![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er is een groot verschil tussen een vergissingkje en flagrant liegen.
De BUBbers gaan van dolle vreugde uit de bol als hun 'tegenstanders' eens het eerste overkomt, terwijl niemand nog opkijkt van het tweede aan de BUBberskant.
|
|
|
#42 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#43 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#44 | |
|
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#45 |
|
Staatssecretaris
|
Weet u wat zo grappig hier is: de Bubbers kunnen in de toekomst kijken. We zijn nog maar 19 juni, maar zij weten al dat 21 Juli een GROOT FEEST gaat worden. Raar ?
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als het goed weer is op een vrije dag komen de Brusselaars vanzelf uit hun betonnen blokjes.
Is het slecht weer dan blijven ze gewoon binnen en kijken tv. Dat is zo in Brussel en dat is evenzo zo in Kuttekoven.
|
|
|
#47 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Banneling
|
Net zoals de Belgische betoging na Rolland Garros
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
Citaat:
Bij mijn weten was er één Belgische betoging op 4 mei, maar daar kwam geen hond op af vreemd genoeg... |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Banneling
|
Ik ben ook niet geweest. Oh jee.
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#52 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#53 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Trouwens, voer dat humo-geval.
0.4 % voor de andere partijen stond er. Hoeveel haalden wij in de gebieden waar we opkwamen? 0.34 %. Zit er toch niet ver naast. |
|
|
|
|
|
#54 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Het is mij duidelijk dat deze cijfers je meer op je maag liggen dan alle andere leugens samen. Nochtans geef je zelf toe dat ze niet met de waarheid overeen stemmen. Troost je echter want al was het 5%, dan nog is de BUB wel zeer ver verwijderd van de 90% Belgen die ze claimt achter zich te hebben. |
|||||
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#56 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Trouwens, je liegt. Ze konden naast de grote zes ook stemmen op Vivant, LA en Resist. Dan denk ik dat de meeste 'overige' stemmen wel naar de BUB gingen. |
||
|
|
|
|
|
#57 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
[quote]Ze konden naast de grote zes ook stemmen op Vivant, LA en Resist. Dan denk ik dat de meeste 'overige' stemmen wel naar de BUB gingen.[/quote]
Vanzelfsprekend gingen de meeste van de 'overige' stemmen naar de BUB. Even vanzelfsprekend als Knuppel voor de senaat op Jos Verhulst stemde, die opkwam voor.... Vivant.
|
|
|
#58 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
[quote="Knuppel"]
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat ik voor de senaat op Jos Verhulst van Vivant stemde klopt nochtans.
Dat de meeste 'overige' stemmen naar de BUB gingen, klopt wellicht niet vermits er wel meer mensen zullen zijn zoals ik, die helemaal anders stemmen dan de BUB van hen verwacht.
|
|
|
#60 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|