![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Voor je weer je oordeel over mij klaar hebt, lees de thread over Guido Demoor maar eens waar ik een aanvaring met Edina heb gehad, omdat ik weigerde om Demoor als de slechte te zien.
Dat mijn beste, is beide kanten willen zien. Wat ik hier van de eerste VB-er nog moet tegen komen. |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben wel bereid de CD&V/NV-A het voordeel van de twijfel te geven wat dit betreft....tem. juni'07!. Dan moet de splitsing van oa. justitie op tafel liggen(PS of niet)....simple as that! Ik ga hier niet de verdediging van VB op mij nemen, maar pleiten voor strengere staffen voor CRIMINELEN is duidelijk imho.....allochtoon of autochtoon. Heeft nix met etnie te maken, gewoon een strengere aanpak van ALLE criminaliteit! |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#44 |
Vreemdeling
|
![]() zie niet in waarom iemand zijn goede manieren niet kan bewaren of was mijn antwoord iets te peinlijk juist of erger vindt u politiek bedrijven ook kan om wraak te werven,tegen een groep van de bevolking.En hoe ver wil u met die wraak dan gaan als ik vragen mag.Staat dat in uw programma of staat het in de geschiedenis geschreven??
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat niet wil zeggen dat sommige groepen geen oververtegenwoordiging hebben in bep. statistieken(en daar moet men ook niet blind voor zijn)....dus is gerichte aktie soms nodig. Men moet sommige problemen 'willen' benoemen eh.......en vervolgens kan met tot actie overgaan. Wat niet wil zeggen dat een crimineel feit gepleegd door een allochtoon zwaarder bestraft moet worden dan als het gepleegd zou zijn door een autochtoon! |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#47 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat is geen zever en dat weet jij ook goed genoeg. De poco's hebben aan de onveiligheid niets maar dan ook niets gedaan. Integendeel, ze gaan ze ze nog goed spreken met argumenten van "het zijn kansarmen" en van die bullshit. Nu met de verkiezingen in zicht komen ze nog een beetje memmen over de veiligheid, maar na de verkiezingen, alds de postjes "binnen" zijn, wordt er met geen woord meer over gerept en vliegt het in de prullenbak. Dus wees jij maar een beetje eerlijk en geef toe dat juist die poco's aan de basis liggen dat zo'n zaken zich kunnen afspelen.
#48 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Lodi : 6 oktober 2006 om 07:26. |
|
![]() |
![]() |
#49 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [quote=zorlac;2050477]Akkoord!!
Wat niet wil zeggen dat sommige groepen geen oververtegenwoordiging hebben in bep. statistieken(en daar moet men ook niet blind voor zijn)....dus is gerichte aktie soms nodig. Men moet sommige problemen 'willen' benoemen eh.......en vervolgens kan met tot actie overgaan. Wat niet wil zeggen dat een crimineel feit gepleegd door een allochtoon zwaarder bestraft moet worden dan als het gepleegd zou zijn door een autochtoon![/quote] Maar ook niet omgekeerd, zoals nu gebeurt!
#50 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Sorry, maar imo draagt de politieke klasse waaronder CD&V evengoed als VLD en SP-A wel degelijk een verpletterende verantwoordelijkheid. Zij zijn het die op compleet onverantwoorde manier criminelen terug in de samenleving loslaten. Zij zijn het die het gerecht compleet verkloot hebben. Zij zijn het die en masse vreemdelingen regulariseren waaronder notoire criminelen. Zij zijn het die de PS al jarenlang toelaten om een beleid op maat van de crimineel te voeren. Zij zijn het die liever een coalitie met Groen! aangaan dan met het VB. Datzelfde groen! dat vlak voor de verkiezingen dan volgens hen 6 jaar lang alle noodzakelijke veiligheidsbeslissingen blokkeert. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 6 oktober 2006 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
#53 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() Zou het mischien kunnen dat deze vrouw op die lijst is gaan staan met reden dat dit op de ogenblik de enige partij die zich uitspreekt tegen criminaliteit en begaan is met de slachtoffers en niet met de daders. Daders waar de traditionele partijen vanuit gaan dat deze gasten met tussenpozen eens moeten kunnen genieten van een dagje vrij om zich zo terug te kunnen aan passen in de samenleving. Van dit laatste hebben we gisteren nog het bewijs kunnen zien, eentje die na zijn dagje wandelen ( hoelang was het, een maand) terug werd opgepakt en dan nog gewapend en al met een flinke geldsom opzak, mogelijk van een overval iets daarvoor. Dus ut wraak? Kan evengoed zijn om te vookompen dat in de toekomst anderen van dergelijke feiten het slachtoffer zouden kunnen worden, dus mischien eerr uit bezorgdheid voor haar medemens.
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Feit is dat deze criminaliteit mede de oorzaak is geweest dat mensen zich tegen zon en zee als opvangcentrum gekant hebben. Het is aangekocht door Vd.lannote van de katholieke instelling die het uitbaate als vakantiecentrum voor veel geld en later terug verkocht voor heel wat minder. De juiste cijfers zijn hier ooit op politics.be gezet maar ontgaan mij,in ieder geval niet de beste ingeving van V.d.lanotte. Dat die mevrouw waarvan de feiten ergens hierboven juist weergegeven zijn,en die weken op het randje van de dood geweest is,niks meer met traditionele partijen te maken wil hebben,kan je haar moeilijk kwalijk nemen. Voorts wil ik vermelden dat de dader toen reeds een moord op zijn geweten had ergens in Duitsland geloof ik.
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zij moet er haar ganse leven verder mee Natuurlijk gebeuren er ook moorden door Vlamingen en zijn die evenmin goed te keuren. De afweging voor zulke feiten mogen niet in een links rechtse optiek bekeken worden,maar moeten aangepakt worden net zoals alle criminaliteit.
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !! Laatst gewijzigd door lantjes : 6 oktober 2006 om 23:16. |
|
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer dergelijke heldendaden van messentrekkers teveel gelinkt moeten worden met bepaalde bevolkingsgroepen, dan moet de politiek daarop gepast reageren! Zeer veel mensen hebben echter de indruk dat ze allemaal bezig zijn ermee vlak voor de verkiezingen en daarna weinig of niets meer. De gevolgen, ook politiek, zijn duidelijk en vanzelfsprekend.
|
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat er zeer weinig mensen zijn die daar anders over denken hoor, ook de vbers. Rond de pot blijven draaien om bepaalde waarheden niet te moeten erkennen lost geen enkel probleem op...
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Burgemeester
|
![]()
|
|
![]() |