![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 20 april 2006 om 19:14. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Vanaf nu is het conform Godwin's Law verboden om parallellen te trekken tussen de stigmatisering van 2 bevolkinsgroepen.
Jullie zouden het in die tijden waarschijnlijk ook legitiem hebben gevonden om maatregelen te treffen tegen de joden. Het grootkapitaal (dat voor grote delen in handen was van joodse bankier) was toch ook een volksvijand, nee? |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen geloven toch wat ze willen zeker!"Zeg mij wie uw god is, ik zal u zeggen wie ge zijt" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het niet op het grootkapitaal, en misschien lust je me daarom niet, maar ik wijs geen joden aan. Dat is jouw suggestie. Wil je de aandacht verleggen van arabieren naar joden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat er een paar hersencellen van Lincoln naar beneden zijn gezakt. Zelfs bij "omspringen" kan de jongen aan niks anders denken dan aan BEspringen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 april 2006 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() om terug ontopic te geraken.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als er een sprinkhanenplaag is gaat men om niet te discrimineren dan ineens de vlinders uitroeien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Ik ben het honderd percent eens met deze wet. Er zijn genoeg landen waar boerka's gedragen mogen worden. Als je over een hoofddoek spreekt, zie je nog het gezicht van de persoon tegen wie je spreekt, wat 1 van de belangrijkste beleefdheidsmaatregelen van onze maatschappij is. Alhoewel ik dit religieus hoofddeksel ook niet altijd even gepast vind. Zo stoort het me niet als een verkoopster in haar eigen zaak hem draagt, maar zie ik het bv. niet bij een Belgisch politie uniform passen.
Zijn gezicht verbergen, vind ik laf, zoals hier in het Westen geldt. Hier botsten de culturen. Daarnaast stoort het me dat fundamentalisten, die deze maatregelen en kledij verkiest, neerkijken op anders of niet gelovigen, maar hun geld graag en liefst voor niets aanpakken. Voor mij is het geven en nemen. Als je een uitkering wil, moet je er ook iets voor doen. Wie die dankbaarheid niet kan opbrengen, is het niet waard om iets te trekken. Er zijn veel hulpbehoevenden in het Westen en ik vraag me af of deze zomaar een uitkering zouden krijgen in moslimlanden. Wie zich bij deze maatregel niet kan neerleggen, moet zich afvragen of hij wel op de juiste plaats woont. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Je bent gewoon een ordinair mannetje dat "intelligent" wil overkomen. Niets meer, niets minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#59 | |
Burger
|
![]() Citaat:
welke onderbouwde argumenten geef je aan, steeds weer terug grijpen naar het cliche het gaat niet om de hoofddoek zelf, het gaat om de houding! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Burger
|
![]() Citaat:
de joodse bankiers hebben zich in de crisis jaren schandelijk verrijkt terwijl heel de wereld honger leed denk je nu echt dat je een volledige bevolking tegen een specifieke groep kan keren, indien daar geen grondige redenen voor zijn? denk je nu echt dat het succes van het VB enkel te wijten is aan slimme propagande, of omdat de moslims over heel de wereld aanslagen plegen, zich heel vijandig opstellen tegen ons en voor het merendeel van de criminaliteit verantwoordelijk zijn? kortom, omdat ze het zelf uitlokken? enkel propaganda, he ... tuurlijk ! |
|
![]() |
![]() |