![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zit hier thuis te genieten van een goed glaasje wijn, schat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je volk is een volk waar je veel mee gemeen hebt. Reis eens naar China en ga naar het platteland. Weinig kans dat je je daar thuis voelt. Het is een mindset, een collectief aan gewoonten. Het is tevens een gedeelde geschiedenis. Vlamingen en Walen wonen in 1 land, maar hebben een verschillende gedeelde geschiedenis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wenselijk. Anders kan een groep mensen niets verwezenlijken en worden ze meteen ingelijfd als slaven van een volk dat wel als 1 man gaat vechten. Dat is triest, maar dat is de manier waarop het leven hier draait.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() En dat slechts 8% van de ondernemers bereid zijn hun stem uit te brengen voor het Vlaams Belang en dat 75% van de ondernemers vindt dat het VB INCOMPETENT is om Vlaanderen te besturen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik beschouw mezelf niet als nationalist ( in negatieve zin). Trouwens een identitiet bestaat uit meerdere lagen en sommige dingen kunnen zelf overlappen. Naargelang de context voel ik mij soms Europeaan, Belg, Vlaming en soms zelf een beetje Brusselaar (omdat ik vaak vertoef). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal wel. Maar een grote meerderheid is voor Vlaamse onafhankelijkheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of denk je dat ik de "Tijd" niet lees? ![]() Dom doen is blijkbaar een eigenschap van de "hogere klassen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() Maar 92% van de mensen die er verstand van hebben, managers met name, weigert voor het VB te stemmen, 75% vindt dat ze INCOMPETENT zijn ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bij ons ontslaan ze competente mensen en houden ze extreem domme mensen die mentaal niet in orde zijn. ![]() Nee echt... een manager is niet de referentie qua gezond verstand. Jij bent zo een voorbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het enige wat telt is de winst voor de aandeelhouder, de rest is ... collateral damage ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() Managers die jou vragen om harder te werken en winstgevend te zijn, zijn volgens jou natuurlijk dom en mentaal niet in orde ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twee antwoorden voor 1 post. Het moet erg raak zijn geweest.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan niet klagen. Ik ben deels werknemer en deels eigen baas. En ik heb werknemers. Ik klaag niet. Maar ik kijk vooral naar jouw domme idee van die klasse-superioriteit. Eens een bende apen in jouw villa komt dan vermoorden ze je gewoonweg. Welke klasse dan ook.
|
![]() |
![]() |