![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Staatssecretaris
|
![]() Hmm.. En hoe doet men dat? Concreet graag.
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vwoilla en dat is nu ook meteen die typische vlaamse opvoeding, ik heb die ook gehad, Voor uur X thuis. Niet thuis, ... wel ja, we zorgden er wel voor da we niet te laat waren. Alleen maar daar en daar spelen, niet naar daar, en als je naar daar wil, moet je het vragen... Ik heb later, overal naartoe gemogen, ik pakte de trein, trok overal naartoe, maar dat was enkel omdat er het vertrouwen was, dat ik mij aan de regels hield. |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw kinderen bepaalde waarden, normen en regels bijbrengen, en als ze zich daar niet aan houden, genadeloos straffen. Streng maar rechtvaardig dus, bij mij heeft het ook gewerkt, en bij mijn broer overigens ook, die dergelijke opvoeding zeker nodig had. Mijn vader heeft ons nooit een mep moeten geven, trouwens, wij waren zo ook overtuigd van zijn absolute gezag. Nu nog trouwens, respect komt automatisch voor iemand die consequent en eerlijk is in zijn wijze van aanpakken. |
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom zou ze dat aan u verklappen?
![]() Laatst gewijzigd door baarle : 19 april 2006 om 15:29. |
![]() |
![]() |
#45 | |
Partijlid
|
![]() [SIZE=1][/SIZE]
Citaat:
[SIZE=1][SIZE=2]99% van die islamieten maakt het geen reet uit dat die gast is kapotgemaakt, en met die mars laten de belgen weer zien dat die *knip* verder op de kop kunnen schijten van die zachtgekookte belgen ![]()
[SIZE=1][/SIZE] Laatst gewijzigd door Diatonos : 27 april 2006 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
#46 |
Staatssecretaris
|
![]() Als ik uw mening op prijs stel, zal ik ze u wel vragen. Verder heeft u te zwijgen tot u aangesproken wordt. Is dat duidelijk?
Laatst gewijzigd door Manuel* : 19 april 2006 om 16:38. |
![]() |
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Neen, het is een beetje onduidelijk. Kan u het niet wat toelichten? Laatst gewijzigd door baarle : 19 april 2006 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |
#48 |
Staatssecretaris
|
![]() De etikette schrijft voor dat men een meerdere niet zomaar uit zichzelf aanspreekt, maar dat men wacht tot men door die meerdere aangesproken wordt. Het is maar een kwestie van goed fatsoen. Ik wordt niet graag aangesproken door ondergeschikten, begrijpt u?
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En doe die dt-fout weg, etiketteklever.
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
A propos, al een idee waarom juffrouw Knuppel u iets zou willen vertellen over haar opvoeding? |
|
![]() |
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Staatssecretaris
|
![]() Dan zou ik 101 jaar oud zijn... Wat denkt u zelf?
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Staatssecretaris
|
![]() Ah! Proficiat: u bent geslaagd voor de test. U ziet wel dat u het kan, als u maar een beetje uw best doet.
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() O wat zwakjes, wat doorzichtig
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 19 april 2006 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
#57 |
Staatssecretaris
|
![]() U kent Ayn Rand duidelijk niet? Dat verbaast me eigenlijk niet. Ik vermoed dat stationsromannetjes meer tot uw genre van "literatuur" behoren...
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat uw ondergeschikten uw schrijfwerk doen.
|
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [SIZE=5]WHAHAHAHA[/SIZE]
|
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door hen via motivatie te leren zich aan bepaalde regels te houden. Regels die het samenleven voor iedereen gemakkelijker maken.
Als ik mijn 12-jarige zoon dus zeg dat ik graag zie dat hij zich tussen 6 en 8 rot amuseert met zijn vrienden, maar dat ik hem daarna zonder fout terug wil zien, en dit op eigen kracht inplaats van in gezelschap van de politie, dan weet hij dat ik van hem verwacht dat hij zijn manieren buitenshuis houdt. Door hem er ook nog aan te herinneren dat er nog een schooltaak moet afgewerkt worden voor hij naar bed kan, weet hij dat acht uur een redelijk uur is waaraan hij zich beter kan houden. Op een kwartiertje kijken we niet maar het moet niet altijd een kwartiertje later zijn.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 19 april 2006 om 17:37. |
![]() |