![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar waarom ik ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#42 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze mij mijn 2000 euro + interest teruggeven zou ik ze heel wat liever vinden ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#45 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En de zuurverdiende Vlaamse centjes wel? ![]() |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Gouverneur
|
![]() Patriot, was het uw vrije keus om aandelen van LH te kopen of heeft men U gedwongen ?
Beleggen is altijd riskant. Altijd. En als je er geen geld aan wil verliezen : niet beleggen. En als je het risico wil beperken : niet alle eieren in 1 korf leggen. Gratis beursadvies. ![]() Langs de andere kant zegt ik ook altijd tegen Wallonie : give me my money back. Jammer genoeg heb ik daar geen vrije keuze in. Desnoods stuurt de belgische staat de deurwaarden om mij te dwingen van te betalen. En mijn zuurverdiende centjes, waar ik voor gewerkt heb, dienen volgens mij niet om weggegooid te worden zoals nu gebeurt door de belgische staat.
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ha zo, effen een miljoentje pikken van de staat (wat ik niet goedkeur) is volgens u even erg als 10-jarige meisjes folteren en laten creperen van honger en dorst?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() Zucht... Verdraai m'n woorden en je smiley-oogjes maar. Het is erger dan een handtassendiefstal. Het is erger dan een autoradio stelen. Het is erger dan 1000 andere vormen van criminaliteit. En nee, het is niet erger dan moord.
In het geval van L&H was het trouwens meer dan een miljoentje. En meer dan een staat.
![]() |
#54 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Gouverneur
|
![]() Verklaar dit eens nader aub.
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |