![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
en de gevolgen van cannabis pas op lange termijn? Waar haal je dat? Nederland is het enig land dat ernstig onderzoek heeft gedaan naar het gebruik van cannabis en komt niet tot die conclusie ... maar jij zal het beter weten hè en kom neit afdraven met pseudo-wetenschappelijk onderzoek uitgevoerd in opdracht van het Vlaamsch Blok ... Ik kan alleen maar zeggen wat ik weet ... mn kameraden hier thuis en op kot roken regelmatig cannabis en zijn totaal geen marginalen ... wij zijn uiteindelijk de grote meerderheid ... Net zoals bij alcohol de grote meerderheid geen problemen heeft en een minderheid alcoholieker wordt en meestal in de marginaliteit beland ...
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() ![]() Het ganse linkse zootje heeft haar zegje kunnen doen, en wat voor een zegje! ![]() Toch nog even aanhalen, dat het parket bevestigde dat de moordende druggebruiker zijn daden stelde onder invloed van cannabis en NIKS anders: geen medicatie, geen alcohol,... Ten tweede, het is niet omdat alcoholmisbruik meer doden veroorzaakt in het verkeer, dat we cannabis wel zouden mogen toelaten. Overigens gaat de vergelijking met alcohol-gebruik, een stokpaardje van de drugslobby, helemaal niet op omdat het overgrote merendeel van de bevolking geen alcoholhoudende drank drinkt omwille van het roeseffect dat alcohol veroorzaakt. Alcoholgebruik mag dan ook niet tot het criminele druggebruik worden gerekend, alcoholisme en overmatig drankgebruik wél. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
en ik zeg altijd: niet rijden onder invloed, welke drug dan ook ... het ging gewoon om het feit dat die kerel niet enkel onder invloed van cannabis geweest kan zijn ... de man in kwestie wist niets meer de dag na de feiten van wat hij had gedaan en werd agressief, ewel, elke cannabis kan beamen dat dat geen gevolg is van cannabis roken ... je wordt er allerminst agressief van ... al ooit gehoord van een coffeeshop-ruzie? Een cafe-ruzie daarentegen ... en dat hij de dag erop nisk meer van wist? Van cannabis te gebruiken kan je onmogelijk een blackout krijgen dat je dingen vergeet, dat heb je wel als je hel dronken bent ... en IK BEN NIET LINKS, jij bent weer zo'n hokjesdenker!
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() En ik was neit de enige ... Tot slot, studies tonenen aan dat meer en meer jongeren cannabis roken en kwekerijen en hobbykwekers nemen alleen maar toe in hun aantal ... ik kan alleen maar besluiten dat cannabis een populair drug is ... en ga jij nu beweren dat elke cannabist een probleemgebruiker is ... lol
![]() |
![]() |
#46 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pietje : 12 augustus 2005 om 17:39. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De smaak van een alcoholvrij bier is niet hetzelfde als een acoholhoudend bier. De overgrote meerderheid van de mensen kiezen hun drank nog steeds in het teken van de smaak en welke smaak ze prefereren op een welbepaald moment. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn milieu? Wie zegt dat ik akkoord ga met zatlapperij?!? Je hebt blijkbaar niet goed gelezen wat ik schreef. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pietje : 12 augustus 2005 om 18:47. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Weinig alcohol gebruiken = totaal niet ongezond. Veel alcohol gebruiken = zéér ongezond. Weinig cannabis/tabak gebruiken = ongezond. Veel cannabis/tabak gebruiken = zéér ongezond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Canabis kalmeert, vroeger werd dit ook als zondanig gebruikt, en er is discussie om dit als pijnstillend middel te gebruiken bij chronische pijnen.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na mijn "eerste (sterke) koffie" 'smorgens, voel ik ook een soort "push" (is dan het omgekeerde van "roes"). Van cafeïne-vrije koffie zou ik helemaal niks voelen.
![]() |
![]() |
#57 | ||
Banneling
|
![]() Kannabis- en alkoholverslaafden zijn zware geesteszieken.
Ik kan begrijpen dat personen door zware tegenslag zich op zulke middelen beroepen. Nochtans kan niets die vuiligheid verantwoorden. maatregelen die dienen getroffen te worden : - verslaafden worden geïnterneerd in ontwenningsklinieken tot ze weer als volwaardige mensen aan het publieke leven kunnen deelnemen - promotoren en verdelers van drugs dienen opgesloten te worden in speciaal daartoe ingerichte kampen. publieke terrechtstellingen kunnen gebruikt worden als ontrading, wat veel effektiever is dan zg. ontradingskampagnes.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door PAJOT : 12 augustus 2005 om 19:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |