Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 januari 2007, 19:09   #41
Nussbaum
Burgemeester

Nussbaum's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
U bent zeer slim is het niet. U weet toch dat het in deze democratie verboden is dit kaartje te weerleggen en/of te betwijfelen. U kunt hier zaken aanhalen en verkondigen zonder chroom niets of niemand zal deze proberen te weerleggen of bekritiseren want achter de hoek staat de wet die erop toekijkt dat iedereen ja knikt en niet nee. Dus zou zeggen, ga uw gang.
Het eerste bericht ging ondermeer over het verschil tussen geallieerde kampen en duitse concentratie kampen. Ik haalde de Einsatzgruppen en dat kaartje aan om aan te tonen dat de nazis wel degelijk een politiek van genocide voerden. Het was niet bedoeld voor een discussie of de holocaust überhaupt had plaats gevonden. Ik begrijp heel goed dat een discussie met mensen die elk bewijs tegen zien als werk van een of ander complot zinloos is.
Nussbaum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2007, 19:14   #42
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nussbaum Bekijk bericht
Het eerste bericht ging ondermeer over het verschil tussen geallieerde kampen en duitse concentratie kampen. Ik haalde de Einsatzgruppen en dat kaartje aan om aan te tonen dat de nazis wel degelijk een politiek van genocide voerden. Het was niet bedoeld voor een discussie of de holocaust überhaupt had plaats gevonden. Ik begrijp heel goed dat een discussie met mensen die elk bewijs tegen zien als werk van een of ander complot zinloos is.
in de Duitse kampen waren fanfare's, zwembaden, enz... De condities waren er veel beter dan in de geallieerde kampen.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2007, 19:29   #43
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
in de Duitse kampen waren fanfare's, zwembaden, enz... De condities waren er veel beter dan in de geallieerde kampen.

En ze zongen allemaal:"Hossa! Hossa!" Waarna wilde stoei- en plenspartijen volgden.
Oud 9 januari 2007, 19:51   #44
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dit zou nu al DE quote van 2007 kunnen worden.

Je bent de warme douches vergeten Pajot.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2007, 20:02   #45
Wase wolf
Burger

Wase wolf's schermafbeelding

Standaard

Gaan we de Duitse concentratiekampen hier verheerlijken of wat?

Laatst gewijzigd door Wase wolf : 9 januari 2007 om 20:06.
Wase wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2007, 20:04   #46
Wase wolf
Burger

Standaard

Citaat:
De condities waren er veel beter dan in de geallieerde kampen.
Het enige wat er beter was, was dat de lijken beter gestapelt waren. Je zou beter Buchwald of Auschwitz eens gaan bezoeken dan vertel je deze onzin niet meer.
Oud 9 januari 2007, 20:11   #47
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

[quote=Wase wolf;2321862]Het enige wat er beter was, was dat de lijken beter gestapelt waren. quote]

zwembaden denk ik niet, maar er waren wel degelijk fanfare's.

In ieder geval de geallieerde kampen waren ook geen pretje , en zijn idd een "detail" geworden in onze geschiedenis, terwijl de anderen maniakaal gebruikt worden om de holocaust industrie te promoten
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2007, 20:17   #48
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Uiteraard, Club Med spiegelt zich nog steeds aan de Duitse kampen bij de inrichting van hun vakantiedorpen
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2007, 20:17   #49
Wase wolf
Burger

Standaard

Zal zeker de geallieerde kampen niet goedspreken (hoeveel Duitsers zijn er niet gestorven in Russische kampen) , maar daar stonden wel geen hoogovens om de inwoners van het kamp te recycleren.
Oud 9 januari 2007, 20:27   #50
Brandaan
Minister

Brandaan's schermafbeelding

Standaard

Het zwembad van Terezin:

Deze was echter wel voor de bewakers....

De opmerking van Pajot over fanfares klopt trouwens ook enigszins: http://en.wikipedia.org/wiki/Concent...ity_of_inmates

Dus iedereen die Pajot hier nu belachelijk aan het maken is zou zijn/haar zwart-wit-beeld over concentratiekampen wel eens aan mogen passen.
Oud 9 januari 2007, 20:30   #51
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan Bekijk bericht
Het zwembad van Terezin:

Deze was echter wel voor de bewakers....

De opmerking van Pajot over fanfares klopt trouwens ook enigszins: http://en.wikipedia.org/wiki/Concent...ity_of_inmates

Dus iedereen die Pajot hier nu belachelijk aan het maken is zou zijn/haar zwart-wit-beeld over concentratiekampen wel eens aan mogen passen.
Club Med's waren het. Club Med's zeg ik u.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2007, 20:32   #52
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nussbaum Bekijk bericht
En dat kaartje moet dat bewijs leveren? Met dat kaartje wilt u toch aantonen dat de "holocaust" heeft plaatsgevonden, of niet? Dus hoopt u enigzins wel op een discussie terwijl u goed weet dat deze onmogelijk is en u altijd het gelijk aan uw kant zult hebben en me niets mag weerleggen onder het wakend oog van de heren van de wet en het door hun in het leven geroepen centrum van de "jef". Er is ooit een boek verschenen met een passende titel, "Wee de overwonnenen".
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2007, 20:34   #53
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Club Med's waren het. Club Med's zeg ik u.
geen nood om de stelling te ridiculiseren : er WAREN nu eenmaal fanfare's. en de leefomstandigheden waren in sommige geallieerde kampen erger dan in aanvankelijke duitse kampen vooraleer men de befaamde conferentie hield over de joden en wat men er mee diende te doen in een oorlogseconomie

"Theresienstadt was originally designated to house privileged Jews from Germany, Czechoslovakia, and Austria. Many educated Jews were inmates of Theresienstadt, and the camp was known for its rich cultural life. At least four concert orchestras operated in the camp, as well as chamber groups and jazz ensembles. Several stage performances were produced and attended by camp inmates. Some prominent artists from Czechoslovakia, Austria, and Germany were either born in Theresienstadt or found their death there. There were artists, writers, scientists and jurists, diplomats, musicians, and scholars."
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2007, 20:43   #54
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Was Theresienstadt geen paradepaard om het Rode Kruis te misleiden? Daarom dat de condities daar beter waren dan b.v. in Sobibor.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2007, 20:54   #55
Brandaan
Minister

Brandaan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Was Theresienstadt geen paradepaard om het Rode Kruis te misleiden? Daarom dat de condities daar beter waren dan b.v. in Sobibor.
Dat klopt ja
Oud 9 januari 2007, 21:02   #56
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
In Auszwitz 1 hebben ze ook zoiets geprobeerd. Lindenbomen om schaduw te geven en een zwembad. Dit zwembad was wel heel klein en ondiep zodat het er met water mss leuk uitzag maar niet bruikbaar was. Poolse zomers zijn trouwens heel warm en droog waardoor er heel veel water zou moeten aangevoerd zijn geweest voor zoiets kleins.
Gezien 1 een werkkamp was verwacht ik ook niet dat die schaduw veel gebruikt zal geweest zijn met niemand thuis.
Asshen Sukar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2007, 22:06   #57
Nussbaum
Burgemeester

Nussbaum's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
En dat kaartje moet dat bewijs leveren? Met dat kaartje wilt u toch aantonen dat de "holocaust" heeft plaatsgevonden, of niet? Dus hoopt u enigzins wel op een discussie terwijl u goed weet dat deze onmogelijk is en u altijd het gelijk aan uw kant zult hebben en me niets mag weerleggen
Ik ging er van uit dat hij de holocaust zelf niet ter discussie stelde(dat mag immers ook niet) maar de gradatie. Die kaart duidt er op dat men het specifiek op joden voorzien had en dus er sprake was van georganiseerde genocide en niet van joden die per ongeluk het slachtoffer werden. Als hij zijn bewering niet kan verdedigen zonder de holocaust te ontkennen lijkt mij dat niet mijn schuld, immers hij roert dat onderwerp zelf aan.

Laatst gewijzigd door Nussbaum : 9 januari 2007 om 22:11.
Nussbaum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2007, 00:32   #58
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Dat extreem-links de bondgenoot is van extreem-rechts verbaast mij ook niet. Is altijd al zo geweest.
Sterk Jozef, heel sterk!
Oud 10 januari 2007, 00:33   #59
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch Bekijk bericht
Hier is "hij" weer met ze'n complot-theoriëen. Het aantal gebande antizionisten op dit forum ligt toch betrekkelijk hoger dan het aantal gebande zionisten,spijtig voor u hé
Hier maakt U veel meer door duidelijk dan U denkt
Oud 10 januari 2007, 13:08   #60
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

[quote=bruut geweld;2321480] betrapt he !
en je hebt wel degelijk TEGELIJK onder deze twee nicks gepost, dat kan ook de moderatie bevestigenc
Simpelaar toch, Als iemand zijn nickname wijzigt wil dat niet zeggen dat hij met 2 profielen werkt. De reden van mijn wijziging heb ik reeds aangehaald. Mijn nickname is mss veranderd maar ik heb altijd maar 1 profiel gehad, per uitzondering een aantal maanden geleden toen ik een ban wilde omzeilen die ik naar mijn mening niet rechtvaardig vond. En by the way, als er iemand in volledige anonimiteit werkt ben jij het wel met dat debiel visje in je avatar.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
nope, dat doen zionisten zoals jij. Tal van voorbeelden te vinden.

bovenstaande foto's tonen perfect aan wat antizionisten onder verdraagzaamheid en democratie verstaan.

Citaat:
vooraleer er iemand geband wordt moet er natuurlijk het rode driehoekje gebruikt worden
Van mij mag je gerust blijven, kunnen we nog wat lachen met jouw hysterisch gekrijs...

Citaat:
wederom de zoveelste blunder die je maakt
Jaja, als jij het zegt....

Citaat:
tiss tiss ...het is niet omdat jij zo vaak in Israel bij je familie zit, dat je moet denken dat je in vlaanderen ook mensen kunt gaan bevelen he
Ik heb geen familie in Israel jongen. Ik ben niets meer dan een Christelijk-zionistische protestantse vlaming. Mijn liefde voor Israel is uit liefde voor de vrije westerse wereld.

Laatst gewijzigd door Sinistra : 10 januari 2007 om 13:09.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be