![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Zou U nu op De decker stemmen? | |||
Ja.Vorige keer stemde ik Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
9 | 40,91% |
Ja.Vorige keer stemde ik VLD |
![]() ![]() ![]() |
8 | 36,36% |
Ja.Vorige keer stemde ik NVA |
![]() ![]() ![]() |
2 | 9,09% |
Ja.Vorige keer stemde ik op een andere partij dan hierboven. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 13,64% |
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() 3 mensen die stemden op "Ja.Vorige keer stemde ik Vlaams Belang"
Verontrustend ![]() Ach zal wel niet kloppen, je had beter een optie "nee" gezet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
JA, ik stem NIET op DD.
![]() |
![]() |
#43 |
Partijlid
|
![]() Neen. Ik stemde vorige keer VLD, maar de VLD is nu gecrashed en VLOTT en Lijst Dedecker dat zijn de brokstukken die er van afgevallen zijn. Het is nu aan de kiezer om het wrak en de brokstukken op te ruimen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Nooit zal ik op hem stemmen. Hij is niet te betrouwen.
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Op JMD stemmen ?
Goe zot.... Och, trek daar eerst de bubbers en "de linksen" vanaf, die deze optie hebben gestemd. Laatst gewijzigd door DenDane : 30 januari 2007 om 13:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() als het om tegendraads te doen is, dan werken we mee!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Schepen
|
![]() nee ik ga niet stemmen op JMDD
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Burger
|
![]() Voor mij ook geen Dedecker!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Schepen
|
![]() indien hij opkomt onder FORZA FLANDRIA zal ik overwegen om op hem te stemmen, een stem op Lijst DE DECKER is momenteel een verloren stem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() Tja, het is nochtans duidelijk , als je voor DD stemt voor wie stemde je de vorige keer dan. De "nee" keuze was eigenlijk niet nodig. De meesten zouden toch al niet voor DD stemmen , ik ook niet maar euh, het is zegt toch al iets vind ik zo een peilingkje. Het is te zien dat er wel wat gaat verschuiven bij de volgende verkiezing. Een echte peiling zal dat natuurlijk beter aantonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Als jij nu op het vb of vlott stemt maakt dit niets uit!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() En die mannen van het VB vertrouwt ge wel? Misschien is het omdat ze duidelijk in uw gezicht durven liegen. Misschien omdat hij bij hen duidelijk is dat ze enkel BS vertellen.
![]() |
#54 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gezien uw peiling anoniem is en nogal wat mensen hier op het forum er lol in scheppen zo'n polls te manipuleren zou ik toch maar héél voorzichtig zijn met uw poll. Het zou niet de eerste keer zijn dat bvb Bubbers stemmen op 'ja ik stemde vorige keer VB maar nu...' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2. mag ik uit uw opmerking ook afleiden dat u vindt dat die poster verboden moet worden om zijn mening nog te zeggen? Het gebruik van de term neo-nazi is gewoonlijk de preambule van links om vervolgens mensen van het recht van spreken te beroven. 3. We leven hier in een land waar het mensen vrij staat om hun mening te geven over een andere godsdienst. Met de Islam mag dus gelachen worden, van Mohammed mag gezegd worden dat hij een pedofiel en warlord eerder dan profeet wat enz. Als u dat niet aan staat: verhuis naar een islamland zou ik zeggen maar laat ons onze vrijheden waar onze voorouders voor gevochten hebben. 4. En wat mij betreft: inderdaad liever geen Islam hier. Die godsdienst heeft een voor mij middeleeuws gedachtengoed en is absoluut geen aanwinst voor onze maatschappij. Het is wereldwijd veruit de meest intolerante en vrouwonvriendelijke godsdienst. Met alle andere godsdiensten liggen ze overhoop. Met de christenen, de boeddhisten, de hindoes, de seculieren. Ofwel zijn alle niet moslims 'racistisch' ofwel moet de Islam misschien maar eens in eigen boezem beginnen kijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Njet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
2 & 3. Ja, een land van de vrije meningsuiting, daar ben ik voor, MAAR niet voor het discrimineren van mensen of mensen minder waard vinden. 4. Noemt U mij rascistisch? Troost: in Amerika is het tien keer zo erg...
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe worden moslims gediscrimineerd door de bewering dat hun profeet Mo een pedofiel en een warlord is ? Leg dat eens uit ... Sinds wanneer zijn moslims een ander ras? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De anderen zijn nog veel minder te betrouwen, omdat ze hun onbetrouwbaarheid en onkunde intussen al genoeg bewezen hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() 16 mensen gaan stemmen voor jmdd ik geloof er niets van! Dat is meer dan twintig % in een normale enquête!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |