![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() "Vooreerst is mensen pesten niet goed maar blijkbaar toch een natuurlijke eigenschap. "
Inderdaad, het is een natuurlijke eigenschap voor het stront van deze aarde, de randdebielen, de mensen die nooit geen opvoeding hebben gehad, het klootjesvolk, maar in de betere kringen van mensen die wel met de juiste waarden zijn opgevoed, valt dit slechts heel zeldzaam voor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Gouverneur
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote="AyneRand"]
Citaat:
Ook pesten die omhooggevallen zelfverklaarde welopgevoeden, eveneens ook goed opgevoede mensen, met hun plebs te noemen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het is een feit dat de Post enorm verlegen zit om kandidaat-postmannen en bijgevolg worden dan ook geen hoge eisen gesteld voor de aanwervigen. Het is dus bijgevolg niet uitgesloten dat mensen die niet over de nodige defensieve sociale houding beschikken om in een team te fungeren, gedropt worden in een situatie die zij niet machtig zijn. Heb jij wel gestudeerd by the way?
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Het slachtoffer heeft geleden onder de pesterijen, dat is duidelijk. Dat er moest worden opgetreden ook. Maar, en daar wees de verdediging van de drie beklaagden ook op, is er een causale link tussen het pesten door een persoon en de zelfmoord van die persoon? Dat durf ik zeer te betwijfelen. Dat wil zeggen dat de persoon die zelfmoord heeft gepleegd omwille van elke afzonderlijke actie van de beklaagden - en enkel daarom- zelfmoord gepleegd heeft. Hoe valt dat te meten? Want de beklaagden waren met een aantal. Er is toch geen sprake van een beraming tot moord, noch van een zelfs onvrijwillige doodslag. Er is slechts sprake van twee acties die in zekere mate met elkaar te maken hebben: het pesten en de zelfmoord. Een vraag die ik me dan stel is: waarom is desbetreffende postbode zolang op zijn werk gebleven? Mogen we aannemen, daar ben ik bijna van overtuigd, dat hij nog andere problemen had om tot een zo drastische actie over te gaan, dat hij- met alle respect- een labiele persoonlijkheid had?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in waar u de wijsheid haalt om te beweren dat die manta noit is gepest. U slaat er naar zoals een blinde naar een ei! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom blijft het gaan over "pesten"? Zoals ik al heb gezegd geloof ik niet dat dit de oorzaak was...
In mijn ogen werd dit standpunt veel te populair gemaakt in de media... Ik vind het vonnis fout , en daarmee uit... dat recht heb ik toch ?
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is ook mogelijk dat ik mij verkeert heb uitgedrukt. Maar er staat wel klaar en duidelijk, dat ik mij bij Uw standpunt aansluit, Reeds slapers in de ogen jong? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En geen enkele linkiewinkie denkt hier aan de schok die die treinbestuurder ondergaan heeft.
Weer typisch links: geen medeogen voor het slachtoffer.
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Jij wil zeggen ... al die treinbestuurders die dit elke week meemaken dat iemand zich voor hun trein werpt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat de famillie er boven op komt. En ik vind goed dat het systeem voor een keer goed heeft gedraait.
![]() |
#55 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze waren inderdaad 'on'meedogenloos ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Men kan moeilijk telkenmale de gezonde soort laten opdraaien voor het ontaarden van labielen.
![]() |
![]() |
#60 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |