Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 september 2005, 12:03   #41
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door V-men
Homo koppels mogen geen kind opvoeden, een goed voorbeeld zijn ze niet voor hun kind. Een kind hoort op te groeien in een gezin waar een vader en een moeder zijn, geen 2 vaders of 2 moeders.Voor het welzijn van het kind mogen fl.kk.rs geen kinderen adopteren een kind hoeft geen fl.kk.rs als ouders. Naar mijn mening krijgen die flikkers hier al veel te veel rechten dat hier het homo huwelijk is toegelaten vind ik een schande, dat je 2 van die janetten hand in hand over straat ziet lopen daar kan ik zo ziek van worden. Homo zijn is een serieuze afwijking die mensen zijn ziekelijk in hun kop hoe je het draait of keert normaal is het niet.
Tja...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2005, 00:22   #42
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Chipie, kan je je standpunt hier iets breder onderbouwen aub?

mvg, driewerf.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2005, 16:07   #43
Breydel
Banneling

Breydel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Ja zeg eens, vuile linkiewinkies, wat is het volgende? Adoptierecht voor pedofielen?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eh? kloootzakkkeuh!
In een linkse samenleving zonder smaak zal dit inderdaad de volgende stap zijn. In Nederland bv. bestaan er al dergelijke walgelijke verenigingen zoals Martijn. Ik zal in ieder geval ook present zijn.
Breydel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2005, 16:16   #44
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Freude schöner Götterfunken, Tochter aus Elysium, Wir betreten feuertrunken...

Lalalalalalalala
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2005, 18:32   #45
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
Chipie, kan je je standpunt hier iets breder onderbouwen aub?
mvg, driewerf.
Hi Driewerf,
Eerst en vooral werd ik misselijk van de manier waarop de (onderstaande) post werd geformuleerd.

Verder vind ik dat een enorm moeilijke kwestie (voor mij persoonlijk).
Ik vind dat de belangen van het kind moeten primeren [size=1](maar wie niet?) [/size]en wie gaat dat bepalen?
Ik ben ervan overtuigd dat homo-koppels, net als 'normale' koppels, dat ook willen... maar dat ze hetzelfde te 'bieden' hebben, weet ik niet (wss zal dat wel voldoende onderzocht worden/zijn). Alleszins zou ik persoonlijk als kind liever door een hetero-koppel worden opgevoed, maar dat kan in werkelijkheid nog een grotere vloek zijn... Want niemand kan zijn ouders kiezen...
Citaat:
Homo koppels mogen geen kind opvoeden, een goed voorbeeld zijn ze niet voor hun kind. Een kind hoort op te groeien in een gezin waar een vader en een moeder zijn, geen 2 vaders of 2 moeders.Voor het welzijn van het kind mogen fl.kk.rs geen kinderen adopteren een kind hoeft geen fl.kk.rs als ouders. Naar mijn mening krijgen die flikkers hier al veel te veel rechten dat hier het homo huwelijk is toegelaten vind ik een schande, dat je 2 van die janetten hand in hand over straat ziet lopen daar kan ik zo ziek van worden. Homo zijn is een serieuze afwijking die mensen zijn ziekelijk in hun kop hoe je het draait of keert normaal is het niet.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2005, 18:33   #46
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf
Ik heb geen zin om het allemaal nog eens uit te leggen man.In't kort: 1.trouwen is voor mannen en vrouwen.
Je loopt achter.
Sinds kort is het ook voor mannen+mannen en voor vrouwen+vrouwen

Citaat:
3.kinderen moeten in hun eigen land geadopteerd worden door een "klassiek" koppel(1 man+1 vrouw).ik denk dat dat het beste is voor hun psychologisch evenwicht
Wat jij hier denkt is absoluut niet bewezen.

Citaat:
4.Dit is mijn mening, en het staat mij vrij zo te denken .Duidelijk zo?
Het staat u vrij zo te denken en dat te uiten.
Gelukkig maar.
Dan kunnen anderen zien hoe bekrompen sommige denkwijzen en meningen zijn.
Oud 3 september 2005, 18:36   #47
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
- Kinderen hebben het recht geadopteerd te worden door een paar, dat de beste kansen zal bieden tot ontwikkeling op affectief, psychologisch en sociaal vlak ;
Jammer dat zelfgemaakte kinderen dat recht niet hebben.

Citaat:
- De stellingen van de psychoanalyse erkennen dat een stabiel ouderlijk verband tussen een man en een vrouw onmisbaar is voor de psychologische ontwikkeling van het kind. Dit geldt zowel voor de opvoeding van het zeer jonge kind als tijdens de adolescentie.
Wie hangt nu nog dergelijke stellingen aan?
In een weeshuis in een apenland krijgen kinderen ook geen 'stabiel ouderlijk verband tussen een man en een vrouw '
Misschien zijn kinderen beter af met een 'stabiel ouderlijk verband tussen een man en een man of vrouw en vrouw.'
Oud 4 september 2005, 00:05   #48
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard ouderwetse achterloper krijgt onder zijn voeten...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Je loopt achter.
Sinds kort is het ook voor mannen+mannen en voor vrouwen+vrouwen

Wat jij hier denkt is absoluut niet bewezen.

Het staat u vrij zo te denken en dat te uiten.
Gelukkig maar.
Dan kunnen anderen zien hoe bekrompen sommige denkwijzen en meningen zijn.
Emotioneel betrokken zoals u (hoogstwaarschijnlijk ) bent kan men van u uiteraard geen objektieve meningsuiting verwachten.Maar dit laat me koud.Belangrijk is dat het adoptierecht NIET verleend word aan homos.Have a nice day...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2005, 04:55   #49
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Emotioneel betrokken zoals u (hoogstwaarschijnlijk ) bent kan men van u uiteraard geen objektieve meningsuiting verwachten.Maar dit laat me koud.Belangrijk is dat het adoptierecht NIET verleend word aan homos.Have a nice day...
je staat echt achter. homo's kunnen adopteren hoor. alleen mogen ze het niet samen met hun partner doen wat juridisch problemen kan geven en daar kunnen de kinderen slachtoffer van worden.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2005, 11:41   #50
V-men
Banneling

V-men's schermafbeelding

Standaard

Homo zijn is een ziekte, het is een serieuze afwijking om je leven te delen met een man, om nog maar over hun prive leven te zwijgen. Als je het aan mij vraagt kunnen ze die onmenselijke flikkers best ergens opsluiten ze castereren dat ze het maar afleren een pedo mag ook geen pedo zijn.
V-men is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2005, 11:52   #51
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Homo zijn is een ziekte, het is een serieuze afwijking om je leven te delen met een man, om nog maar over hun prive leven te zwijgen. Als je het aan mij vraagt kunnen ze die onmenselijke flikkers best ergens opsluiten ze castereren dat ze het maar afleren een pedo mag ook geen pedo zijn.
Met dat rode bedoel je: penis in rectum ... ?
Oud 7 september 2005, 11:52   #52
De Nachtuil
Gouverneur

De Nachtuil's schermafbeelding

Standaard

't Is wel duidelijk dat het een Franstalige organisatie is:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De website van Vader, Moeder & Ik
...Une pétition �* l'échelle nationale a été également lancée ce mois de janvier 2005. Elle continue et est téléchargeable ici. Déj�* plus de 5000 signatures...En petitie op nationaal niveau werd in januari 2005 gestart en blijft nog open. U kunt hier op een exemplaar beschikken. Al meer dan 5000 tekeningen...Uitzonderlijke actie tegen adoptie van kinderen door homoparen beter voor 20 april maar geldig tot september.
Oud 7 september 2005, 11:55   #53
De Nachtuil
Gouverneur

De Nachtuil's schermafbeelding

Standaard

En nog eentje.
Over Martine Taelman(VLD,mede-auteur van het voorstel) schrijven ze het volgende:
Citaat:
Het wanhopige geval maar moet het onderwerp van een druk van gechoqueerde ouders en ontevredene kiezers zijn.
Oud 7 september 2005, 14:02   #54
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Tevens:
Géén alleenstaande moeders meer en opvang enkel nog door gastgezinnen welke pedo-proof zijn. Alleenstaande vaders dienen per direct in te trekken bij een beschikbare alleenstaande moeder, inclusief afwasrechten.
Oud 7 september 2005, 14:07   #55
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Ik zal alvast deelnemen aan de betoging. Adoptierecht voor homo's is verwerpelijk omdat niet het belang van het kind primeert.
Welk belang dan wel?

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2005, 14:09   #56
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
, kinderen die inzo een sfeer opgroeien komen allemaal op de divan, bij de psychiater terecht....
Kan het nog belachelijker, kan je dit aantonen met de nodige cijfers en bewijzen?

Oud 7 september 2005, 14:11   #57
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Een kind hoort op te groeien in een gezin waar een vader en moeder is....; dus in een gescheiden gezin, eenoudergezin mag het ook niet opgroeien volgens jullie enge denkwereld.

2 mensen van hetzelfde geslacht die hand in hand over straat lopen, tja als je er niet tegen kunt, draai je gezicht hé of doe je ogen toe en het probleem is daarmee opgelost.

Kan je ook eens bewijzen dat ze een serieuse afwijking hebben en ziekelijk zijn?

Oud 7 september 2005, 14:16   #58
bartje
Minister-President

Standaard

En het valt eens te meer op dat aan Vlaamse kant de homohatende reacties komen van die homohatende partij die zogezegd niets tegen homo's heeft maar er wel geen zo'n lieve woorden tegenover gebruikt.
Het homohuwelijk is er en de adoptie die zal er ook komen en is het nu niet dan zal het wel binnen een aantal jaren zijn; België kan als voorvechter op dit vlak niet achterblijven nu dit in meer en meer landen ter sprake begint te komen!

Oud 7 september 2005, 14:19   #59
Musketo
Banneling

Standaard

Je maakt je druk om niets Bartje. Het Vlaams Belang houdt eigenlijk wel van homo's hoor. Ze mogen zelfs op hun lijsten staan en zo.
Oud 7 september 2005, 14:31   #60
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Zolang ze maar stemmen tellen ze, nietwaar?

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be