![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand belet je om ook zonder tussenkomst van Le Roi je naam te verlengen. Als ik jou was zou ik kiezen voor 'le dauphin' of iets dat hetzelfde suggereert.
![]() |
#42 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Knuppel heeft een minderwaardigheidscomplex.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb op dit forum onlangs een zoveelste discussie met Hans gehad waarin hij maar bleef volhouden dat Limburg zwaar achtergesteld gebied is.
Hoe vaak ik hem ook heb aangeraden om eens te checken hoe Limburg eruit ziet vergeleken met het verloederde Wallonië, en dit met slechts een fractie van de transfers die van Vlaanderen naar Wallonië vloeien, Hans bleef erbij dat Limburg achtergebleven gebied is. En nu rapen ze daar hun vrouwelijke versie van Eddy Wally toch wel op zeker?! ![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 5 januari 2007 om 16:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Duivenbond Meensel-Kiezegem versterkt zich ook!
Nieuwe aanwinst: Jef Klak heeft van Mie Katoen toestemming gekregen om zijn zondagen door te brengen in het duivenlokaal. Aldaar heeft hij zich lid gemaakt van de Duivenbond Meensel-Kiezegem. Weldra overvliegen de Meenselse duiven de hele wereld!
![]() |
#47 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dus Limburg is geen achtergesteld gebied maar er is duidelijk ook iets wat hapert
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ah oui? ... Tis kij daar een goed idee heb! Maar ik dacht dat je daar 500 euro moest voor neerleggen en dat dat nog eens moet goedgekeurd worden vooralleer het op je pas komt? Vraag me af hoe die Cottonjé het geflikt heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() *kuch*..*kuch*..Borinage..*kuch* |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Via 'vriendschapsrelaties' in dezelfde club die Hans aan zijn diploma hielp?
![]() |
#52 | |
Gouverneur
|
![]() en tuurlijk kijken we over Lasne heen ...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() Dat ligt zeer dicht bij de taalgrens n'est-ce pas?
![]() Ik opende gisteren een encyclopedie uit 1960 en mijn oog viel op de Borinage. Ik vind het ongelooflijk dat dezelfde schrijnende armoede er heerste toen er nog mijnen waren en dat er daar dus nog niets veranderd is. Mensen leven daar met grote groepen in barakken uit WO II. Kan er van die jaarlijkse 12 miljard dan echt niets vanaf om daar eens een eind aan te maken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van de transfers die van Vlaanderen naar Wallonië vloeien kan je elke twee jaar elk Waals gezin een sociale woning van 5miljoen oude belgische frank cadeau geven.
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En ik daarvoor maar betalen terwijl ik zelf geen woning kan betalen en noodgedwongen bij mijn ouders moet blijven wonen. Ik verdien te veel om een sociale woning te krijgen. Ik verdien te weinig om een lening te krijgen die voldoende is voor een woning... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het je een troost kan wezen:
De Walen krijgen er ook geen daar de jaarlijks aan Vlaanderen onttrokken miljarden op een andere manier gespendeerd worden.
![]() |
#58 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Dit is dus waarom onafhankelijkheid ook voor Wallonië veel beter zou zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een zeer mooie streek om te gaan fietsen! Veel oude treinlijnen zijn omgevormd tot fietspaden. Maar de toeristen blijven vreemd genoeg weg...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien klopt er dan toch iets van dat 'cultureel autisme' van veel Franstaligen?