Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 juli 2006, 23:41   #41
stonaar
Banneling

stonaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
stonaar heeft excuses: hij is slecht opgevoed: zijn stiefvader is moslim.
Zijn hersens zijn aangetast door skunk-gebruik.
In feite is hij een kansarme....mentaal gehandikapt, opgroeiend in een ongezond leefmilieu....
huh??

stonaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2006, 23:42   #42
stonaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Moslims mogen liegen en veinzen tegen niet-moslims.
Gij mag dat niet éh?
Oud 11 juli 2006, 23:48   #43
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes Bekijk bericht
Dit is verschrikkelijk... 140 onschuldige pendelaars die nooit meer thuiskomen voor het avondeten. Zo'n aanslagen, door wie en waarom ook, zijn een schande voor de mensheid.

En door reacties zoals die van Pollycorrect word ik alleen nóg kwader. Wéér wordt de schuld gelegd bij álle moslims. Wéér is de islam de grote boosdoener. En laat nu net dát de bedoeling zijn van die paar duizenden extremistische smeerlappen. De wereld keert zich massaal tegen de islam, en de extremisten kunnen aldus nog méér kannonnenvlees rekruteren...
als we nu eens héél héél toegevend en verdraagzaam zijn, en ongelofelijk veel naïve goedgelovigheid aan de dag leggen, dan zouden we kunnen stellen dat slechts één procent v/d moslims extremist genoeg zijn om tot de gewapende strijd over te gaan en hier en daar bommen te gaan leggen en mensen te vermoorden.Ze zijn alles te zamen met 1 miljard en een half. Eén % daarvan is toch al wat meer dan "een paar duizend " Hé?
In werkelijkheid gaat het echter over talrijke miljoenen halvegare godsdienstwaanzinnigen en/of of doodgewone racisten en/of boeven, die in naam van allah de héle wereld aanvallen.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2006, 23:58   #44
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
dat begrijp ik dus compleet niet hé noledge
de affiniteit tussen die "echte, vreedzame, lieve moslims" ( 'k neem nu effe m'n buurvrouw in gedachte ) en die extremisten is 0.0 % dus wat verwacht je ?
vraag je dat op de man/vrouw af dan keuren ze dat pertinent af net als jij en ik dat zouden doen

bovendien vind ik die 'hun' volledig onterecht en erg insinuerend
zullen we dan voortaan ook maar de kukluxclan de extremistische vleugel van het vaticaan noemen ?

hoe kan je nu iemand die een bepaald geloof aanhangt verantwoordelijk stellen voor de daden van een extremistische doorgedraaide zot die als 'alibi' datzelfde geloof noemt ?
hoeveel treinen heeft de kukluxklan al laten ontploffen? Niet dat ik dat sympatieke jongens vind, maar naast moslim-terroristen komen ze toch over als een folkloristisch clubke hoor. Vandaag in ieder geval...
En wat kom je hier nu met je buurvrouw aandraven? Zelfs als dat een heel lief vrouwtje is, en héél vriendelijk met jou, zelfs al moest je er alle dagen mee in bed kruipen, wat heeft dat nu met bomaanslagen te maken?Wat een onzin !...Je word er niet beter op met de ouderdom hé?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2006, 23:58   #45
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

de dolgedraaide zionist met de vele nicks is weer aan zijn nieuwste proefstukje toe....

andere bevolkingsgroepen beschuldigen wat eigenlijk ZIJN geschriften voorschrijven aan de UITVERKORENEN .

Baba Kamma 113a. Joden mogen gebruik maken van leugens (\"uitvluchten\") om een Ongelovige te misleiden.
Kethuboth 11b. \"Als een volwassen man geslachtsgemeenschap heeft met een klein meisje, is het niets
.\"

Die tekst heeft het over joden die mogen liegen tegen niet-joden.
Dat verklaart natuurlijk veel 8)
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2006, 00:12   #46
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stonaar Bekijk bericht
Gij mag dat niet éh?
Ik toon maar aan hoe dwaas, onnozel en naief ge zijt. Moslims mogen liegen en veinzen tegen niet-moslims. Uw voorbeeldje betekent dus helemaal niets. Ge bewijst niets. Iedereen kan liegen, inderdaad. Mogelijk liegt dat mens dus. Dat kunt gij niet weten.

Een discussie over iets dat gelogen is, heeft geen zin. Ge verkoopt dus gebakken lucht. Het maakt geen enkele indruk op mij. Geen enkele. Uw geblaat houdt dus niets in.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2006, 00:14   #47
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Ja, ik ben ooit gaan betogen tegen de inval van Bush in Irak. Het wemelde er van de moslims. Vreemd dat die nooit eens op straat komen betogen tegen de extremisten en killers uit hun rangen.
Bang waarschijnlijk dat ze door hun eigen 'vredelievende gemeenschap' als afvalligen zullen bestempeld en behandeld worden. Tja, volgens die 'vredelievende' godsdienst staat er de doodsstraf op afvalligheid.
nogmaals je verwijt hen wat je zelf niet deed/doet
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2006, 00:15   #48
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Nog even voor het moedwillig hardhorende ultrazionistje
Die trouwens zeer ahum "getrouw" zijn geschriften volgt ....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
de dolgedraaide zionist met de vele nicks is weer aan zijn nieuwste proefstukje toe....

andere bevolkingsgroepen beschuldigen wat eigenlijk ZIJN geschriften voorschrijven aan de UITVERKORENEN .

Baba Kamma 113a. Joden mogen gebruik maken van leugens (\"uitvluchten\") om een Ongelovige te misleiden.
Kethuboth 11b. \"Als een volwassen man geslachtsgemeenschap heeft met een klein meisje, is het niets.\"

MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2006, 00:23   #49
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door noledge Bekijk bericht
Tja het is niet mijn schuld dat er blijkbaar veel zotten zijn dan, in Londen stond 13% van de bevraagden achter de aanslagen van vorig jaar. Droom verder Praha.
je kan natuurlijk ook gewoonweg antwoorden
Oud 12 juli 2006, 00:32   #50
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
hoeveel treinen heeft de kukluxklan al laten ontploffen? Niet dat ik dat sympatieke jongens vind, maar naast moslim-terroristen komen ze toch over als een folkloristisch clubke hoor. Vandaag in ieder geval...
het ging 'm niet over de quantiteit carlgustaaf
Citaat:
En wat kom je hier nu met je buurvrouw aandraven? Zelfs als dat een heel lief vrouwtje is, en héél vriendelijk met jou, zelfs al moest je er alle dagen mee in bed kruipen, wat heeft dat nu met bomaanslagen te maken?Wat een onzin !
vroeg ik me ook af... vraag het misschien eens aan noledge en Knorretje die schijnen beter te weten
Citaat:
Je word er niet beter op met de ouderdom hé?
je zult me toch steeds een tijdje voorop blijven in toenemende dementiegraad, carlgus
Oud 12 juli 2006, 00:36   #51
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Weet je. Ik vind het raar. De nationalistisch ingestelde rechtsen van nu die worden vergeleken met het gedoe van Hitler. Maar de linksen komen nu af met hoe goed het wel is als joden sterven bij aanslagen. Heb ik iets gemist of zo ?

Laatst gewijzigd door Jazeker : 12 juli 2006 om 00:37.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2006, 00:38   #52
stonaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik toon maar aan hoe dwaas, onnozel en naief ge zijt. Moslims mogen liegen en veinzen tegen niet-moslims. Uw voorbeeldje betekent dus helemaal niets. Ge bewijst niets. Iedereen kan liegen, inderdaad. Mogelijk liegt dat mens dus. Dat kunt gij niet weten.
Zoveel persoonlijke aanvallen .. amai ... geen paniek, ik kan dat ook.

Laten we er vanuit gaan dat de moslims mogen liegen (heb niet gezegd dat dat zo is). Wil dat zeggen dat de moslims effectief ook liegen bv. tegen hun vrienden,collega's, ... ?

Citaat:
Een discussie over iets dat gelogen is, heeft geen zin. Ge verkoopt dus gebakken lucht. Het maakt geen enkele indruk op mij. Geen enkele. Uw geblaat houdt dus niets in.
Ik wil mijn hoofd in jouw sappige kut steken, en daarna mijn sigarettepeuk op je clitoris drukken.

Geloof jij mij? Nee, eh? Voila se
Oud 12 juli 2006, 00:49   #53
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Zoveel persoonlijke aanvallen .. amai ... geen paniek, ik kan dat ook.

Laten we er vanuit gaan dat de moslims mogen liegen (heb niet gezegd dat dat zo is). Wil dat zeggen dat de moslims effectief ook liegen bv. tegen hun vrienden,collega's, ... ?

Ik wil mijn hoofd in jouw sappige kut steken, en daarna mijn sigarettepeuk op je clitoris drukken.

Geloof jij mij? Nee, eh? Voila se
Dat was helemaal niet als persoonlijke aanval bedoeld. Ik denk alleen dat ge gevaarlijk bezig zijt. Uw naïeve onnozelheid vind ik gevaarlijk. Gelukkig ging het Vlaams belang er bij de laatste verkiezingen op vooruit. En in de peilingen doen ze 't gelukkig ook goed.

Uw laatste zinnetjes zijn trouwens veelzeggend. Kijk, we moeten niet alles op de moslims steken. Is het hun schuld dat we te kampen hebben met moreel verval? Ik dacht het niet. Maar allez, ik moet bekennen dat de oorzaken van het moreel verval mij niet honderd ten honderd duidelijk zijn. Ik weet wel dat het 'n groot probleem is. Paars zorgt er alleen maar voor dat agressievelingen, pedofielen en moordenaars makkelijk vrijkomen. Dat belooft dus voor de toekomst. En nee, indien nu al pendelaars in het centraal station worden vermoord, dan gaat het hier niet meer zo goed. Ik geef toe dat de jaren '60, '70, '80 en zelfs '90 goei jaren waren voor het westen. Het was hier goed leven, maar de toekomst ziet er volgens mij somber uit. En die paarsen hun wanbeleid maakt de problemen alleen maar erger. Maar allez, ik wijk nu af, denk ik.
Oud 12 juli 2006, 00:59   #54
stonaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat was helemaal niet als persoonlijke aanval bedoeld.
U begrijpt dus niet wat u schrijft?

Citaat:
Ik denk alleen dat ge gevaarlijk bezig zijt. Uw naïeve onnozelheid vind ik gevaarlijk.
Ik reageerde alleen maar op een gepaste manier, op uw debiele reactie.

Citaat:
Gelukkig ging het Vlaams belang er bij de laatste verkiezingen op vooruit. En in de peilingen doen ze 't gelukkig ook goed.
So what? Ik zou mijn eigen schamen moest ik voor mijn eigen veiligheid niet kunnen zorgen. Wat als het CS nog niet wordt doorbroken? Nog een 5 jaar in angst leven?

Citaat:
Uw laatste zinnetjes zijn trouwens veelzeggend.
Waarschijnlijk ligt dat aan mijn zuiderse temparament.

Citaat:
Kijk, we moeten niet alles op de moslims steken. Is het hun schuld dat we te kampen hebben met moreel verval? Ik dacht het niet. Maar allez, ik moet bekennen dat de oorzaken van het moreel verval mij niet honderd ten honderd duidelijk zijn. Ik weet wel dat het 'n groot probleem is. Paars zorgt er alleen maar voor dat agressievelingen, pedofielen en moordenaars makkelijk vrijkomen. Dat belooft dus voor de toekomst. En nee, indien nu al pendelaars in het centraal station worden vermoord, dan gaat het hier niet meer zo goed. Ik geef toe dat de jaren '60, '70, '80 en zelfs '90 goei jaren waren voor het westen. Het was hier goed leven, maar de toekomst ziet er volgens mij somber uit. En die paarsen hun wanbeleid maakt de problemen alleen maar erger. Maar allez, ik wijk nu af, denk ik.
... Op zo'n bericht zou ik niet 'gepast' hebben reageerd. Maar ja, uw vorige bericht is iets anders.

Laatst gewijzigd door stonaar : 12 juli 2006 om 01:01.
Oud 12 juli 2006, 01:05   #55
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
U begrijpt dus niet wat u schrijft?

Ik reageerde alleen maar op een gepaste manier, op uw debiele reactie.

So what? Ik zou mijn eigen schamen moest ik voor mijn eigen veiligheid niet kunnen zorgen. Wat als het CS nog niet wordt doorbroken? Nog een 5 jaar in angst leven?

Waarschijnlijk ligt dat aan mijn zuiderse temparament.

... Op zo'n bericht zou ik niet 'gepast' hebben reageerd. Maar ja, uw vorige bericht is iets anders.
Nee, dat was echt niet als persoonlijke aanval bedoeld. Maar iets als bewijs aannemen, terwijl dat dat mogelijk een grove leugen is, is onnozel. Punt uit. Dat zijn de feiten. Ge moet niet doen alsof ge iets weerlegt hebt met dat voorbeeldje over uw buurvrouw. Misschien liegt zij. Misschien ook niet, maar dat kunnen wij niet weten. Dus, ge verkoopt gebakken lucht. Het bewijst niets, het toont helemaal niets aan.

Als mijn reactie debiel is, dan is de Islam ook debiel. Ik vond niets uit, ik legde maar uit dat dat een aspect van de Islam is. Grappig om te horen dat volgens u de Islam "debiel" is. Heel grappig.
Oud 12 juli 2006, 01:08   #56
stonaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Als mijn reactie debiel is, dan is de Islam ook debiel. Ik vond niets uit, ik legde maar uit dat dat een aspect van de Islam is. Grappig om te horen dat volgens u de Islam "debiel" is. Heel grappig.
Tuurlijk is uw reactie debiel. Maar stel dat het niet zo is. Zou u dezelfde kritiek ook op het jodendom durven uiten? Want ... Ik heb iets tegen selectieve aanpak

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht

Kethuboth 11b. \"Als een volwassen man geslachtsgemeenschap heeft met een klein meisje, is het niets.\"
Oud 12 juli 2006, 01:13   #57
Stefanie
Minister-President

Standaard

De Joden hebben hier niets mee te maken. Dat is een andere kwestie. Trouwens, hebt ge wel alles goed gelezen?

Citaat:
Kijk, we moeten niet alles op de moslims steken. Is het hun schuld dat we te kampen hebben met moreel verval? Ik dacht het niet.
zei ik dus.
Oud 12 juli 2006, 01:19   #58
stonaar
Banneling

Standaard

Citaat:
De Joden hebben hier niets mee te maken. Dat is een andere kwestie. Trouwens, hebt ge wel alles goed gelezen?

zei ik dus.
Ge zegt dat de moslims tegen niet-moslims mogen liegen. Daar geloof jij ook in. Nu toon ik jou aan dat de joden ook mogen liegen tegen niet-joden.

Nu vraag ik aan jou, of je daarin ook gelooft? Simpel toch?

Het kan best zijn dat u probeert te nuanceren. Maar ik wil dat negeren, weet u hoe laat het is?
Oud 12 juli 2006, 01:31   #59
Stefanie
Minister-President

Standaard

Ik ben geen Joodse. Het punt is dat radicale moslims aanslagen plegen. Dat schijnt ge te vergeten. De discussie ging over de moslim-terroristen. Niet afwijken, hee. Uw vraag over het Jodendom heeft niets met het moslim-terrorisme te maken.
Oud 12 juli 2006, 01:35   #60
stonaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben geen Joodse.
Heb ik niet beweerd. Mijn punt is gewoon, als u het ene aanvalt, wees dan niet hypocriet, en vermeldt dat dat niet het enige is.

Citaat:
Het punt is dat radicale moslims aanslagen plegen. Dat schijnt ge te vergeten.
Daar moet ik serieus over nadenken .. Nee, ik ben ze zeker niet vergeten. Beslan vond ik één van de gruwelijkste. Nu gekalmeerd?

Citaat:
De discussie ging over de moslim-terroristen. Niet afwijken, hee. Uw vraag over het Jodendom heeft niets met het moslim-terrorisme te maken.
Maar beste Stephanie, ge had het over taqqiya ..
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be