Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Vindt u het wereldwijde interraciale sexuele verkeer een goede zaak?
Akkoord met de schets van de libidinale arbeidsverhoudingen, en goede zaak 5 45,45%
Akkoord met de schets van de libidinale arbeidsverhoudingen, maar geen goede zaak 0 0%
Niet helemaal akkoord met de schets van de libidinale arbeidsverhoudingen, maar interraciale sex is een goede zaak 1 9,09%
Niet akkoord met de schets van de libidinale arbeidsverhoudingen, en sowieso geen goede zaak 5 45,45%
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 9 oktober 2005, 01:30   #41
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
Mijn ouders waren geen vluchtelingen.

Mijn jeugd was heeeeeeeel goed vergeleken met de jeugd van een gemiddelde Rus in de jaren 70-80'. So please dont worry about me

Ik werk 40 uur per week en ik doe niet veel.. En op een jaar tijd heb ik meer dan 50 000 euro netto verdiend zonder eigenlijk veel te doen

de lelijkaard in mijn avatar was niet Henry Ford maar John Rockefeller = inderdaad, mijn kapitalistische ideaal.
och... daar zat ik helaas fout
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2005, 09:05   #42
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
Ben jij ook een maagdje? (als ik vragen mag)
Uiteraard niet, ik heb daarvoor als puber veel te lang rondgezwerft aan de kusten rond de middelandse zee
Oud 9 oktober 2005, 09:09   #43
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek
Geen enkele verstandige blanke vrouw (dus ook niet de Vlaamse) zal ooit met plezier het bed delen met een kleingeestige Vlaamse bierbuik.

Vandaar het enorme aantal eenzame Vlaamse mannen zonder lief. Vandaar het gigantische prostitutiebezoek in Vlaanderen, vandaar het grote aantal Vlaamse vrouwen dat ontrouw is, en vandaar het grote aantal blanke vrouwen dat actief op negers jaagt.

Om het met een boutade te zeggen: once you go black, you never come back. Ik geef alle blanke vrouwen daarin gelijk. Zelfs onze Vlaamse berthas.
Dat is gesproken sie. Het getuigt van eerlijkheid weet je. Ik weet niet of je ooit al eens op vakantie bent geweest in Marrokko, of Algerije, of Egypte, of zelfs in de kanten van Jordanië en Saudi-Arabië... maar zelfs de lelijkste arabieren zijn nog altijd eindeloos veel knapper dan de meeste Vlamingen.

Op enkele uitzonderingen na, zijn modale Vlamingen gewoon.... aartslelijk. T'enige dat een beetje wilt met jullie zijn gekochte aziatische vrouwen.
Oud 9 oktober 2005, 09:11   #44
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
Shizie, ik weet niet of je het weet. Maar racisme is volgens de wet strafbaar. Je mag de zwarten paar keer onderwaarderen, maar doe dat niet voortdurend.
"aanzetten tot" is strafbaar. Shizie mag dus niet beginnen roepen hoe we allemaal de wapens moeten opnemen tegen een of andere bevolkingsgroep.

Ik mag gerust zeggen dat ik nog meer respect hebt voor mijn hond, dan een christen.
Oud 9 oktober 2005, 09:33   #45
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
wel, ik ben geen homo en geen bi, ben 100% straight en ik kan je dit zeggen : ik heb nog NOOIT een zwarte gezien dat ik aantrekkelijk vond. Geen enkele, zelfs geen klein beetje...
Smaken verschillen van individu tot individu en dat heeft niks met genen en rassen te maken.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be