![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#42 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het gaat hem niet om selectieve klantenwerving maar om een francofiele adelijke club met banden in de machtige, Belgische bedrijfs-en bankwereld die zich in de eerste plaats tot doel stelt de Belgische vlag in de lucht te houden via een luchtvaartmaatschappij die de hoofdtaak van ex.Sabena overneemt.
Niet dat jij dat al niet wist maar belgicisten zijn op sommige punten ziende blind en hartstikke doof... en denken van de Vlamingen hetzelfde.
|
|
|
#43 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
SNBA heeft beslist om in haar naam de code van Sabena op te nemen, ook al omdat zo het bekende "S"-logo kon blijven bestaan. De code van SN Brussels Airlines is trouwens nog altijd "SN". |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Banneling
|
Heel af en toe heeft Zeno toch nog intelligente opmerkingen. Proficiat !
|
|
|
|
|
|
#45 | ||
|
Parlementslid
|
Citaat:
SN is geen duidelijk geen woord, ik heb nog niemand SN horen gebruiken in een conversatie, en SN staat ook niet in een woordenboek. Het lijkt sterk op een afkorting zoals NV, BVBA, SA, andere dingen die man vaak voor een bedrijfsnaam terugvindt. Een afkorting van wat? SN neemt enkele letters over van de naam Sabena. Dat sluit al heelwat combinaties uit: South-North of "Smoke Number" zijn hier neit van toepassing. De eerste letter slaat dus op de S van de Société Anonyme Belge d'Exploitation de la Navigation Aérienne. De N van Sabena herken ik ook, dat is dus de N van navigation. Niet Société Nationale dus, dat moet ik toegeven, maar niettemin kiest men voor een Franse-Engelse naam. Het had veel tactischer gekund: bedrijven die een tweetalig publiek aanspreken noemen zich vaak NV Bekaert SA of SA Solvay NV. SN Brussels Airlines VM ware een betere keuze: (Société de la Navigation) Brussels Airlines (Vliegmaatschappij) |
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom zou het anders een 16-jarige 'Patriot' zijn die hiervoor een promotiecampagne opstart bij de Communautaire Discussies?
|
|