![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is er wat veranderd ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Burger
|
![]() zou in dit opzicht een roker ook niet moeten extra betalen aan de ziekenkas, of iemand die gevaarlijke sporten doet of iemand die vuil en gevaarlijk werk doet?
maar gaan we dan niet de usa toer op waar veel mensen door verzekerings maatschappijen geweigerd worden
Neturei Karta Rabbis–”It is our tradition to believe in the Holocaust”– Laatst gewijzigd door funzo : 29 januari 2010 om 09:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Mijn gezonde life-style laat geen autogebruik toe.
Daarom eis ik een gratis auto-verzekering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Okee, mensen die zo arm zijn dat ze geen auto kunnen kopen, krijgen van de staat, zolang ze effektief geen auto kopen, een gratis autoverzekering aangeboden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Sukkelaars die zich dubbel moeten plooien om te kunnen autorijden en zo in de schulden terecht komen, zouden ook een verminderde autoverzekering moeten krijgen, vooral als ze al schuldadvies krijgen bij het OCMW
|
![]() |
![]() |