![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Best negeren.
Onze censuurprimus, ten overstaan van anderen dan zichzelf, is gewoon weer bekomen van het ferme pak slaag dat hij onlangs kreeg van niet-Blokkers. ![]()
![]() |
#42 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Toch niet. Uw actie richt zich vooral tegen het Vlaams blok. Deze partij maakt deel uit van de Vlaamse Beweging. Een deel van de Vlaamse beweging collaboreert. Na de repressie ontstaan Vlaamse concentratie, VU, VMO, Were DI, TAK... Uit deze bewegingen groeit in 1978 het Vlaams Blok (eerst VNP en VVP) Het VB wordt 13 jaar later een politieke factor in Vlaanderen. U probeert nu het VB aan te klagen voor feiten die gebeurt zijn 33 jaar voor haar ontstaan door organisaties met eveneens een Vlaams nationale overtuiging. Dat is toch dikke zever ? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het symbool ![]() U kan dit hier nachecken: http://www.waffen-ss.nl/ en ook op bijgevoegde afbeelding onderaan. ![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op jouw argumentatie komt duidelijk sleet te zitten. Zou je niet beter een website opstarten ipv deze onzin-eenzinnen te blijven produceren? Je bent verdorie met je 11.700 postings de Veelposter numero Uno op dit forum.
![]()
![]() |
#47 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel Vlaamse jongens zijn niet gaan strijden voor Vlaanderen en GOD (AVV VVK) op vraag van de pastoor... Hoeveel mensen wisten echt van de deportatie van Joden... Wie wist er echt van de gruwel van de concentratiekampen van vóór en tijdens de WO ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die finesse snap ik niet hoor. Leg me dat eens uit, wanneer je er tijd voor hebt.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Uw vergelijking is ridikuul. Zo kan je ook de MUG spoedafdeling linken aan de SS. (zij gebruiken ook een runeteken evenals greenpeace) ![]() Speciaal voor Piano : nog een "fout" symbool : De Belgische vlag! Gebruikt door de SS-Wallonie van Leon Degrelle. En de Belgische koning Leopold III...was die ook niet "fout"... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Doe zoals Piano.. start een website om uw afgezaagde rommel op neer te smijten. Zelfkennis is het begin van alle wijsheid, Piano. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zal Piano uit zijn hierover rijk gevulde familie-archief putten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hou er daarnaast nog even rekening mee dat die Duitsers aanvankelijk welwillend lijken te luisteren naar je ideeën over vlaamse onafhankelijkheid na de oorlog. Iets waar je 100% zeker van bent dat met die franstaligen nooit of te nimmer zal gebeuren... Dat je dan de gok waagt om met die Duitsers in zee te gaan is toch zo vreemd niet? Achteraf een ongelukkige beslissing, maar in mijn ogen zeker geen beslissing die je op de morele hoogte (laagte is een beter woord) van een beul/kampbewaker plaatst, wat nogal vaak gedaan wordt in deze materie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was een totaal onbekende factor, voor sommmigen zelfs tot lang na WO II. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister
|
![]() De eerste moffen die het land hebben bezet waren Von Saksen-Coburgers.
En ze zijn er nog altijd. het wordt dus tijd dat we die kliek eens buiten bonjouren. Hun collaborateurs kunnen misschien na 60 jaar amnestie krijgen. Als ze het mooi vragen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Enfin, with the benefit of hindsight hadden de vlaams-nationalisten natuurlijk wel al kunnen aanvoelen dat 'als volksduitser' bekeken worden eerder de intentie tot het aanhechten en opslorpen van Vlaanderen betekende dan een Vlaamse onafhankelijkheid na de oorlog steunen ![]() En ik vind niet dat je zolang er geen officiële vrede is van bezetting kan spreken alsof dat iets verwerpelijks en abnormaals is. Dat is de logica zelve die elke strijdende partij toepast ongeacht politieke filosofie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Beroepshalve spreek ik nog al eens met (zéér) oude rakkers. Daar zitten er verschillende bij die beweren dat tijdens WO II het bezette Mechelen veilig was. De paar ongemakken (zoals soms avondklok) werd er toen bijgenomen. De Duitse soldaten waren door hun officieren verplicht om hoffelijk en beleefd om te gaan met de burgers. Uiteraard weet zelfs ik over Nazi tereur, daar sluit ik mij bij "thepiano" commentaar aan, maar een feit is dat diezelfde oude rakkers Mechelen "nu" veel onveiliger ervaren als in die tijd van toen ...
En hé, super, natuurlijk word ik graag "bezeten". Zou ik nu sado-massochist zijn ? ![]()
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als Aalstenaar moest ge u schamen domme vragen te stellen ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge schildert andermaal een vorm van onderdrukking vanwege franstaligen, zonder de vergelijking door te trekken. Ik zal het nog eens anders verwoorden: Is een militaire gewapende onderdrukking van een Duitstalige niet even erg of erger dan een taalkundige onderdrukking vanwege franstaligen (die dan wel aboriginals waren in tegenstelling tot uw geprefereerde invallers). Citaat:
Als mijn vragen dan zo dom zijn, is het voor een intelligente verschijningsvorm als gij géén probleem om er afdoende op te antwoorden........... Probeer het nog eens.
![]() |
![]() |