![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat ik me afvraag is waarom de politie deze beelden doorgaf : de dader is gekend. De eerste maal dat deze beelden werden uitgezonden had de dader geen anonimiteitscirkeltje voor zijn hoofd staan. Gaan we nu alle dagen de camerabeelden zien als er iemand in mekaar wordt geklopt? Of dient dit nieuwsitem inclusief de beelden, om aan te tonen dat er ook zwarte mensen in mekaar worden geklopt? Dit als alternatief omdat de moord op een nigeriaan een tijdje geleden zelfs de kranten niet haalde? Enfin, in Morgen Beter heeft die Mijnheer Advokaat een prachtstukje detectie-werk tentoongespreid: aan de hand van het soort van busje kon hij zeggen vertellen dat het niet om een "zigeuner" gaan en bovendien wist die mijnheer zo te vertellen dat de kleur van het slachtoffer bepaalde of de dader werd vastgehouden of niet! Ik heb hem nergens horen verklaren of het merk van de auto van het slachtoffer kon aantonen of die persoon nu asielzoeker was of illegaal, tenzij ik het gemist heb. Het doet natuurlijk niks ter zake. Maar hij vond alvast dat de voorbijganger die ook even in beeld kwam zeker moest opgespoord en aangeklaagd worden omdat die zich niet op de kloppende "zweed" had gestort. Maar wat ik vooral niet begrijp is hoe iemand die "halfblind en halfverlamd" werd geklopt nog steeds als werkbekwaam wordt beschouwd?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 mei 2006 om 06:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Parlementslid
|
![]() Onze extreem-linkse rode allochtonenknuffelende journaille heeft inmiddels gemeld dat de dader een Turk is.
![]() |
#43 |
Parlementslid
|
![]() Aangezien het om een meerderjarige gaat, is zoiets niet verboden.
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij had Luk Van der Kelen het filmpje van zes uur ook gezien, toen er nog géén anonimiteitscirkeltje op het filmpje was geplaatst. Hij probeerde Mijnheer Advokaat in Morgen Beter nog te redden van een zuivere miskleun maar die wou persé niet horen ![]() Ik lees nu ook net op dezelfde VRT waar ik gisteren "halfblind en halflam" mocht lezen, dat het nu om "kneuzingen" gaat.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 mei 2006 om 07:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hier enkele bedenkingen:
Je hebt ook zwarte moslims. We kennen de religie van het slachtoffer niet. Van de dader weten we nog minder. Alleen kan ik uit de videobeelden die ik gezien heb, wel opmaken dat hij met een witte bestelwagen reed, dus meerderjarig zou moeten zijn. Waarom laten ze die "knokpartij" wel zien en de steekpartij op Joe van Holsbeek niet? Gewoon de leeftijd van de daders? Ik keur dit geweld niet goed, maar wens wel iets meer info voor ik een oordeel wel. Het "kleurlingenincident" in Potsdam bleek ook niet racistisch, maar een ordinaire café ruzie te zijn. Dat krijgt men met politiek correct denken. Het gevolg ervan is dat men eigen volk zomaar culpabiliseert voor de misstappen van anderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementslid
|
![]() Hij had een mooi shirtje aan van Besiktas dacht ik.
Lets face it, turken en marokkanen zijn de grootste racisten die er rondlopen tov zwarten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Partijlid
|
![]() en niet alleen tegenover zwarten. allochtonen zijn de echte racisten, de vlaamse bevolking is nooit racist geweest, dit fenomeen is er langzaam gekomen toen de allochtonen binnenstroomden. tiens tiens, zou het aan ons liggen??? ons racisme heeft een onderliggende oorzaak en dat is de verzuurde maatschappij die verzuurd is door de allochtonen.
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Waar zijt ge nu met uw VB? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Partijlid
|
![]() dat verklaart dus alvast waarom hij na verhoor werd vrijgelaten
![]()
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat weten we allemaal nietwaar, valt gewoon niet te ontkennen. ![]() (... mocht dat waar zijn, dan moeten 95% ervan meteen hun biezen pakken of zo...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Ik gebruik meestal (altijd) m'n kaart om te tanken, ook omdat dit sneller gaat en ik niet in het winkeltje wil aanschuiven.
Als m'n tank vol is en ik wil toch nog iets kopen in de winkel, dan zet ik direct m'n wagen verderop, dat de volgende mensen kunnen tanken. Zelfs als er niemand achter me staat, zet ik toch m'n wagen verderop. Is een gewoonte en de uitbaters van het station stellen dit ook op prijs. Ik zie hier de laatste jaren ook enorm veeeel zwarten in m'n stad! En die hebben idd wel al te tijd v/d wereld omdat ze toooch nieeets deee doeen hebbeeeeen ![]() Nu zitten de zwarten op het terras, en gaan de blanke slaven gaan werken zodat zij hun uitkering kunnen ontvangen om op terras te gaan zitten als het een lekker weertje is. En als het weer niet meevalt krijgt de asielzoeker nu ook enkele gratis inkomtickets om te gaan zwemmen. Onnodig te zeggen dat de leuke marokkanen er nu ook zitten en mensen die 3xweek 45min trainen(na het werk) ieder keer verstoord worden door die klootzakskes. het laatste dat ik hoorde aan het locket was dat ze die tickets nu al vervalsten ook. ![]() Een zwarte krijg een pak slaag en het is "groot nieuws" een pompstation uitbater wordt soms 7xper jaar gewapend overvallen en krijgt soms ook een pak slaag. Maar dat is geen nieuws meer, maar dagelijkse kost en we vinden dit bijna gewoon. Zie ook de chauffeurs v/d LIJN die regelmatig een pak rammeling krijgen van allochtonen. Laatst gewijzigd door colargo : 4 mei 2006 om 11:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Parlementslid
|
![]() België geeft inderdaad alleen asiel aan politieke vluchtelingen. Dat neemt niet weg dat economische vluchtelingen vaak een verhaal van "politieke vervolging" verzinnen om toch in aanmerking te komen voor asiel.
"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." Evelyn Beatrice Hall (Misschien geen origineel onderschrift, maar ik weet tenminste van wie het komt) Laatst gewijzigd door FISHERMAN : 4 mei 2006 om 11:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Partijlid
|
![]() OMG!!! Het blijft een Turk te zijn, wie had dat verwacht??
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister
|
![]() Vandaag in Het Laatste Nieuws, verschillende artikeltjes, niet op de voorpagina...
1. "Afrikaanse man was traag om mij te pesten" Brussel -- De Brusselse Turk Gurcan Candan (42) betreurt dat hij vorige week donderdag een Congolees heeft aangevallen in het Jet-tankstation in Zellik. "Maar ik was die dag zo opgefokt door de files op de E40. Als dan zo'n trage chauffeur je pest, kan zelfs ik mijn kalmte verliezen", aldus Gurcan Candan. De man kon ná één nachtje cel naar huis. 2. Dader dodelijke steekpartij meldt zich bij politie Sint-Joost -- De vermoedelijke dader van de dodelijke steekpartij, maandag in het Brusselse Sint-Joost-ten-Node, heeft zich aangegeven bij de politie. De 26-jarige asielzoeker had nog bloed op zijn kleren. De man kreeg het maandagochtend aan de stok met een dienster in een Turks café in de Grensstraat. Hij haalde een mes boven, waarmee hij de serveerster verschillende keren stak. De vrouw vluchtte naar het huis van haar baas, Efe Ekrem (54). Ook die kreeg messteken. Voorbijgangers vonden de lichamen van de twee slachtoffers op straat. De dienster verkeerde in kritieke toestand, voor Ekrem kwam alle hulp te laat. 3. (Begeleidende tekst bij een foto waarin een jongen met een mes zwaait terwijl iemand tegen een boom zit met een doek over het hoofd) Rechter beveelt Somalische jongen moordenaar van vader neer te steken. Mogadishu -- Een 16-jarige jongen uit Somalië steekt de moordenaar van zijn vader met een mes. Daarna plant Mohamed Moallim het wapen in de hals van Omar Hussein. Deze lugubere executie werd bevolen door een islamitische rechtbank in de Somalische hoofdstad Mogadishu, waar de Sharia-wetgeving geldt. Leraar Hussein kreeg de doodstraf omdat hij Moallims vader gedood had in een uit de hand gelopen ruzie over de opleiding van de tiener. De jongen zelf zegde achteraf "opgelucht" te zijn omdat hij "wraak" mocht nemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling