![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Ook stemrecht(=plicht) voor niet-EU burgers? | |||
JA, als ze al vijf jaar legaal hier verblijven |
![]() ![]() ![]() |
9 | 60,00% |
NEEN, als ze minder dan 5 jaar legaal verblijven |
![]() ![]() ![]() |
6 | 40,00% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ook een gecastreerde kater, een wreed machien zulle, ! maar ik ben ook niet thePiano. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vele allochtonen stemmen op de Groenen, en anderen weer op de liberalen. Ik raad de VLD ten zeerste af, omdat daar ook rechtsextremisten bij zijn zoals bv Hugo Coveliers. Maar dat betekent niet dat ze mijn advies opvolgen. Ik zeg alleen maar dat ze niet op hun executiepeloton (=het Vlaams Blok/ Front National) moeten stemmen. In het stemhokje doen ze toch wat ze willen, wat de verkiezingen zijn geheim.
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind ook dat de poll iets anders had moeten samengesteld worden:
optie 1: JA op ALLE niveaus (als ze hier langer dan 95 jaar verblijven) optie 2: NEE op geen enkel niveau (als ze hier nog geen 95 jaar verblijven) Kwestie van een beetje objectiever te zijn nietwaar! Verder je manke vergelijking met vrouwenstemrecht: 1. vrouwen waren Belg 2. vrouwen konden in 1945 al lezen en schrijven (hetgeen niet echt zeker is bij vreemdelingen) 3. vrouwen verstonden (zelfs degenen die niet konden lezen en schrijven) de gesproken landstaal (hetgeen ook niet echt zeker is bij vreemdelingen) 4. vrouwen hadden gewoonlijk de bedoeling om in dit land te blijven wonen (hetgeen ook niet zeker is bij vreemdelingen). Verder nog een leuke: Indien men in 1949 aan iedereen (dus ook aan de vrouwen) gevraagd had of stemrecht voor vrouwen wenselijk was, dan had men uiteraard een meerderheid daarvoor gekregen. Indien men nu in 2003 aan iedereen (dus ook aan de vreemdelingen die in aanmerking zouden komen) zou vragen of stemrecht voor vreemdelingen wenselijk is: dan is 80% NEGATIEF! Raar hé!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Wat niet betekent dat ik helaas moet beâmen dat Vlaanderen elke keer meer racistisch wordt. Jij noemt dat misschien de stem van het volk, ik wil dat gerust bevestigen, maar mijn conclusie blijft helaas dezelfde.
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(dat zijn ze trouwens ook, .. .) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() [size=5]Ps aan Klaas, De Knut, Herr Flick, Joriske, Quicky, Eichmann, Circe en Jan Hyoens en andere net-terroristen van het Vlaams Blok:
Deze topic loopt ook op Politics Info.net. Als je de draad willen verneuken, doe dat gerust op PI-forum. Dan kan ik daar meedoen, hier hou ik het graag een beetje 'deftig'[/size]. ![]()
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Piano, misschien kan je eens een enquete hier posten waaruit het eindresultaat blijkt dat de MEERDERHEID positief staat tegenover je stemrecht?
(jouw poll reken ik daar niet bij, ik vermoed dat die niet aan professor zwijnengeval zijn criteria voldoet - alhoewel, je kan nooit weten natuurlijk)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En wat in godsnaam heeft politicsinfo hiermee te maken?
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Progressief? Als het dan toch over vrouwen moet gaan, kijk eens naar ('t is niet lang): http://www.compuserve.nl/cs/nieuws/b...er=20031027N1w Dan krijg je ook een idee waarom sommige allochtonen zich vastklampen aan hun oude nationaliteit. Die redenen kunnen het daglicht niet verdragen: ofwel bloed-en-bodem nostalgie (mijn etniciteit, mijn ras, mijn roots = mijn nationaliteit...) ofwel gehechtheid aan de retrograde wetgeving van hun land van oorsprong, die bv uithuwelijken van een jonge vrouw tegen haar zin mogelijk maakt. Progressief. Bah! "Hoe meer democratie hoe beter?" Waarom gaat Stevaert, die vroeger nog de petitie ondertekende voor de invoering van het bindend referendum op volksinitiatief in ons land, dan nu zo tekeer tegen échte democratie?: "En dan? Er worden wel meer beslissingen genomen waar veel Vlamingen tegen zijn. Of gaan we er een referendum over houden? Dan ken ik nog wel een paar leuke onderwerpen. Zullen we een referendum houden over de afschaffing van �*lle belastingen" (HUMO 07 10 03, p.11). De platste anti-democratische demagogie (alsof de Zwitsers, die hiertoe perfect de wettelijke mogelijkheid hebben, alle belastingen zouden afgeschaft hebben...) heeft bij Stevaert blijkbaar zijn vroegere democratische overtuiging vervangen.
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
![]() Citaat:
Op dit ogenblik mogen bvb Spanjaarden, Grieken en Engelsen wèl meestemmen in België. Volgend jaar komen daar ook nog de Polen, de Tsjechen (en nog 8 andere) .. bij. En in 2007 ook nog eens de Roemenen en de Bulgaren, later weer de Balkanstaten, Turkije en wie weet nog wat meer. Wat jij nu wilt afBlokken, zal je binnenkort toch moeten toestaan.
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Alleen spijtig dat enkel jij en nog twee andere idioten dat geloven zeker.... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister