten,... => autochtonen hoelang moeten we dat nog aanvaarden???? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Vreemdeling
|
![]() 't Is echt ongeloofelijk al dat gekaffer op de vreemdelingenpolitiek van het VB met telkenmale die loze verwijzingen naar de 'endlösing' en Hitler.
![]() Alsof 'linkse' rakkers zoveel beter zijn (of slechter - wat je verkiest). Het fascisme heeft inderdaad enorm veel doden op z'n geweten. Maar links evenzeer. Tel de werldwijde slachtoffers maar op van abortus en euthanasie en je krijgt een hoger getal! Alleen is het nu wettelijk gemaakt, en dus aanvaardbaar ![]() Men is zo voor respect voor vreemdelingen, respect voor homo's, respect voor mensen met een handicap, respect voor de vrouw, en ga maar door. Maar het basisrespect, namelijk respect voor het leven, daar gaat men doodweg aan voorbij. Ik wil niet op de koffie bij Hitler. Maar ook niet bij ons links establishment. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Vreemdeling
|
![]() wat heet vrije keuze???
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Kris
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Toch met natuurvriendelijke verpakking errond, hé?! Want men is ook voor het milieu ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Welke puntjes heeft het blok er nog van over?
Weten ze het zelf? Ik ken nog steeds geen eenduidend antwoord... |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Politiekers die stelen, ook nog niet. Strengere straffen voor criminelen ook nog niet. En Vlaanderen onafhankelijk ook nog niet. Vlaams geld voor Vlaanderen ook nog niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarvoor heb je België nodig zeker ![]() |
|
![]() |
![]() |