Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 20 november 2006, 01:09   #41
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khalid Bekijk bericht
als ik van streek van ben ga ik niet beginnen te hallucineren. Geef nu eens toe dat ze de dader helemaal niet gezien heeft (als het echt gebeurd is tenminste). Anders moet je mij dit eens uitlegge:

dit bevestigt alleen maar mijn vermoedens.
Omdat ik een arabisch klinkend naam draag, durft u al zulke conclusies te nemen.
Misschien moet ik op basis van wat ik hier over u en uw moeder lees ook mijn conclusies trekken. Hoewel dat ik mijn conlusies niet zou laten beinvloeden door jullie kleurkes
avokaat van de duivel...ge zou u generen...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 01:12   #42
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Als ik de commentaren op het kwalijke feit dat de moeder van Baodicea moest meemaken, zo lees, dan krijg ik gewoon even zin om eens naar de markt te gaan en met een paar oude gehoofddoekte djellaba's hetzelfde uit te spoken;

zo te zien wordt er toch geen enkel probleem over gemaakt, behalve dat de klagers of degenen die wensen te verwittigen de hel in worden gesmaad.
Wat houdt me dan nog tegen? Saccoche (of desnoods djellaba, of desnoods nog wat vel mee ) openritsen, 50 euro eruithalen en lekker gaan winkelen.

Blijkbaar geen enkel probleem voor de kahleds en genootschappen?

het grappige is dat ik met mijn onbesproken uiterlijk en onberispelijke leeftijd gewoon zelfs nog naast het slachtoffer kan blijven staan zonder dat men me gaat verdenken!

Jaloers hé mannekes!
hola! Niet goed zeker?! D�*t is verboden! Enkel blanken moogt ge bestelen! Niet-moslims! Moslims bestelen, dat is haram!
Oud 20 november 2006, 01:14   #43
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
tja, alle Marokanen zijn dieven
alle Belgen zijn racisten
alle Italianen denken dat ze stijl hebben
en alle Turken zijn bluffers

ge weet he

ps: en alle Griekse wijven hebben een dikke neus
en waar komt gij uitgekropen?
Oud 20 november 2006, 01:18   #44
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
waarom zou ik mijn haat onderdrukken?
omdat wij zo van die anti -blanken -haat overlopende vervelende ventjes doodmoe zijn, en dat ge hier bij ons thuis bent...Als ge dus ambetant blijft doen, gaat ge buiten vliegen. T'Is voor binnenkort hoor, dat kan nu éénmaal niet blijven duren, al die zever.Gaat slecht aflopen, dat is gewoon logika, men heeft daar geen kristallen bol voor nodig.Begin maar al uw matten te rollen...
Oud 20 november 2006, 10:34   #45
Khalid
Schepen

Khalid's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Khalid
Standaard

Citaat:
en wat moet je denken van iemand die "khalid " als naam draagt?Typisch belgisch? Of Nieuwbelgisch? Dus in feite géén Belgisch, maar wel écht magrebijns.
amai, heb de dit helemaal in u eentje gevonden. dit is echt sterk, ik ben ontmaskerd door een autochtoon. op basis van mijn naam ken jij mijn plaats van afkomst. Jij bent echt goed, man. Ik had moeten weten dat ik mij niet moest mengen in zulke debatten, want die zijn van hoogstaande niveau en dus alleen voor echte Belgen bestemd.

Citaat:
de meesten zijn aan de blanke kant ja.als het zwarte kroeskopje zijn , met namen als "Khalid", zijn het hoogstens Nieuwe Snelbelgen, dus in feite Nietsmendalle Belgen,maar wel Vreemdelingen met een Belgisch Paspoort, onrechtmatig verkregen, in de schoot geworpen door een corrupt regime...
shit, man. Dit is nog sterker op basis van mijn naam kan jij ook zeggen hoe ik eruit zie.
Het is dus toch waar, Belgen zijn superieur op intellectueel niveau(op alle niveau's eigenlijk).
Mag ik alsjeblieft je schoenen komen poetsen. Ik ben je allergrootste fan

Citaat:
omdat wij zo van die anti -blanken -haat overlopende vervelende ventjes doodmoe zijn, en dat ge hier bij ons thuis bent...Als ge dus ambetant blijft doen, gaat ge buiten vliegen. T'Is voor binnenkort hoor, dat kan nu éénmaal niet blijven duren, al die zever.Gaat slecht aflopen, dat is gewoon logika, men heeft daar geen kristallen bol voor nodig.Begin maar al uw matten te rollen...
uiteraard is dit logika.

De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd.

Laatst gewijzigd door Khalid : 20 november 2006 om 10:35.
Khalid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 10:42   #46
Khalid
Schepen

Standaard

Citaat:
En ik zal ook aan haar denken, al kende ik haar niet. Misschien moeten we eens inderdaad een mars houden voor de autochtone slachtoffers van allochtoon geweld.

Het wordt hoog tijd dat we in actie komen. Politieke correctheid my ass. Ik verkies op de eerste plaats correcte menselijkheid.
correcte mensenlijkheid
houd u mars, maar in mars. Dan kun je op zoek gaan naar levende wezentjes en hen verwittigen(en om hulp vragen) voor het allochtoons probleem.
Oud 20 november 2006, 12:39   #47
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
correcte mensenlijkheid
houd u mars, maar in mars. Dan kun je op zoek gaan naar levende wezentjes en hen verwittigen(en om hulp vragen) voor het allochtoons probleem.
Zeg MOhamed Khalid :

Als al die racistische domme belgen(europeanen) er nu niet meer zouden zijn en er hier nog enkel van dat leuk maghreb ras rond zou lopen!

Wie zal dan jullie uitkeringen betalen,kindergeld,advocaten,hospitaal,......
Want legaal of ilegaal t'is toch om te profiteren dat ze naar hier komen.

Dan zal het worden zoals in marokko, bedelen, nog meer stelen , overal verkrotting, ..........en een paar rijken die een aalmoes geven

Enfin dat is de stempel v/d islam, zoals je kunt merken in de vele landen waar ze iets te zeggen hebben.

Aan alle echte Belgen, zorg voor uwzelf en reken niet teveel op de staat.

Kifkif :
http://site.kifkif.be/kifkif/nieuws....pen_menu_id=24

[FONT=Arial] [/FONT]
[FONT=Arial]De journalist, Leo Stoops, veegt meteen het vermoeden van onschuld aan zijn laars, nochtans een gewaarborgd recht in onze maatschappij: “De gearresteerde overvaller is een Belg van allochtone afkomst uit het Brusselse”.De termen “hoogstwaarschijnlijke” of vermoedelijke” waren zeker op hun plaats geweest, iemand schuldig verklaren is immers de bevoegdheid van de rechtbank en niet de media. Meteen wordt het ook hoogst relevant gevonden om de kijker er op te wijzen dat de ‘dader’ van ‘allochtone’ afkomst is. Over het belang om de (fictieve) afkomst van de verdachte te vermelden, kunnen toch serieuze vragen gesteld worden. Het gebruik van de termen ‘allochtone afkomst’ slaat nergens op. Voor zover bekend, heeft niemand zich ooit gemeld bij een officiële instantie als inwoner van Allochtonië.[/FONT]
blablablaaaaa...............

Laatst gewijzigd door colargo : 20 november 2006 om 12:51.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 22:56   #48
Khalid
Schepen

Standaard

Citaat:
Als al die racistische domme belgen(europeanen) er nu niet meer zouden zijn en er hier nog enkel van dat leuk maghreb ras rond zou lopen!
klopt niet, want als al die racistische domme belgen er niet zouden zijn, blijft er nog 90% van de autochtonen bevolking over
Oud 20 november 2006, 23:00   #49
Khalid
Schepen

Standaard

Citaat:
Aan alle echte Belgen, zorg voor uwzelf en reken niet teveel op de staat.
heb je het over je achterban, die je (ik citeer) "racistische domme belgen" noemt
Oud 21 november 2006, 00:49   #50
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
amai, heb de dit helemaal in u eentje gevonden. dit is echt sterk, ik ben ontmaskerd door een autochtoon. op basis van mijn naam ken jij mijn plaats van afkomst. Jij bent echt goed, man. Ik had moeten weten dat ik mij niet moest mengen in zulke debatten, want die zijn van hoogstaande niveau en dus alleen voor echte Belgen bestemd.

shit, man. Dit is nog sterker op basis van mijn naam kan jij ook zeggen hoe ik eruit zie.
Het is dus toch waar, Belgen zijn superieur op intellectueel niveau(op alle niveau's eigenlijk).
Mag ik alsjeblieft je schoenen komen poetsen. Ik ben je allergrootste fan

uiteraard is dit logika.
ge moet van mijn schoenen afblijven...Wat uw naam betreft, ja, ge zou zelfs een blonde knaap met blauwe ogen kunnen zijn, zoals een Algerijnse kennis van mij.Of mischien ben je een gewone belgische jongen die arabier speelt op een forum Maakt ook niets uit eigenlijk, je verstaat wel wat ik wil zeggen.Denk je dat je een dienst bewijst aan de magrebijnse gemeenschap door de slechtsen onder hen te verdedigen? Moet men die mensen feliciteren omdat ze oude vrouwtjes beroven?Belachelijk gedoe van een belachelijke kerel.Je vergist ge van doelwit met op mij te mikken.Kijk eens in de spiegel, en vraag je af wat je voor dit land zou kunnen doen, en voor jezelf terzeldertijd, inplaats van altijd te klagen en te janken dat het hier zo slecht is, en dat de mensen u niet graag zien.Wees konstruktief.
Oud 21 november 2006, 01:33   #51
Khalid
Schepen

Standaard

Citaat:
Denk je dat je een dienst bewijst aan de magrebijnse gemeenschap door de slechtsen onder hen te verdedigen?
ah nu gaat het om een magrebijn. U was er ook zeker.

Citaat:
Moet men die mensen feliciteren omdat ze oude vrouwtjes beroven?
Denk u echt dat ik dit toejuich. Vanuit welke standpunt of welke nationaliteit dan ook die crimineel deze misdaad begaan heeft, valt uiteraard niet goed te praten. Maar waar ik mij aan erger is, hoe men die crimenele daad constant toeeigent aan een bevolkingsgroep.
Dit is een nationale sport aan het worden.

Citaat:
Belachelijk gedoe van een belachelijke kerel
excuses aanvaard

Citaat:
Je vergist ge van doelwit met op mij te mikken
ik heb alleen gereageerd op uwe ... (hoe zou ik het noemen )

Citaat:
Kijk eens in de spiegel, en vraag je af wat je voor dit land zou kunnen doen, en voor jezelf
voor dit land ; het wegwerken van het kotjesdenken
voor mezelf ; ik twijfel nog tussen mijn haar vooruit of achteruit te kammen

Citaat:
inplaats van altijd te klagen en te janken dat het hier zo slecht is, en dat de mensen u niet graag zien.Wees konstruktief.
u verwart klagen met aanklagen
Oud 21 november 2006, 01:50   #52
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:

Denk u echt dat ik dit toejuich. Vanuit welke standpunt of welke nationaliteit dan ook die crimineel deze misdaad begaan heeft, valt uiteraard niet goed te praten. Maar waar ik mij aan erger is, hoe men die crimenele daad constant toeeigent aan een bevolkingsgroep.
Dit is een nationale sport aan het worden.

u verwart klagen met aanklagen
aanklagen heb je hier helemaal niks. Als ik op een ander ga eten, zeg ik "danku" na de maaltijd, en als het menu me niet bevalt, sta ik op en neem afscheid.In de soep spuwen getuigt van een slechte opvoeding, van onbeschofheid.Heeft niemand u dat bijgebracht?
En als een zekere bevolkingsgroep niet voor crimineel versleten wil worden, dat hij er dan mee begint niet meer oververtegenwoordigt te zijn in de gevangenissen van gans Europa...Als die nu plots allemaal doodeerlijk worden vanaf morgen, is die slechte faam er binnen een paar jaar niet meer...

Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 21 november 2006 om 01:52.
Oud 21 november 2006, 02:03   #53
Khalid
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
en als het menu me niet bevalt, sta ik op en neem afscheid.
zonder te betalen, gij deugeniet

Citaat:
Heeft niemand u dat bijgebracht?
ik pas mij gewoon aan u aan
ik dacht dat u achter assimilatie stond

Citaat:
En als een zekere bevolkingsgroep niet voor crimineel versleten wil worden, dat hij er dan mee begint niet meer oververtegenwoordigt te zijn in de gevangenissen van gans Europa...Als die nu plots allemaal doodeerlijk worden vanaf morgen, is die slechte faam er binnen een paar jaar niet meer...
het is u die niet doodeerlijk bent. U bent degene die de problemen minimaliseert. Wat voor u oorzaak en gevolg is over deze kwestie, is dit voor mij alleen gevolg.

De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd.
Oud 21 november 2006, 03:03   #54
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
zonder te betalen, gij deugeniet

ik pas mij gewoon aan u aan
ik dacht dat u achter assimilatie stond

het is u die niet doodeerlijk bent. U bent degene die de problemen minimaliseert. Wat voor u oorzaak en gevolg is over deze kwestie, is dit voor mij alleen gevolg.
de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet...ge volhard in de boosheid.Met deze houding ga je nooit niks bereiken, beste jongen.Spijtig genoeg voor u, en voor de leden van uw gemeenschap...Het geboefte dat uw gemeenschap in een slecht daglicht plaatst, zijn de beste medewerkers die de extreem rechtse groeperingen die ge zo haat, kunnen wensen! Moesten jullie voor jullie eigen deur kuisen, en korte metten maken met degenen onder jullie die zich slecht gedragen en die jullie kansen verknoeien, maaide je "de racisten" het gras onder de voeten weg.Maar ik denk dat je te dom, of te koppig, of beide bent om dat te willen begrijpen.Veel gemakkelijker is het , de schuld van je onbehagen op de Belgen, de Europeanen, te steken.Die smerige blanken...tisbaH ... atmannalak
Oud 21 november 2006, 17:26   #55
Khalid
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet...ge volhard in de boosheid.
ik zit hier nochtans te lachen. U springt constant van a naar b.

Citaat:
Met deze houding ga je nooit niks bereiken
nog steeds aant lachen

Citaat:
Het geboefte dat uw gemeenschap in een slecht daglicht plaatst, zijn de beste medewerkers die de extreem rechtse groeperingen die ge zo haat, kunnen wensen
ik dacht eerder aan mensen zoals u die niet instaat zijn om zelf na te denken.
Ik heb nog nooit gezegd dat ik extreme rechtste groepering haatte.

Citaat:
Moesten jullie voor jullie eigen deur kuisen, en korte metten maken met degenen onder jullie die zich slecht gedragen en die jullie kansen verknoeien, maaide je "de racisten" het gras onder de voeten
ik kuis voor mijn huis, maar alleen als het niet aan het regenen is.
En wat bedoel je met jullie, is het omdat mensen(zoals u) mij in een hok steken, dat ik moet ingrijpen tegenover die mensen. ik ben trouwens dan strafbaar volgens de wet, maar dat wist je niet zeker

Citaat:
Maar ik denk dat je te dom, of te koppig, of beide bent om dat te willen begrijpen.
oh leuk een muliptle choice vraag. ik ben daar echt goed in. oeh das een moeilijke ik twijfel tussen beiden en dom. ik ga een gok wagen. ik denk beide
en en en??? is het juist???

Citaat:
Veel gemakkelijker is het , de schuld van je onbehagen op de Belgen, de Europeanen, te steken.
waar heb ik dat gezegd

Citaat:
Die smerige blanken...tisbaH ... atmannalak
gelieve nederlands te spreken, niet iedereen hier is een polyglot

Oud 21 november 2006, 18:54   #56
colargo
Banneling

Standaard

Citaat:
klopt niet, want als al die racistische domme belgen er niet zouden zijn, blijft er nog 90% van de autochtonen bevolking over
Iedereen die zegt dat moslims zich moet aanpassen in het Vrije Westen is
volgens die geconditioneerde moslims racistisch.
Is wel een feit dat de meeste moslim van maghreb origine zijn, daar kunnen wij niet aan doen. Wij discrimineren niet, wij lusten alle moslims niet. Maghreb of wat dan ook.

Nogmaals : raar dat er zoveel "niet belgen" zijn waar men geen miserie mee heeft en dat die moslimgemeenschap maar blijft mislukken daarin.

Moslim verdraagzaamheid :
http://www.youtube.com/watch?v=ylrER...related&search=

Laatst gewijzigd door colargo : 21 november 2006 om 18:56.
Oud 21 november 2006, 19:17   #57
colargo
Banneling

Standaard

Citaat:

nog steeds aant lachen

En wat bedoel je met jullie, is het omdat mensen(zoals u) mij in een hok steken, dat ik moet ingrijpen tegenover die mensen. ik ben trouwens dan strafbaar volgens de wet, maar dat wist je niet zeker

oh leuk een muliptle choice vraag. ik ben daar echt goed in. oeh das een moeilijke ik twijfel tussen beiden en dom. ik ga een gok wagen. ik denk beide

waar heb ik dat gezegd

De uitleg van de moslims over de wereld, berust op een "boekske geschreven door een pedofiel(ziekelijk individu)." Dat betekent dat zij op een manier denken die hen is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij geïndoctrineerd zijn door hun religie.

Laatst gewijzigd door colargo : 21 november 2006 om 19:17.
Oud 21 november 2006, 23:15   #58
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:

nog steeds aant lachen

waar heb ik dat gezegd

doe gerust verder met de aap uithangen...moet gij weten...later niet komen bleitten als het slecht afloopt.Welterusten...veel geluk
Oud 21 november 2006, 23:41   #59
Khalid
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
Iedereen die zegt dat moslims zich moet aanpassen in het Vrije Westen is
volgens die geconditioneerde moslims racistisch.
Is wel een feit dat de meeste moslim van maghreb origine zijn, daar kunnen wij niet aan doen. Wij discrimineren niet, wij lusten alle moslims niet. Maghreb of wat dan ook.
Met het zeggen dat de moslims zich moeten aanpassen, heb ik er geen problemen mee. Het is u volste recht om dit te zeggen.
Een vraagje. voor wie is het westen vrij?

Citaat:
Nogmaals : raar dat er zoveel "niet belgen" zijn waar men geen miserie mee heeft en dat die moslimgemeenschap maar blijft mislukken daarin.
inderdaad raar

Citaat:
De uitleg van de moslims over de wereld, berust op een "boekske geschreven door een pedofiel(ziekelijk individu)." Dat betekent dat zij op een manier denken die hen is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij geïndoctrineerd zijn door hun religie.Vandaag 18:54

Oud 21 november 2006, 23:45   #60
colargo
Banneling

Standaard

[quote=Khalid;2183367]Met het zeggen dat de moslims zich moeten aanpassen, heb ik er geen problemen mee. Het is u volste recht om dit te zeggen.
Een vraagje. voor wie is het westen vrij?

Voor diegen die op z'n westers willen leven

Deze "derde generatie" moslims zijn geen westerlingen

Part 1&2 http://www.youtube.com/watch?v=xKITJytkhA8
Part 3 http://www.youtube.com/watch?v=iZw3QreqZC4&NR
Part 4 http://www.youtube.com/watch?v=9x5K60u9_84&NR

Interessante Video van Channel 4

inderdaad raar [/quot

Laatst gewijzigd door colargo : 21 november 2006 om 23:48.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be