![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
|
![]() Razor1971 wrote:
> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Razor1971 wrote: >> >>>>>>> Ja hoor, je hebt gelijk hoor.. (?!) Maar jouw discusie punt was >>>>>>> dat de VS meer dan 200 jaar bestaat.. Wat dus gewoon niet klopt. >> >>>> 1783 lijkt me dus een prima jaar om als geboortedatum te dienen. En >>>> dat is 223 jaar geleden. >>>> >>> >>> Mierenneuken over paar jaartjes dus... >> >> Je staat gewoon voor lul. >> > > Echt verschrikkelijk!!! Ik moet gewoon blozen van schaamte.. En dat nog wel in een draad die Stem SP! heet. Het zit je niet mee, Razor. |
![]() |
#42 |
|
![]() "el misti" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Razor1971 wrote: > > "el misti" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > >> Razor1971 wrote: > >> > >>>>>>> Ja hoor, je hebt gelijk hoor.. (?!) Maar jouw discusie punt was > >>>>>>> dat de VS meer dan 200 jaar bestaat.. Wat dus gewoon niet klopt. > >> > >>>> 1783 lijkt me dus een prima jaar om als geboortedatum te dienen. En > >>>> dat is 223 jaar geleden. > >>>> > >>> > >>> Mierenneuken over paar jaartjes dus... > >> > >> Je staat gewoon voor lul. > >> > > > > Echt verschrikkelijk!!! Ik moet gewoon blozen van schaamte.. > > En dat nog wel in een draad die Stem SP! heet. Het zit je niet mee, Razor. > Maar je bent dus wel eens met mijn stelling: "Amerikaanse cultuur begint bij zijn oprichting.." -- -RzR- --------------------- Balkie for president --------------------- |
![]() |
#43 |
|
![]() On Fri, 17 Nov 2006 19:41:33 +0100, "el misti"
<[email protected]> wrote: >niekie wrote: >> On Fri, 17 Nov 2006 19:34:11 +0100, "el misti" >> <[email protected]> wrote: >> >>> niekie wrote: >>> >>>> Wat mij van het hart moet is dat met de aanslagen van 9/11 de >>>> Amerikanen (al klinkt het heel hard) eens een koekje van eigen deeg >>>> kregen. Men voert oorlogen ver van huis maar werden toen >>>> geconfronteerd met het feit dat ook zij niet onverslaanbaar zijn. >>> >>> Zeg dat dan, en ga niet lullen over 'cultuur', waar je duidelijk >>> niets van af weet. >>> >> Jij deed de voorzet.Niet ik. > >Lees je eigen post van 17.53 uur nog eens na... > Heb ik net gedaan en zie hier onder Quote: Jeetje wat een gelul zeg. Alsof wij die cultuurarme Amerikanen nodig hebben. Amerikanen zijn alleen goed in het vernietigen van culturen. Met vriendelijke groet, Niekie Unquote. En dat is al heel lang geleden dat ik dat postte. Dus wat is jouw punt ? Met vriendelijke groet, Niekie |
![]() |
#44 |
|
![]() Razor1971 wrote:
> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Razor1971 wrote: >>> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> Razor1971 wrote: >>>> >>>>>>>>> Ja hoor, je hebt gelijk hoor.. (?!) Maar jouw discusie punt >>>>>>>>> was dat de VS meer dan 200 jaar bestaat.. Wat dus gewoon niet >>>>>>>>> klopt. >>>> >>>>>> 1783 lijkt me dus een prima jaar om als geboortedatum te dienen. >>>>>> En dat is 223 jaar geleden. >>>>>> >>>>> >>>>> Mierenneuken over paar jaartjes dus... >>>> >>>> Je staat gewoon voor lul. >>>> >>> >>> Echt verschrikkelijk!!! Ik moet gewoon blozen van schaamte.. >> >> En dat nog wel in een draad die Stem SP! heet. Het zit je niet mee, >> Razor. >> > Maar je bent dus wel eens met mijn stelling: "Amerikaanse cultuur > begint bij zijn oprichting.." Nee, daar ben ik het niet mee eens. Alsof op de dag van oprichting er opeens door het ganse continet (of in elk geval de dertien oorspronkelijke staten) een golf van 'breken met de cultuur van gisteren' ging. |
![]() |
#45 |
|
![]() "han krol" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > > Op de Telegrof on line is men al bezig de SP 'kapot' te maken.Volgens mij > stroomt het dun tussen de billen van CDA/VVD aanhangers.Maar ja,de > Telegrof > is daar heeeelll sterk in.Jan,mijn stem heb je al vele jaren. > Ik denk dat je de PvdA aanhang bedoelt. Uiteindelijk zal de SP niet boven de 15 zetels uitkomen. |
![]() |
#46 |
|
![]() Het is zò dat René Peters formuleerde :
> "han krol" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> >> Op de Telegrof on line is men al bezig de SP 'kapot' te maken.Volgens mij >> stroomt het dun tussen de billen van CDA/VVD aanhangers.Maar ja,de Telegrof >> is daar heeeelll sterk in.Jan,mijn stem heb je al vele jaren. >> > > Ik denk dat je de PvdA aanhang bedoelt. Uiteindelijk zal de SP niet boven de > 15 zetels uitkomen. Vijfendertig zal je bedoelen Peuters. |
![]() |
#47 |
|
![]() Piet Poters wrote:
> Het is zò dat René Peters formuleerde : >> "han krol" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> >>> Op de Telegrof on line is men al bezig de SP 'kapot' te >>> maken.Volgens mij stroomt het dun tussen de billen van CDA/VVD >>> aanhangers.Maar ja,de Telegrof is daar heeeelll sterk in.Jan,mijn >>> stem heb je al vele jaren. >> >> Ik denk dat je de PvdA aanhang bedoelt. Uiteindelijk zal de SP niet >> boven de 15 zetels uitkomen. > > Vijfendertig zal je bedoelen Peuters. Zo ver kan Peuters toch niet tellen, Piet. Zelfs de 15 is voor hem al een getal van magische proporties. |
![]() |
#48 |
|
![]() el misti wrote:
> niekie wrote: >> On Fri, 17 Nov 2006 17:43:09 +0100, "Razor1971" >> <[email protected]> wrote: >> >>> >>> <niekie> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> Geen superstaat Europa >>>> Geen schoothondje meer van de VS >>> >>> Maar een geïsoleerde Nederland gebaseerd op een planeconomie zoals >>> in N-Korea. >> Jeetje wat een gelul zeg. Alsof wij die cultuurarme Amerikanen nodig >> hebben. Amerikanen zijn alleen goed in het vernietigen van culturen. > > Nederland heeft niet meer cultuur dan de Verenigde Staten. Klopt; Nederland heeft cultuur, de VS niet. -- -- Ubbo Jozi@sse 'Het publiek wil geleid worden door beroemdheden met karakter. Die zijn er niet' (Hocus Pas) 'Stalen denkramen, daar houd ik niet van, ze sluiten nooit. ( Kwetal) |
![]() |
#49 |
|
![]() Ubbe Jozi@sse wrote:
> el misti wrote: >> niekie wrote: >>> On Fri, 17 Nov 2006 17:43:09 +0100, "Razor1971" >>> <[email protected]> wrote: >>> >>>> >>>> <niekie> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> Geen superstaat Europa >>>>> Geen schoothondje meer van de VS >>>> >>>> Maar een geïsoleerde Nederland gebaseerd op een planeconomie zoals >>>> in N-Korea. >>> Jeetje wat een gelul zeg. Alsof wij die cultuurarme Amerikanen nodig >>> hebben. Amerikanen zijn alleen goed in het vernietigen van culturen. >> >> Nederland heeft niet meer cultuur dan de Verenigde Staten. > > Klopt; Nederland heeft cultuur, de VS niet. Iets is meer dan niets, dus of jouw 'klopt' is misplaatst, of jouw stelling klopt niet. Verder aan jou ook de vraag: noem eens wat van die vermaarde "Nederlandse Cultuur". |
![]() |
#50 |
|
![]() Na rijp beraad schreef el misti :
> Piet Poters wrote: >> Het is zò dat René Peters formuleerde : >>> "han krol" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> >>>> Op de Telegrof on line is men al bezig de SP 'kapot' te >>>> maken.Volgens mij stroomt het dun tussen de billen van CDA/VVD >>>> aanhangers.Maar ja,de Telegrof is daar heeeelll sterk in.Jan,mijn >>>> stem heb je al vele jaren. >>> >>> Ik denk dat je de PvdA aanhang bedoelt. Uiteindelijk zal de SP niet >>> boven de 15 zetels uitkomen. >> >> Vijfendertig zal je bedoelen Peuters. > > Zo ver kan Peuters toch niet tellen, Piet. Zelfs de 15 is voor hem al een > getal van magische proporties. Inderdaad Mistige, ik was het even vergeten, ben ook niet meer frequent aanwezig op ennel. En klopt inderdaad Peuters is eene echte icter en die denken in nullen en eentjes, voor hogere getallen benutten ze een telraam! |
![]() |
#51 |
|
![]() "el misti" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Piet Poters wrote: >> Het is zò dat René Peters formuleerde : >>> "han krol" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> >>>> Op de Telegrof on line is men al bezig de SP 'kapot' te >>>> maken.Volgens mij stroomt het dun tussen de billen van CDA/VVD >>>> aanhangers.Maar ja,de Telegrof is daar heeeelll sterk in.Jan,mijn >>>> stem heb je al vele jaren. >>> >>> Ik denk dat je de PvdA aanhang bedoelt. Uiteindelijk zal de SP niet >>> boven de 15 zetels uitkomen. >> >> Vijfendertig zal je bedoelen Peuters. > > Zo ver kan Peuters toch niet tellen, Piet. Zelfs de 15 is voor hem al een > getal van magische proporties. Zo gek zal Nederland niet zijn. En verder hoef je niet op die mongool Poters te reageren. |
![]() |
#52 |
|
![]() "el misti" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Razor1971 wrote: > > "el misti" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > >> Razor1971 wrote: > >>> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht > >>> news:[email protected]... > >>>> Razor1971 wrote: > >>>> > >>>>>>>>> Ja hoor, je hebt gelijk hoor.. (?!) Maar jouw discusie punt > >>>>>>>>> was dat de VS meer dan 200 jaar bestaat.. Wat dus gewoon niet > >>>>>>>>> klopt. > >>>> > >>>>>> 1783 lijkt me dus een prima jaar om als geboortedatum te dienen. > >>>>>> En dat is 223 jaar geleden. > >>>>>> > >>>>> > >>>>> Mierenneuken over paar jaartjes dus... > >>>> > >>>> Je staat gewoon voor lul. > >>>> > >>> > >>> Echt verschrikkelijk!!! Ik moet gewoon blozen van schaamte.. > >> > >> En dat nog wel in een draad die Stem SP! heet. Het zit je niet mee, > >> Razor. > >> > > Maar je bent dus wel eens met mijn stelling: "Amerikaanse cultuur > > begint bij zijn oprichting.." > > Nee, daar ben ik het niet mee eens. Alsof op de dag van oprichting er opeens door het > ganse continet (of in elk geval de dertien oorspronkelijke staten) een golf van 'breken > met de cultuur van gisteren' ging. Voor de oprichting was er geen VS dus ook geen VS cultuur. -- -RzR- --------------------- Balkie for president --------------------- |
![]() |
#53 |
|
![]() René Peters wrote:
> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Piet Poters wrote: >>> Het is zò dat René Peters formuleerde : >>>> "han krol" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> >>>>> Op de Telegrof on line is men al bezig de SP 'kapot' te >>>>> maken.Volgens mij stroomt het dun tussen de billen van CDA/VVD >>>>> aanhangers.Maar ja,de Telegrof is daar heeeelll sterk in.Jan,mijn >>>>> stem heb je al vele jaren. >>>> >>>> Ik denk dat je de PvdA aanhang bedoelt. Uiteindelijk zal de SP niet >>>> boven de 15 zetels uitkomen. >>> >>> Vijfendertig zal je bedoelen Peuters. >> >> Zo ver kan Peuters toch niet tellen, Piet. Zelfs de 15 is voor hem >> al een getal van magische proporties. > > Zo gek zal Nederland niet zijn. En verder hoef je niet op die mongool > Poters te reageren. Ik verwacht eigenlijk tussen de 20 en 25 zetels, maar ik zal ook niet meer gek opkijken als het er 10 meer worden. En Poters? Nee, daar hoef ik niet op te reageren. Op jou ook niet. |
![]() |
#54 |
|
![]() Razor1971 wrote:
> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Razor1971 wrote: >>> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> Razor1971 wrote: >>>>> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> Razor1971 wrote: >>>>>> >>>>>>>>>>> Ja hoor, je hebt gelijk hoor.. (?!) Maar jouw discusie punt >>>>>>>>>>> was dat de VS meer dan 200 jaar bestaat.. Wat dus gewoon >>>>>>>>>>> niet klopt. >>>>>> >>>>>>>> 1783 lijkt me dus een prima jaar om als geboortedatum te >>>>>>>> dienen. En dat is 223 jaar geleden. >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> Mierenneuken over paar jaartjes dus... >>>>>> >>>>>> Je staat gewoon voor lul. >>>>>> >>>>> >>>>> Echt verschrikkelijk!!! Ik moet gewoon blozen van schaamte.. >>>> >>>> En dat nog wel in een draad die Stem SP! heet. Het zit je niet mee, >>>> Razor. >>>> >>> Maar je bent dus wel eens met mijn stelling: "Amerikaanse cultuur >>> begint bij zijn oprichting.." >> >> Nee, daar ben ik het niet mee eens. Alsof op de dag van oprichting >> er opeens door het ganse continet (of in elk geval de dertien >> oorspronkelijke staten) een golf van 'breken met de cultuur van >> gisteren' ging. > > Voor de oprichting was er geen VS dus ook geen VS cultuur. Wat een kinderlijke onzin. Het heette toen anders, en er was een andere politieke orde. Alsof er hier tijdens de Napoleontische overheersing geen Nederlandse cultuur bestond. |
![]() |
#55 |
|
![]() "el misti" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > Ik verwacht eigenlijk tussen de 20 en 25 zetels, maar ik zal ook niet meer > gek opkijken als het er 10 meer worden. > Ik reken er op dat het minimaal 10 minder worden dan de 30 voorspelde. |
![]() |
#56 |
|
![]() "René Peters" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "el misti" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > Piet Poters wrote: > >> Het is zò dat René Peters formuleerde : > >>> "han krol" <[email protected]> schreef in bericht > >>> news:[email protected]... > >>>> > >>>> > >>>> Op de Telegrof on line is men al bezig de SP 'kapot' te > >>>> maken.Volgens mij stroomt het dun tussen de billen van CDA/VVD > >>>> aanhangers.Maar ja,de Telegrof is daar heeeelll sterk in.Jan,mijn > >>>> stem heb je al vele jaren. > >>> > >>> Ik denk dat je de PvdA aanhang bedoelt. Uiteindelijk zal de SP niet > >>> boven de 15 zetels uitkomen. > >> > >> Vijfendertig zal je bedoelen Peuters. > > > > Zo ver kan Peuters toch niet tellen, Piet. Zelfs de 15 is voor hem al een > > getal van magische proporties. > > Zo gek zal Nederland niet zijn. En verder hoef je niet op die mongool Poters > te reageren. Ik vind anders wel grappig die machtwisseling in de linkse kerk.. Leedvermaak voor rechts.. ![]() -- -RzR- --------------------- Balkie for president --------------------- |
![]() |
#57 |
|
![]() René Peters beweerde :
> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Piet Poters wrote: >>> Het is zò dat René Peters formuleerde : >>>> "han krol" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> >>>>> Op de Telegrof on line is men al bezig de SP 'kapot' te >>>>> maken.Volgens mij stroomt het dun tussen de billen van CDA/VVD >>>>> aanhangers.Maar ja,de Telegrof is daar heeeelll sterk in.Jan,mijn >>>>> stem heb je al vele jaren. >>>> >>>> Ik denk dat je de PvdA aanhang bedoelt. Uiteindelijk zal de SP niet >>>> boven de 15 zetels uitkomen. >>> >>> Vijfendertig zal je bedoelen Peuters. >> >> Zo ver kan Peuters toch niet tellen, Piet. Zelfs de 15 is voor hem al een >> getal van magische proporties. > > Zo gek zal Nederland niet zijn. En verder hoef je niet op die mongool Poters > te reageren. Mongolen worden beoordeeld op de grootte van de de neus Reneu. Dus dat win jij glansrijk. |
![]() |
#58 |
|
![]() Piet Poters <[email protected]>:
> Vijfendertig zal je bedoelen Peuters. Maar wat doen we met Peuters als wij de macht hebben? Stef |
![]() |
#59 |
|
![]() Razor1971 wrote:
> "René Peters" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Piet Poters wrote: >>>> Het is zò dat René Peters formuleerde : >>>>> "han krol" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> >>>>>> >>>>>> Op de Telegrof on line is men al bezig de SP 'kapot' te >>>>>> maken.Volgens mij stroomt het dun tussen de billen van CDA/VVD >>>>>> aanhangers.Maar ja,de Telegrof is daar heeeelll sterk in.Jan,mijn >>>>>> stem heb je al vele jaren. >>>>> >>>>> Ik denk dat je de PvdA aanhang bedoelt. Uiteindelijk zal de SP >>>>> niet boven de 15 zetels uitkomen. >>>> >>>> Vijfendertig zal je bedoelen Peuters. >>> >>> Zo ver kan Peuters toch niet tellen, Piet. Zelfs de 15 is voor hem >>> al een getal van magische proporties. >> >> Zo gek zal Nederland niet zijn. En verder hoef je niet op die >> mongool Poters te reageren. > > Ik vind anders wel grappig die machtwisseling in de linkse kerk.. > Leedvermaak voor rechts.. ![]() En voor Links. Of dacht je dat wij SP-ers de PvdA links vinden? |
![]() |
#60 |
|
![]() "el misti" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Razor1971 wrote: > > "el misti" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > >> Razor1971 wrote: > >>> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht > >>> news:[email protected]... > >>>> Razor1971 wrote: > >>>>> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht > >>>>> news:[email protected]... > >>>>>> Razor1971 wrote: > >>>>>> > >>>>>>>>>>> Ja hoor, je hebt gelijk hoor.. (?!) Maar jouw discusie punt > >>>>>>>>>>> was dat de VS meer dan 200 jaar bestaat.. Wat dus gewoon > >>>>>>>>>>> niet klopt. > >>>>>> > >>>>>>>> 1783 lijkt me dus een prima jaar om als geboortedatum te > >>>>>>>> dienen. En dat is 223 jaar geleden. > >>>>>>>> > >>>>>>> > >>>>>>> Mierenneuken over paar jaartjes dus... > >>>>>> > >>>>>> Je staat gewoon voor lul. > >>>>>> > >>>>> > >>>>> Echt verschrikkelijk!!! Ik moet gewoon blozen van schaamte.. > >>>> > >>>> En dat nog wel in een draad die Stem SP! heet. Het zit je niet mee, > >>>> Razor. > >>>> > >>> Maar je bent dus wel eens met mijn stelling: "Amerikaanse cultuur > >>> begint bij zijn oprichting.." > >> > >> Nee, daar ben ik het niet mee eens. Alsof op de dag van oprichting > >> er opeens door het ganse continet (of in elk geval de dertien > >> oorspronkelijke staten) een golf van 'breken met de cultuur van > >> gisteren' ging. > > > > Voor de oprichting was er geen VS dus ook geen VS cultuur. > > Wat een kinderlijke onzin. Het heette toen anders, en er was een andere politieke orde. > Alsof er hier tijdens de Napoleontische overheersing geen Nederlandse cultuur bestond. Verenigde Staten heeft toen nog nooit bestaan.. -- -RzR- --------------------- Balkie for president --------------------- |