![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je hebt het over radicalisering...volgens mij bedoel je dus enkel binnen de moslim groepen. Awel ik vrees dat in de toekomst ook niet moslims er genoeg van gaan krijgen en hetzelfde gaan doen, zichzelf opblazen niet want zo dom zijn ze niet maar aanslagen plegen.
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Spreek tegen jezelf schaap, ik ben er niet mee begonnen. Maar het voorstel doet je dus niets? Voor je denkt dat je iemand kent en hem in een groepje drukt (vooroordelen), denkt nog wat langer na ok.
|
|
|
|
|
#43 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Sommigen denken ook niet verder na é. Wanneer zul je dit doen? Als je denkt dat het GEEN terrorist is.
|
|
|
|
|
#44 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nee, de terroristen zijn geen stap verder, enkel een hoop doden. Volgens mij is de enigste oplossing tegen terroristen welvaart brengen in deze landen waar ze vandaan komen. Misschien dat de nieuwe generatie jongeren dan iets hebben van ge kunt mij wat, ik heb het goed en ik blaas mezelf daar niet voor op. Misschien é, ik heb er natuurlijk geen flauw idee van.
Laatst gewijzigd door illwill : 5 december 2006 om 08:10. |
||
|
|
|
|
|
#45 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#46 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En als je niet ingrijpt heb je ook terroristen. Men heeft meer terroristen als dat men aanslagen pleegt hoor. Rekruten zal men altijd hebben.
|
|
|
|
|
#47 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#48 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Komt er een nieuw scenario, of gaan we heel en tijd over da hebben, want aan de titel van de topic te zien komen er nog meer scenario's??
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
|
Citaat:
Gewoon de persoon vanop afstand scannen op metaal of chemische sporen (zoals tnt ) die zich verdacht gedraagt, indien het geval positief is dan moet men in fase's werken, 1-intern alarm 2-paraatheid van de brigade ,3-daarna voorzichtig de mensen zonder bewust te zijn van het gevaar naar een andere plaats afleiden (eventueel door wegwerkers of andere beroepwerkers zoals bv rioolsanieerders en niet door de politie zelf), 4-daarna ofwel een schot (die hem onder narcose brengt een geen dodelijke schot!!!)naar de verdachte, ofwel een "fase on fase" confrontatie...
|
|
|
|
#51 |
|
|
Een als er geen sprake is van technologie zoals dat het meeste geval is in derde landen, dan zal de politie "undercover" moeten spelen een beetje "teather" spelen ,maar hier speelt de ervaring van de individuele corps een belangerijke rol (dus maw de politie moet goed acteren),.
Dus men moet de verdachte zachtjes afleinden (omleiden, verleiden kan ook) ofwel stuurt men een arme man die hem lastig paar euro's vraagt, ofwel een verleiderlijke vrouw die hem een reconaisance doet en hem stilletjes verleidt enz,enz... Hier loopt de operatie gewoon in twee fase's ; de eerste fase 1-een val maken (indien de val werkt direct overgaan naar fase twee) 2-oppakken (indien fase één niet werkt overgaan naar plan b) plan-B) zoveel mogelijk tijd rekken en fase één terug hervoeren (als het dan werkt overgaan naar fase 2)... |
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
Normaal gezien mag ik deze zaken hier niet posten, maar omdat onze justitie-systeem één grote flop is geworden ben ik uit protest van plan om dat hier eens te posten,.
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
...je kunt ook beste een film huren over de "cia" dan kun je best dinges leren van hollywood , hollywood is ook één van de cia industrien des tijds van de koude oorlog (nu nog altijd) het is zoals een denkfabriek voor het amerikaanse systeem!!!
Ofgewoon een detectieve boek/serie van de britse politie lezen/bekijken... |
|
|
|
|
|
#54 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Iemand heeft wel 3 keuzes opgestelt maar in de praktijk heb je geen 3 keuzes. Je kan er maar eentje uitproberen...welke is de beste? Ik weet het niet. Wat vind jij het beste?
|
|
|
|
|
#55 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#56 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#57 |
|
Minister
|
Weet je wel wat dat kost?
|
|
|
|
#58 |
|
Banneling
|
Klopt, je gaat geen miljoenen investeren voor iets dat geen probleem is.
Er zijn wel dringender zaken, maar dat snapt *knip* (illwill) niet... Gelieve persoonlijke koosnaampjes voor de intieme kring voor te behouden. mvg, Arnold. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
|
Als jullie willen dan vertel ik ook jullie hoe men deze "operatie" omzeild kan worden !!! Dan vertel ik jullie hoe "observatie" belangerijk kan zijn maar ook misleidend is!
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
|
Ps; veiligheids dienst is geen job voor filosofen een kunstenaarsmakkaken...
Niet dat er geen filosofen of kunstenaars er mee mogen werken, maar wel mensen die meestal vanuit hun emoties werken of geen geduld hebben en ook resultaat verwachten van hun werk kunnen een gevaar vormen /zijn voor het werk ! Laatst gewijzigd door Lincoln : 5 december 2006 om 15:13. |
|
|
|