Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 juni 2003, 16:27   #41
Het Vraagteken
Provinciaal Statenlid

Het Vraagteken's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Het Vraagteken
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Waarom ik dat zo zeker weet? Omdat ik er net onder woonde, Luc Dieudonné was namelijk mijn bovenbuur.
Heh.. heb je je eigen dossier eens kunnen doorbladeren Piano Of was je toen nog van goeden huize?
Oud 21 juni 2003, 16:36   #42
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Vraagteken
Citaat:
Waarom ik dat zo zeker weet? Omdat ik er net onder woonde, Luc Dieudonné was namelijk mijn bovenbuur.
Heh.. heb je je eigen dossier eens kunnen doorbladeren Piano Of was je toen nog van goeden huize?
Ik heb toen wel een aantal dingen kunnen inkijken die over mezelf gingen, maar ik had toen toch al vragen bij dat archief. Precies omwille van de omvang van het archief en ook omdat zo'n obsessie nogal ver gaat.

Zoals in de openingstopic van Eddy je al kon lezen hoe makkelijk fouten kunnen gemaakt worden door een stelletje amateurs op het Blok kwartier, zoals bv die naamsverwarring/verwisseling van twee verschillende personen die beiden toevallig Paul Janssen heetten, en daar konsekwenties aan verbinden, vind ik bijzonder verontrustend.
Oud 21 juni 2003, 16:38   #43
amexx
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door braambos
Is er dan geen fundamenteel onderscheid tussen een databank die online en dus publiekelijk geraadpleegd kan worden en een ergens in het geniep weggemoffelde databank van 'volksvijanden'. Hypocriet hoor.
Een databank met privaat gegevens bijhouden is strafbaar. Publiekelijk maken of niet.
amexx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2003, 16:40   #44
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amexx
Citaat:
Is er dan geen fundamenteel onderscheid tussen een databank die online en dus publiekelijk geraadpleegd kan worden en een ergens in het geniep weggemoffelde databank van 'volksvijanden'. Hypocriet hoor.
Een databank met privaat gegevens bijhouden is strafbaar. Publiekelijk maken of niet.
Dus, je bent het met mee eens amexx dat wat het Vlaams Blok en Luc Dieudonné doen strafbaar is? Of maak je wat het VB betreft graag een uitzondering?
Oud 21 juni 2003, 16:42   #45
amexx
Schepen

Standaard

Als het IEMAND van het vlaams blok een databank bijhoud dan is dit strafbaar. Ik maak geen uitzondering.
Oud 21 juni 2003, 16:44   #46
Het Vraagteken
Provinciaal Statenlid

Standaard

Bah.. het is duidelijk: één bende amateurs documenteert en analyseert hoe en wat ze willen. Verontrustend is het wel, ik hoop dat ze hier wat meer ruchtbaarheid aan geven.

Amateurisme is trouwens een selectiecriterium. Als ik mij goed herinner wat ik vanmorgen las stond er in hun "job"aanbiedingen" "zal informatie moeten sprokkelen..zal linkse manifestaties en andere evenementen bijwonen die zijn instinctief als links aanvoelen.
En als "het instic"t van de vrienden van Kosmos is hoe ik denk dat het is...
Oxfam staatsgevaarlijk Echt..die mannen moeten cabaretier worden.
Oud 21 juni 2003, 16:54   #47
de metser
Banneling

de metser's schermafbeelding

Standaard

"...die zij instinctief als links aanvoelen..."

Iedereen die ooit sandalen gekocht heeft kan foto's van zijn schoeisel terugvinden bij Kosmos.

Grappig en droevig tegelijkertijd. (daar is geen emoticon van)
de metser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2003, 17:02   #48
Het Vraagteken
Provinciaal Statenlid

Standaard

Ha, lol Het begint met een sandaal, het eindigt met een internationaal terroristisch netwerk. Je kan het pranoïde Luc niet kwalijk nemen dat hij zijn goed doet hé. Gründlichkeit über alles.
Oud 21 juni 2003, 18:44   #49
amexx
Schepen

Standaard

Als KOSMOS nog bezig was met een databank dan zullen ze nu wel alle bewijzen doen verdwijnen. Het zou dus ongeloofelijk stom zijn, in het belang van het onderzoek , dit "kosmos" verhaal de wereld in te sturen.
Douglas De Coninck weet dat ook. Hij zou dus niets liever willen dat het VB hierdoor tegen de lamp loopt.

Tenzij dat er geen onderzoek is!
Oud 21 juni 2003, 18:59   #50
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky
Ik weet niet of bovenstaande beweringen juist zijn. Bovendien weet ik helemaal niet of het allemaal wel zo verwerpelijk is.
Een kleine aanvulling, niet uit De Morgen.
Blokprovincieraadslid én personeelslid Kurt Ravyts werd in 1991 door Vanhecke Himself uit de partij gezwierd wegens wangedrag. In 1997 -98 terug opgevist en opgenomen in het personeelsbestand door dezelfde Vanhecke, mits belofte van slaafse gehoorzaamheid. Ondertussen ging hij er prat op 5 jaar abonnee te zijn geweest van "Solidair". Hij voelde zich naar eigen zeggen 'thuis' in linkse intellectuele middens. Verder schafte hij zich een lidkaart aan van het Sint-Maartensfonds om ook daar enig mollenwerk te verrichten (zei dat hij als lid toegang kreeg tot alle dossiers !). Is dit verwerpelijk ? 't Is maar met welke bril je het bekijkt zeker ? Ik weet het anders wel: mooie figuren, die intellectuelen van het Blok !
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2003, 19:05   #51
Pallieter
Partijlid

Standaard

na al de verdachtmakingen van die linkse parasieten kon jij toch niet ontbreken eh, meneer ik ben nog altijd kwaad omdat ik geen postje kreeg aangeboden. Om het op zen antwerps te zeggen: LOEMPERIK! heb je dan nog altijd niet door dat je de vlaamse zaak schaadt met al die verdachtmakingen en dat de linkse stilletjes in hun vuistje lachen...
Pallieter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2003, 19:17   #52
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pallieter
na al de verdachtmakingen van die linkse parasieten kon jij toch niet ontbreken eh, meneer ik ben nog altijd kwaad omdat ik geen postje kreeg aangeboden. Om het op zen antwerps te zeggen: LOEMPERIK! heb je dan nog altijd niet door dat je de vlaamse zaak schaadt met al die verdachtmakingen en dat de linkse stilletjes in hun vuistje lachen...
Het Vlaams Blok schaadt de Vlaamse Zaak evenzeer als het collaborerende VNV. Wie dit niet beseft is een LOEMPERIK. Laat dit gezegd zijn door een rechtse rakker...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2003, 19:54   #53
thePiano

Standaard

Citaat:
Als KOSMOS nog bezig was met een databank dan zullen ze nu wel alle bewijzen doen verdwijnen.
Dat zal dan over het lijk van Luc Dieudonné zijn, die hiervan zijn levenswerk heeft gemaakt. Die zie ik nog eerder opstappen bij het Blok als hij daarmee zijn 'baby' kan redden.
Oud 21 juni 2003, 20:21   #54
amexx
Schepen

Standaard

Citaat:
Citaat:
Als KOSMOS nog bezig was met een databank dan zullen ze nu wel alle bewijzen doen verdwijnen.
Dat zal dan over het lijk van Luc Dieudonné zijn, die hiervan zijn levenswerk heeft gemaakt. Die zie ik nog eerder opstappen bij het Blok als hij daarmee zijn 'baby' kan redden.
Verdwijnen is niet hetzelfde als vernietigen. Mijn punt is dat het heel dom is dit in het lang en breed uit te smeren in de pers. Als er toch een misdaad is geweest dan zullen de sporen nu uitgewist zijn.
Trouwens piano..... ik heb een antwoord gegeven op uw vraag. Ik vind een databank door iemand van het VB niet kunnen. Wat vind u dan over een databank beheerd en samengesteld door iemand van AGALEV ? Moet kunnen zeker ?
Oud 21 juni 2003, 20:33   #55
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Interessant, dit verhaal over Kosmos. Dat verbaast ons natuurlijk niet. Het Vlaams Blok is een fascistische partij die zeer goed in de gaten moet gehouden worden. Contra-spionage is dan ook onontbeerlijk.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2003, 20:54   #56
amexx
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Interessant, dit verhaal over Kosmos. Dat verbaast ons natuurlijk niet. Het Vlaams Blok is een fascistische partij die zeer goed in de gaten moet gehouden worden. Contra-spionage is dan ook onontbeerlijk.
En net zo goed strafbaar.
Oud 21 juni 2003, 20:55   #57
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
En net zo goed strafbaar.
Toch niet. Zelfs door de Belgische Staat gefinancierd
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2003, 20:58   #58
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Als ik mij niet vergis zijn de vakbonden van het acv, abvv en de liberale vakbond wel al reeds veroordeelt geworden voor het schenden van de privé. Het maken van een database voor eigen gebruik, is toch niet strafbaar.
Waarmee gaat U anders een dossier van Uw werknemer gaan aanleggen?
Maar het uitwisselen van de privé gegevens zijn strafbaar, wanneer de gedupeerde zijn toestemming niet heeft gegeven.
Een organisatie zoals OXFAM, welke met overheidsmiddelen gesteund wordt, moet kunnen gecontroleerd worden op misbruiken van het overheidsgeld en het geld welke door vrijwilligers wordt binnengebracht.
Tevens is het de PLICHT van elke opostiepartij om na te zien wat er met deze gelden gebeurdt. En daarom zal men ook dossiers daarover aanleggen.
Een Vlaams Blok lid, welke vroeger ABVV 'er was heeft ook zijn nog bestaande dosier bij deze vakbond.
Evenals wanneer er een politieonderzoek is geweest, en men geen beschuldigingen heeft tegen U, Uw dossier, na gefotocopiërt te zijn, wordt vernietigd.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2003, 21:05   #59
amexx
Schepen

Standaard

U vergist zich niet.
Trouwens. Beste BUB lovers. Om het in jullie taal te zeggen.....de maskers vallen af.
Volgens jullie is het absoluut aanvaardbaar dat een of ander individu straks die databank gaat gebruiken om Filip De Winter neer te gaan kogelen. Dat is net jullie natte droom nietwaar ?
Hoeveel Pim Fortuyns gaan er nog door jullie politiek correcte junta aangepakt worden ?
Oud 21 juni 2003, 21:12   #60
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En beste vicky, wat is de relevantie voor oxfam in de link (van een facistoide website dan nog, zeer bedenkelijk);
Fascistoïde link? Waar haal je dat vandaan?
Vicky is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be