![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
|
Michael Laudahn eOpposition wrote:
> De Joker © wrote: > >> Indeed, Ördög, in his reply you can see how he simplifies things >> once more in a ridiculous way! I'm glad you explained it now to >> the people here. We all rely on you, Ördög! >> > >> >> Well, at least we still have people like you, Ördög! (And we have >> the saner newsgroups, of course.) >> > > En ik dacht steeds joden 'mauscheln' in het geheim. Kijk nu doen ze het > openbaar over het internet. Now you are joking about it, Mich. Be serious! Where would we be without the saner newsgroups? (J) |
|
|
#42 |
|
|
De Joker © wrote: > > Now you are joking about it, Mich. Be serious! Where would we be > without the saner newsgroups? > Je zegt ik maak grappen? Dat veronderstelt humor. En duitsers hebben zo als bekend geen humor. Ernstig moet ik zijn? Dit is de algemene gemoedstoestand van alle duitsers, de hele tijd - evenzo als bekend. Waar we zonder de gezondere nieuwsgroepen zouden zijn? Weet ik niet - zeg maar ('you tell me'). (Voor mezelf: Nu moet hij (bijna) alles voor de 'Ördög' vertalen...) -- Laudahns leitsatz: Der deutsche hang von einem extrem ins andere zu fallen ist folge der traditionellen 'verbotskultur': Anstatt wichtige gesellschaftliche temen zu diskutieren, wird die debatte unterbunden. Konsequenz: Die leute bleiben unreif, und die wichtigen temen brodeln unter der oberfläche weiter - bis sie explodieren. Und das spiel beginnt unter anderen vorzeichen von vorn. Dänemark, du hast es besser... |
|
|
#43 |
|
|
"Helicopter Michael" Laudahn e-Incomprehension missed it again.:
> De Joker © wrote: > > Now you are joking about it, Mich. Be serious! Where would we be > > without the saner newsgroups? De Joker, foget it. Michi has missed the sarcasm directed against me in your previous reply. That man has no humor and his skills in English comprehension are a true match to his character. > Je zegt ik maak grappen? Dat veronderstelt humor. En duitsers hebben zo > als bekend geen humor. Humor is something you lack totally Michi. Otherwise you would see the irony of this exchange. > Ernstig moet ik zijn? Dit is de algemene gemoedstoestand van alle > duitsers, de hele tijd - evenzo als bekend. > Waar we zonder de gezondere nieuwsgroepen zouden zijn? Weet ik niet - > zeg maar ('you tell me'). He-he. Newsgroups are as sane or as mad as the majority of those who post there. Getting rid of you would greatly help towards making any newsgroup a lot better. > (Voor mezelf: Nu moet hij (bijna) alles voor de 'Ördög' vertalen...) No needfor it, really. What I need to understand I can find easily by using the free translation services on Internet. In your case, anyhow, it is totally unnecessary since you post the very same drivel in all possible languages. Your arguments (although calling them that is straching it quite hard) are alway the same so I could even guess their contents even if you were postig it in Chinese. Ördög Either the neocons go or civilisation does! |
|
|
#44 |
|
|
Ördög is een betaalde ADL *) -agent. Geen gewoonlijke jood kan zoveel vloeibare mest in zijn hoofd hebben om het eindeloos over iemand uit te gieten. *) 'Ant-Defamation League': VS-gevestigde joodse organisatie die kritiek aan de joden met alle middelen vervolgt, o a eindelose diffameringscampagnes -- Laudahns leitsatz: Der deutsche hang von einem extrem ins andere zu fallen ist folge der traditionellen 'verbotskultur': Anstatt wichtige gesellschaftliche temen zu diskutieren, wird die debatte unterbunden. Konsequenz: Die leute bleiben unreif, und die wichtigen temen brodeln unter der oberfläche weiter - bis sie explodieren. Und das spiel beginnt unter anderen vorzeichen von vorn. Dänemark, du hast es besser... |
|
|
#45 |
|
|
'Anti' natuurlijk. Ofschoon 'ant' (mier) ook een idee kon zijn. ADL-joden, wat denken jullie ervan? Michael Laudahn eOpposition wrote: |
|
|
#46 |
|
|
> > Ördög is een betaalde ADL *) -agent. Geen gewoonlijke jood kan zoveel > vloeibare mest in zijn hoofd hebben om het eindeloos over iemand uit te > gieten. > > > *) 'Ant-Defamation League': VS-gevestigde joodse organisatie die > kritiek aan de joden met alle middelen vervolgt, o a eindelose > diffameringscampagnes > Beste Michaël, als je effectief campagne wilt voeren om de Europa Allochtonen-Frei zu machen, dan kun je het beste voorlopig even de Joden buiten schot laten, en je je op de Islamieten concentreren, de Joden komen later wel. Bovendien hoeveel Joden wonen hier nou? De meeste joodse mensen die hier ooit woonden zijn al lang vernietigd in de tijd dat het nog bon-ton was onder de inmiddels wat oudere blok-aanhangers en andere rechtse lieden om op jodenjacht te gaan. Islamieten daarentegen, il y en a plein. Geurt Wilders heeft dit begrepen, Filip Dewinter heeft dit begrepen en zelfs Michiel Smit heeft het een klein beetje begrepen. Nu jij nog, en ik kan je voorspellen dat je dan binnen no-time hier tientallen medestrijders aan je zijde hebt. -- If project content is allowed to change freely, the rate of change will exceed the rate of progress. |
|
|
#47 |
|
|
Ravi wrote: Note: The author of this message requested that it not be archived. This message will be removed from Groups in 6 days (Jan 14, 10:49 am). > > Beste Michaël, als je effectief campagne wilt voeren om de Europa > Allochtonen-Frei zu machen, dan kun je het beste voorlopig even de > Joden buiten schot laten, en je je op de Islamieten concentreren, > de Joden komen later wel. > > Bovendien hoeveel Joden wonen hier nou? De meeste joodse mensen die > hier ooit woonden zijn al lang vernietigd in de tijd dat het nog > bon-ton was onder de inmiddels wat oudere blok-aanhangers en andere > rechtse lieden om op jodenjacht te gaan. Islamieten daarentegen, > il y en a plein. > > Geurt Wilders heeft dit begrepen, Filip Dewinter heeft dit begrepen > en zelfs Michiel Smit heeft het een klein beetje begrepen. Nu jij > nog, en ik kan je voorspellen dat je dan binnen no-time hier > tientallen medestrijders aan je zijde hebt. > Bedankt voor de reactie en de wenk. Ik zal het overwegen. Maar het is mogelijk dat ik de voorkeur geef bij de waarheid te blijven - omdat ik als 'eerlijke mens' (wie zegt zo iets over zich zelf...) niet graag tacteer -, en die blijkt wel uit deze artikel: http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B...ss_immigration Zou ik me als een politicus gedragen - dat is het eigenlijk wat je voorstelt - zou ik een van hen worden. Dus zou ik deel van het probleem worden, niet deel van een oplossing. Dat is het laatste wat ik nastreef. -- Laudahns leitsatz: Der deutsche hang von einem extrem ins andere zu fallen ist folge der traditionellen 'verbotskultur': Anstatt wichtige gesellschaftliche temen zu diskutieren, wird die debatte unterbunden. Konsequenz: Die leute bleiben unreif, und die wichtigen temen brodeln unter der oberfläche weiter - bis sie explodieren. Und das spiel beginnt unter anderen vorzeichen von vorn. Dänemark, du hast es besser... |
|
|
#48 |
|
|
Ördög wrote:
> "Helicopter Michael" Laudahn e-Incomprehension missed it again.: >> De Joker © wrote: ... >> > Now you are joking about it, Mich. Be serious! Where would we be >> > without the saner newsgroups? > > De Joker, > foget it. Michi has missed the sarcasm directed against me in your > previous reply. Yes, he explained that in his reply. He wrote that he has no sense of humor. > That man has no humor and his skills in English comprehension are a > true match to his character. Everything falls into place, Ördög! You can give people the benefit of the doubt forever, but in the end simple rules always work, don't they? >> Je zegt ik maak grappen? Dat veronderstelt humor. En duitsers hebben zo >> als bekend geen humor. > > Humor is something you lack totally Michi. Otherwise you would see the > irony of this exchange. Here he writes it in his own statement. The man is a self-confessed German! What more need I say, Ördög? (J) |
|
|
#49 |
|
|
Ravi wrote:
> Michael Laudahn eOpposition wrote: ... ... > Beste Michaël, als je effectief campagne wilt voeren om de Europa > Allochtonen-Frei zu machen, dan kun je het beste voorlopig even de > Joden buiten schot laten, en je je op de Islamieten concentreren, > de Joden komen later wel. Sommige mensen hebben gewoon geen geduld, Ravi! > Bovendien hoeveel Joden wonen hier nou? De meeste joodse mensen die > hier ooit woonden zijn al lang vernietigd in de tijd dat het nog > bon-ton was onder de inmiddels wat oudere blok-aanhangers en andere > rechtse lieden om op jodenjacht te gaan. Islamieten daarentegen, > il y en a plein. > > Geurt Wilders heeft dit begrepen, Filip Dewinter heeft dit begrepen > en zelfs Michiel Smit heeft het een klein beetje begrepen. Nu jij > nog, en ik kan je voorspellen dat je dan binnen no-time hier > tientallen medestrijders aan je zijde hebt. Nou, dat understatement kan er ook nog wel bij. (Ravi zelf is in ieder geval van de parij, Michael!) (J) |
|
|
#50 |
|
|
> Ravi wrote: ... >> Geurt Wilders heeft dit begrepen, Filip Dewinter heeft dit begrepen >> en zelfs Michiel Smit heeft het een klein beetje begrepen. Nu jij >> nog, en ik kan je voorspellen dat je dan binnen no-time hier >> tientallen medestrijders aan je zijde hebt. > > Bedankt voor de reactie en de wenk. Ik zal het overwegen. Maar het is > mogelijk dat ik de voorkeur geef bij de waarheid te blijven - omdat ik > als 'eerlijke mens' (wie zegt zo iets over zich zelf...) Een Duitser, natuurlijk! Emotieloze, koele robots zijn dat, en ze kennen niets anders dan rechtlijnige, onmenselijke logica. (J) |
|
|
#51 |
|
|
De Joker © wrote: > > Een Duitser, natuurlijk! Emotieloze, koele robots zijn dat, en > ze kennen niets anders dan rechtlijnige, onmenselijke logica. > Je hebt belachelijke clichee-voorstellingen, dat is alles. Je zou zeer verbaasd zijn (en positief) als we elkaar ooit zouden onmoeten. Laat je dat van iemand zeggen die vrij zeker veel meer internationale ervaring met de toehorende contacten heeft dan jij. -- Laudahns leitsatz: Der deutsche hang von einem extrem ins andere zu fallen ist folge der traditionellen 'verbotskultur': Anstatt wichtige gesellschaftliche temen zu diskutieren, wird die debatte unterbunden. Konsequenz: Die leute bleiben unreif, und die wichtigen temen brodeln unter der oberfläche weiter - bis sie explodieren. Und das spiel beginnt unter anderen vorzeichen von vorn. Dänemark, du hast es besser... |
|
|
#52 |
|
|
> De Joker © wrote: >> Een Duitser, natuurlijk! Emotieloze, koele robots zijn dat, en >> ze kennen niets anders dan rechtlijnige, onmenselijke logica. > > Je hebt belachelijke clichee-voorstellingen, Uiteraard! Wij Jokers kennen ons vak, Michael. > ... dat is alles. Je zou zeer > verbaasd zijn (en positief) als we elkaar ooit zouden onmoeten. Laat je > dat van iemand zeggen die vrij zeker veel meer internationale ervaring > met de toehorende contacten heeft dan jij. Wij jokers laten ons nooit iets zeggen. > Laudahns leitsatz: > > Der deutsche hang von einem extrem ins andere zu fallen ist folge der > traditionellen 'verbotskultur': Aber Michael! ist das nicht wieder ein lächerliche Stereotyp? (J) |