![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Banneling
|
omdat wij zo van die anti -blanken -haat overlopende vervelende ventjes doodmoe zijn, en dat ge hier bij ons thuis bent...Als ge dus ambetant blijft doen, gaat ge buiten vliegen. T'Is voor binnenkort hoor, dat kan nu éénmaal niet blijven duren, al die zever.Gaat slecht aflopen, dat is gewoon logika, men heeft daar geen kristallen bol voor nodig.Begin maar al uw matten te rollen...
|
|
|
|
|
|
#45 | |||
|
Schepen
|
Citaat:
Citaat:
Het is dus toch waar, Belgen zijn superieur op intellectueel niveau(op alle niveau's eigenlijk). Mag ik alsjeblieft je schoenen komen poetsen. Ik ben je allergrootste fan Citaat:
www.turrokaansbelang.blogspot.com De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd. Laatst gewijzigd door Khalid : 20 november 2006 om 10:35. |
|||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Schepen
|
Citaat:
houd u mars, maar in mars. Dan kun je op zoek gaan naar levende wezentjes en hen verwittigen(en om hulp vragen) voor het allochtoons probleem. |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als al die racistische domme belgen(europeanen) er nu niet meer zouden zijn en er hier nog enkel van dat leuk maghreb ras rond zou lopen! Wie zal dan jullie uitkeringen betalen,kindergeld,advocaten,hospitaal,...... Want legaal of ilegaal t'is toch om te profiteren dat ze naar hier komen. Dan zal het worden zoals in marokko, bedelen, nog meer stelen Enfin dat is de stempel v/d islam, zoals je kunt merken in de vele landen waar ze iets te zeggen hebben. Aan alle echte Belgen, zorg voor uwzelf en reken niet teveel op de staat. Kifkif : http://site.kifkif.be/kifkif/nieuws....pen_menu_id=24 [FONT=Arial] [/FONT] [FONT=Arial]De journalist, Leo Stoops, veegt meteen het vermoeden van onschuld aan zijn laars, nochtans een gewaarborgd recht in onze maatschappij: “De gearresteerde overvaller is een Belg van allochtone afkomst uit het Brusselse”.De termen “hoogstwaarschijnlijke” of vermoedelijke” waren zeker op hun plaats geweest, iemand schuldig verklaren is immers de bevoegdheid van de rechtbank en niet de media. Meteen wordt het ook hoogst relevant gevonden om de kijker er op te wijzen dat de ‘dader’ van ‘allochtone’ afkomst is. Over het belang om de (fictieve) afkomst van de verdachte te vermelden, kunnen toch serieuze vragen gesteld worden. Het gebruik van de termen ‘allochtone afkomst’ slaat nergens op. Voor zover bekend, heeft niemand zich ooit gemeld bij een officiële instantie als inwoner van Allochtonië.[/FONT] blablablaaaaa............... Laatst gewijzigd door colargo : 20 november 2006 om 12:51. |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#51 | ||||||
|
Schepen
|
Citaat:
Citaat:
Dit is een nationale sport aan het worden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
voor mezelf ; ik twijfel nog tussen mijn haar vooruit of achteruit te kammen Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En als een zekere bevolkingsgroep niet voor crimineel versleten wil worden, dat hij er dan mee begint niet meer oververtegenwoordigt te zijn in de gevangenissen van gans Europa...Als die nu plots allemaal doodeerlijk worden vanaf morgen, is die slechte faam er binnen een paar jaar niet meer... Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 21 november 2006 om 01:52. |
|
|
|
|
|
|
#53 | |||
|
Schepen
|
Citaat:
Citaat:
ik dacht dat u achter assimilatie stond Citaat:
www.turrokaansbelang.blogspot.com De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd. |
|||
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |||||||
|
Schepen
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb nog nooit gezegd dat ik extreme rechtste groepering haatte. Citaat:
En wat bedoel je met jullie, is het omdat mensen(zoals u) mij in een hok steken, dat ik moet ingrijpen tegenover die mensen. ik ben trouwens dan strafbaar volgens de wet, maar dat wist je niet zeker Citaat:
en en en??? is het juist??? Citaat:
Citaat:
www.turrokaansbelang.blogspot.com De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd. |
|||||||
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Banneling
|
Citaat:
volgens die geconditioneerde moslims racistisch. Is wel een feit dat de meeste moslim van maghreb origine zijn, daar kunnen wij niet aan doen. Wij discrimineren niet, wij lusten alle moslims niet. Maghreb of wat dan ook. Nogmaals : raar dat er zoveel "niet belgen" zijn waar men geen miserie mee heeft en dat die moslimgemeenschap maar blijft mislukken daarin. Moslim verdraagzaamheid : http://www.youtube.com/watch?v=ylrER...related&search= Laatst gewijzigd door colargo : 21 november 2006 om 18:56. |
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door colargo : 21 november 2006 om 19:17. |
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#59 | |||
|
Schepen
|
Citaat:
Een vraagje. voor wie is het westen vrij? Citaat:
Citaat:
|||
|
|
|
|
|
#60 |
|
Banneling
|
[quote=Khalid;2183367]Met het zeggen dat de moslims zich moeten aanpassen, heb ik er geen problemen mee. Het is u volste recht om dit te zeggen.
Een vraagje. voor wie is het westen vrij? Voor diegen die op z'n westers willen leven Deze "derde generatie" moslims zijn geen westerlingen Part 1&2 http://www.youtube.com/watch?v=xKITJytkhA8 Part 3 http://www.youtube.com/watch?v=iZw3QreqZC4&NR Part 4 http://www.youtube.com/watch?v=9x5K60u9_84&NR Interessante Video van Channel 4 inderdaad raar Laatst gewijzigd door colargo : 21 november 2006 om 23:48. |
|
|
|