![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat je liever geen leerkracht bent begrijp ik wel... ook daar is een en ander niet meer zoals vroeger. |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De uitstap naar Ieper met die "migrantjes" (ik vind even geen ander woord) was dan wel weer heftig. Je staat er niet bij stil, maar als je dan twee Tsjetcheensen en een Kosovaarse en een Bosnische in je klas hebt, ... Enfin, dat doet er niet toe.
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Trouwens over die demonstraties, jij staat er toch niet achter? Het zijn maar cartoons... |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb eerder al gezegd dat wat u zegt helemaal niet kan. De lonen van de leraren vallen immers niet ten laste van de school, maar wel van het ministerie van Onderwijs van de Vlaamse Gemeenschap.
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb u er al eerder op gewezen dat dit een totaal onreglementaire toestand is en bij een doorlichting de school zwaar aangerekend zal worden. In een PB heeft u mij in bekende termen ook gezegd dat het niet al te correct was...
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
8) Geen bewijzen dus. Overigens komt het onder de noemer "goede daden", dunk ik zo... Ten tweede ben ik niet verantwoordelijk voor de rekeningschap die de school moet afleggen, indien zowel de leerkracht als de directeur daar hun toestemming voor gegeven hebben - anders: daar hun vraagbede voor gegeven hebben.
Laatst gewijzigd door lombas : 5 februari 2006 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een gastspreker die alle lessen voor zich neemt, is al lang geen "gastspreker" meer. Daarenboven zie ik niet in waarom er een leraar PAV aanwezig is in uw lessen, terwijl u PAV geeft.
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik heb geen enkele verdienste ontvangen buiten de B-dagtrip naar Flanders Fields. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er bestaan geen "eindtermen geschiedenis" in het beroepsonderwijs. Er bestaan de eindtermen naast een leerplan PAV. 't Is daarenboven juist de optie van het ministerie van Onderwijs om PAV als een geïntegreerd geheel te zien dat ook door eenzelfde leraar moet worden gegeven. De pedagogische inspectie (van het net alsook van het ministerie) kunnen ook op dat vlak de school waar u les geeft, op de vingers tikken. Zoals al veel eerder gezegd: heel de zaak hangt met haken en ogen aan elkaar.
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pfff da gezeik over school altijd. Al dat gedoe en gezwoeg voor niks: uiteindelijk sterfde toch.
|
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Al dat gedoe me school en dingen bereiken in het leven is één nutteloos gezeik om u van de gedachte te ontdoen da ge uiteindelijk gewoon sterft. Het straffe is dat er een leerplicht is...
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk vraag ik me af wat ik eigenlijk op school heb geleerd. Het enige wat me opschiet is: "een kritische zin", maar dat is misschien wel karakterieel bepaald...
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |