![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Banneling
|
PO, als er een geldstroom gaat van mij naar jou, zal ik dat ook diefstal noemen. Ok?
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
- Ik neem je geld, zonder het je te vragen - Jij merkt niet dat je geld verdwijnt, pas later constateer je dat ik je geld heb - Jij zegt tegen mij: "Jij neemt mijn geld, stop daar direct mee" - Ik antwoord: "Ik heb helemaal niets genomen, hoe durf je het, om mij daarvan te beschuldigen" Een groot deel van de transfers in België komt zo tot stand. Ik moet toegeven, er zit ook een stuk fraude in. Door fraude met leerlingenaantallen krijgt het Franstalige onderwijs per leerling meer geld dan het Vlaamse. |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Vergeet niet op de volgende vergadering van de BUrB,ers (sorry) het nieuwe lid feestelijk in te halen, want vanaf dan kunnen jullie eindelijk beginnen kaarten, Vive le Roi. Op 11 november goed naar het nieuws gekeken???? De koning groete het monument van de onbekende Vlaming (soldaat) want alle Franstaligen hadden destijds een graad (zichzelf gegeven).
|
|
|
|
#45 |
|
Banneling
|
Natuurlijk, u vertelt niets nieuws. (
|
|
|
|
|
|
#46 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Verder maak ik mij sterk dat er vanuit de Burberbeweging geen enkele euro richting wat dan ook gaat, reden: zijn zelf de grootste gebruikers van ons sociaal zekerheidssysteem.
|
|
|
|
#48 |
|
Banneling
|
Op wat baseert u zich?
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Waarschijnlijk uit verveling of andere haat tegenover al wat Vlaams is. Het is meestal ook zo dat men graag in de hand bijt die voeding geeft.
|
|
|
|
#50 |
|
Minister
|
Uw bewering is volkomen ongegrond, en vat ik op als een belediging zonder enige aanleiding. Onze voorzitter is succesvol advocaat, een groot deel van de leden is student. Inactief kan je dat niet noemen.
|
|
|
#51 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Het is nog erger dan ik mij had kunnen voorstellen. Advocaat van de duivel, zowaar, ik zweer u dat ik de waarheid spreek, en anders maak ik u wel wat anders wijs. Advocaat, jawatte, de zoveelste intelectuele lullekop die denkt dat hij het beter weet in naam van de wet uit de tijd van Napoleon. Wij liegen nooit, wij passen de waarheid aan in naam van gerechtigheid. Burb, pardon.
|
|
|
|
#52 |
|
Banneling
|
Gelieve de relatieve sereniteit op het forum niet te doorbreken.
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Ter verduidelijking: een barak is een afzonderlijk gebouw bestemd voor het verplegen van lijders aan besmettelijke ziekten: de BUB bv.
|
|