![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In werkelijkheid gaat het echter over talrijke miljoenen halvegare godsdienstwaanzinnigen en/of of doodgewone racisten en/of boeven, die in naam van allah de héle wereld aanvallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat kom je hier nu met je buurvrouw aandraven? Zelfs als dat een heel lief vrouwtje is, en héél vriendelijk met jou, zelfs al moest je er alle dagen mee in bed kruipen, wat heeft dat nu met bomaanslagen te maken?Wat een onzin !...Je word er niet beter op met de ouderdom hé? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() ![]() andere bevolkingsgroepen beschuldigen wat eigenlijk ZIJN geschriften voorschrijven aan de UITVERKORENEN . ![]() Baba Kamma 113a. Joden mogen gebruik maken van leugens (\"uitvluchten\") om een Ongelovige te misleiden. Kethuboth 11b. \"Als een volwassen man geslachtsgemeenschap heeft met een klein meisje, is het niets.\" Die tekst heeft het over joden die mogen liegen tegen niet-joden. Dat verklaart natuurlijk veel 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Ik toon maar aan hoe dwaas, onnozel en naief ge zijt. Moslims mogen liegen en veinzen tegen niet-moslims. Uw voorbeeldje betekent dus helemaal niets. Ge bewijst niets. Iedereen kan liegen, inderdaad. Mogelijk liegt dat mens dus. Dat kunt gij niet weten.
Een discussie over iets dat gelogen is, heeft geen zin. Ge verkoopt dus gebakken lucht. Het maakt geen enkele indruk op mij. Geen enkele. Uw geblaat houdt dus niets in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Nog even voor het moedwillig hardhorende ultrazionistje
![]() Die trouwens zeer ahum "getrouw" zijn geschriften volgt .... Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet je. Ik vind het raar. De nationalistisch ingestelde rechtsen van nu die worden vergeleken met het gedoe van Hitler. Maar de linksen komen nu af met hoe goed het wel is als joden sterven bij aanslagen. Heb ik iets gemist of zo ?
Laatst gewijzigd door Jazeker : 12 juli 2006 om 00:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laten we er vanuit gaan dat de moslims mogen liegen (heb niet gezegd dat dat zo is). Wil dat zeggen dat de moslims effectief ook liegen bv. tegen hun vrienden,collega's, ... ? Citaat:
Geloof jij mij? Nee, eh? Voila se ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uw laatste zinnetjes zijn trouwens veelzeggend. Kijk, we moeten niet alles op de moslims steken. Is het hun schuld dat we te kampen hebben met moreel verval? Ik dacht het niet. Maar allez, ik moet bekennen dat de oorzaken van het moreel verval mij niet honderd ten honderd duidelijk zijn. Ik weet wel dat het 'n groot probleem is. Paars zorgt er alleen maar voor dat agressievelingen, pedofielen en moordenaars makkelijk vrijkomen. Dat belooft dus voor de toekomst. En nee, indien nu al pendelaars in het centraal station worden vermoord, dan gaat het hier niet meer zo goed. Ik geef toe dat de jaren '60, '70, '80 en zelfs '90 goei jaren waren voor het westen. Het was hier goed leven, maar de toekomst ziet er volgens mij somber uit. En die paarsen hun wanbeleid maakt de problemen alleen maar erger. Maar allez, ik wijk nu af, denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Waarschijnlijk ligt dat aan mijn zuiderse temparament. Citaat:
Laatst gewijzigd door stonaar : 12 juli 2006 om 01:01. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als mijn reactie debiel is, dan is de Islam ook debiel. Ik vond niets uit, ik legde maar uit dat dat een aspect van de Islam is. Grappig om te horen dat volgens u de Islam "debiel" is. Heel grappig. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() De Joden hebben hier niets mee te maken. Dat is een andere kwestie. Trouwens, hebt ge wel alles goed gelezen?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu vraag ik aan jou, of je daarin ook gelooft? Simpel toch? Het kan best zijn dat u probeert te nuanceren. Maar ik wil dat negeren, weet u hoe laat het is? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() Ik ben geen Joodse. Het punt is dat radicale moslims aanslagen plegen. Dat schijnt ge te vergeten. De discussie ging over de moslim-terroristen. Niet afwijken, hee. Uw vraag over het Jodendom heeft niets met het moslim-terrorisme te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Heb ik niet beweerd. Mijn punt is gewoon, als u het ene aanvalt, wees dan niet hypocriet, en vermeldt dat dat niet het enige is.
Citaat:
Maar beste Stephanie, ge had het over taqqiya .. |
|
![]() |
![]() |