![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar eigenlijk kan ik 90% van alle politiek actieve internetters wel samenbrengen onder de noemer: "lak aan de tradtionele politieke cultuur". Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik las net dat het zwarte slachtoffer van die skinheads ondertussen uit zijn coma is ontwaakt.
Nu dat reeds vier van de zes marokkanen zijn vrijgelaten, vraag ik me af of die skinheads nog steeds vastzitten. Weet iemand dat?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |