![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat zoiets een private aangelegenheid is en geen maatschappelijke. Moeten er ook aparte instellingen komen voor mannen die hun vrouw bedriegen of voor gescheiden vrouwen, of voor vrouwen die abortus plegen, of voor mensen die van sm houden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik volg Raf in deze discussie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen ligt in een deuk als Jacques Vermeire en Chris Van den Durpel met hun - overigens volledig uit clichés opgetrokken - "homo-typetjes" op het scherm verschijnen, inclusief het wuivende handje en het falsetstemmetje. Als de geviseerde groep zelf echter in het beeld verschijnt en een klein deeltje van die groep diezelfde uitgekauwde clichés nog eens in de verf zet, dan is Vlaanderen plots geshoqueerd... Dat er holebi's zijn die manifestaties als Roze Zaterdag verwerpelijk vinden, is zeer betreurenswaardig. Ze zijn wel bereid om mee de vruchten te plukken van wat de holebi-beweging in de loop der jaren bereikt heeft, maar willen niet met die beweging geassocieerd worden. Dat is in mijn ogen hypocrisie. Iemand al eens zo'n Roze Zaterdag meegemaakt? Het aandeel van de "relnichten" in die manifestaties is zéér beperkt. De "gewone" holebi's zijn over het algemeen mensen die - als je ze in het dagelijkse leven tegenkwam - waarschijnlijk niet eens als holebi zou herkennen. So what als er daar enkele tussenlopen met pluimen in hun kont en een roze pruik op hun hoofd? Voor holebi's is Roze Zaterdag in de eerste plaats een feest, bedoeld om lol te maken, en pas in de tweede plaats om aan de wereld te laten zien dat we ons niet in een hoekje willen laten drummen. Is dat dan werkelijk zó shoquerend? Ik zie dagelijks op TV dingen die me oneindig veel meer shoqueren dan dat één of andere optocht dat ooit zou kunnen: oorlog, honger, geweld, armoede, ellende,... Bespaar me dus jullie selectieve verontwaardiging!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||||
Schepen
|
![]() Citaat:
De holebi-beweging komt zichzelf gewoon tegen, vroeg of laat.
![]() |
![]() |
#46 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||||||
Schepen
|
![]() Citaat:
Afin, de holebi's zijn een uitstervend ras nog voor ze goed en wel beseffen waarvoor hun geslachtsdelen eigenlijk dienen.
![]() |
![]() |
#48 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Het zegt veel over hoe homo's worden behandeld in de VS, als er al apparte scholen moeten worden opgericht om hen te beschermen tegen pesterijen. Het woord "homo" is trouwens nog steeds een van de meest gebruikte scheldwoorden, vooral in het zuiden van de VS.
Nu ja, wat kan je anders verwachten van een volk waarvan een groot deel nog steeds de evolutietheorie ontkent. ![]()
![]() |
#50 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||||||||
Schepen
|
![]() Citaat:
kruip er dan ook niet in.
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez... de extreem-rechts-nationalistische homohaters weigeren weer elke serieuze discussie...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dacht dat ook even ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Alleen behoor ik niet tot de doelgroep van extreem-rechts-nationalistische homohaters. En ben ik ook niet dat soort mens? dat iedereen voor nazi, extreem-rechts en homohater uitmaakt die niet dezelfde mening heeft. En ja, ik gebruik dezelfde wijze van reageren zonder pogen te verwijten. Koekje van eigen deeg noemt men dat. Hoe bedoel je? allah, reeds wakker?
![]() |
![]() |
#57 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn bevindingen zijn dan ook niet gebasseerd op goedkope tv-programma's, maar heb ik persoonlijk aan den lijve ondervonden.
![]() |
![]() |
#58 |
Vreemdeling
|
![]() sorry als ik zo binnenval in deze discussies, maar ik wil effe mijn mening kwijt (kwestie van echt on topic te blijven).
Holebi's kan je echt niet in één school wegstoppen. Wie zegt trouwens dat de pesterijen daar mee stoppen? Van zodra je een voet buiten de holebischool zet, zit je gegarandeerd weer in de heteromaatschappij. En daarbij worden de mogelijkheden van holebi's zeer sterk ingeperkt: ik geloof dat je maar twee opleidingen kunt volgen (koken en iets met kunst geloof ik). Echt schandalig: er bestaan heus wel homoseksuele wetenschappers en artsen en professoren enzo... Een groter etiket kan ik me niet inbeelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welkom trouwens ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |