![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Weet jij wat het beleid zou moeten doen? De allochtonen schoolRECHT geven ipv schoolPLICHT. Zo kunnen degenen die niet gemotiveerd zijn om iets te leren de anderen op school niet storen en zich daar bevinden waar ze thuishoren(zolang ze hier zijn): op straat, in de moskee en in de gevangenis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Moeilijk om er naast te kijken en nog moeilijker om het hier ter sprake te brengen. =Allemaal racistische wetenschappers= Rogier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat doe je dan om dit probleem op te lossen? De parasieten ten eeuwige dage blijven aanpakken of degenen die de regels maken waardoor ze konden binnenkomen en parasiteren? Citaat:
Mijn onderwerp gaat over de hypokrisie bij het VuilBelgisch Regime en haar belangengroepen. Ze hekelen een oppositiepartij - of realistischer: dé eeuwige oppositiepartij, voor racisme, discriminatie, enzovoort maar zij haalden de vreemdelingen binnen, die ze nu generatie na generatie verder laat verkommeren in plaats van er iets aan te doen zoals het crapuul buitensjotten en de goedbedoelenden beter helpen te integreren. Er zijn namelijk ook goedbedoelende migranten en die zijn er mee het slachtoffer van, het crapuul verpest mee hun imago en verkwanselt de middelen waarmee ze hadden kunnen geholpen worden. Citaat:
Het immobiliënkantoor dat zero eisen stelt aan huurders. Citaat:
Mensen die ongehinderd door enige afhankelijkheid van het staatsapparaat kunnen stemmen zullen het beleid meer daadwerkelijk durven afrekenen op prestatie. En aangezien de prestatie zeer ondermaats is wil dat zeggen dat het gedaan zal zijn met belastingsgeld te misbruiken: ze krijgen namelijk hun ontslag. Wat ze pogen is om zo weinig mogelijk mensen de arbeid te laten leveren voor zoveel mogelijk anderen. De eerste, die ze "verzuurden" noemen, kunnen dan via een cordon electoraal buiten gehouden worden zolang dat lukt. Hun enige probleem is dat de mate van profiteren recht evenredig is met het aantal mensen op wiens rug dit gebeurt. Dat strookt niet met 'het zo weinig mogelijk' van net hierboven. Dit aantal op wiens rug het gebeurt zal dus de meerderheid blijven uitmaken. Zelfs als ze slavernij zouden invoeren blijft dat principe. Want slaven zullen geen ingenieursstudies volgen. De gemiddelde economische meerwaarde zal dan afnemen waardoor terug meer mensen nodig zijn om het profitariaat te kunnen blijven financiëren. Het enige dat dan nog overblijft is oppositiepartijen die niet willen meewerken met het VuilBelgisch Regime zoveel mogelijk monddood maken en/of afschaffen. Voor het parasitair gedeelte: ja.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat hier in België het al veel te lang is aangesleept. Er zijn daardoor geen instant- of korte termijnoplossingen meer die tegelijk menselijk zijn. Blijft over: het VuilBelgisch Regime buitensjotten en enkele generaties om het weer recht te trekken.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Afgelopen zondag zag ik met veel genoegen Tuur Van Wallendael aan de slag bij ATV "wakker op zondag".
Ik had een beetje medelijden met Tuur. Hij woont al sinds mensenheugenis in hartje Borgerhout en heeft veel buren VB, hij snapt het niet, waarom ze VB stemmen. Om Tuur een beetje te helpen volgende brief (verzonden aan Frank VDB), niet van mij maar van een collega, om begrijpelijke redenen laat ik de naam van de schrijfster en school weg. Mijnheer de minister, U schrijft in de kranten dat de integratie van de allochtone leerlingen in onze scholen niet lukt. We bengelen aan het staartje op europees niveau op het gebied van dit gegeven. Ik beaam deze stelling volledig, ik merk het dagelijks op de werkvloer. Maar zeggen dat wij niet-gemotiveerde leerkrachten zijn, die niet genoeg ons best doen om deze groep van leerlingen zo goed mogelijk voor te bereiden op een verder leven in de maatschappij, daar heb ik het erg lastig mee. Al 12 jaar lang sta ik iedere dag voor zulke groepen van leerlingen in ....(BSO) Ouders weten amper dat hun kinderen bij ons op school zitten. 70% van de taken worden niet gemaakt. 80% van de opgegeven lessen worden niet geleerd. Bij een opmerking schelden de leerlingen naar de leerkrachten met woorden als :"neuk uw moeder". Deze en andere fraaie verbale pesterijen moeten wij als leerkracht meerdere keren per dag verbaal tollereren en wij moeten professionneel blijven en er nuchter mee omgaan. Komt er nog bij dat leerlingen leerkrachten fysiek testen met geduw, getrek, en kleine mepjes acchter de rug en dat ook de leerkrachten nog iedere dag met de glimlach het vak metaal of frans of wiskunde blijven onderwijzen. En nu komt u zeggen dat wij niet-gemotiveerde leerkrachten zijn ! Ik nodig u dringend uit in onze school..... omte komen kijken hoe wij dagelijks onze leerlingen aan het werk zetten en wat hiervan het resultaat is op integratie-niveau. Mijnheer de minister, ik ben blij dat ik als kleine beloning toch nog mijn loon krijg iedere maand. Niemand zegt ooit tegen mij dat ik goed bezig ben omdat je gewoonweg erg weinig resultaten ziet ! Jammer maar helaas. MVG, ........ Zo , mijnheer Van Wallendael, daar hebben wij het over. Ik bespaar u een brief van een busreiziger, die langsheen deze school reist rondom sluitingsuur school. Tuur, hebt gij u al eens afgevraagd waarom de klassieke SPA-kiezer (hardwerkende arbeidster/arbeider met het hart op de goeie plaats) volledig is weggelopen bij uw partij. Als u dan zegt dat u het niet begrijpt dan kan de kloof burger/politicus niet beter geïllustreerd worden. Laatst gewijzigd door boerenverstand : 22 mei 2006 om 09:14. |
![]() |
![]() |