![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() 't blok wilt ons als Belgen blijkbaar belachelijk maken in de wereld. Meervoudig stemrecht... Wat is hun volgend voorstel? Terug met stoomenergie gaan werken? ![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die postbodes toch he. Ze lopen van gleuf naar gleuf tot hunne zak leeg is.
Als we nu eens alleen de postbodes laten gaan stemmen ? Of de melboeren ook, allez kom 'k zijn goe gezind vandaag. 't zou de verkiezingen wel spannender maken he. Als ze dan een peiling doen weten ze niet hoeveel kinderen die mens heeft en hoeveel extra stemmen en dat zou het hele resultaat op zijn kop kunnen gooien. 't zou nog eens sensatie kunnen zijn op verkiezingsavond dan. En daarbij als iedereen het een slecht idee vind, dan moet ik het er toch voor opnemen zeker.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vandaag staat er een artikel over deze materie in het Laatste Nieuws voor wie interesse heeft!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Burger
|
![]() Waarom moeten gezinnen meer voordelen genieten dan alleenstaanden?
Is dit geen discriminatie?
![]() |
#45 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik ben trouwens niet voor abortus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() 1 man (of vrouw)1 stem
stemrecht invoeren stemplicht afschaffen. simpel. zagemannen junkies zatlappen en de rest kunnen dan tenminste zoals ik in hun keef blijven plakke... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te gek om los te lopen
"Gisteren heeft voorzitter Dirk Selis van Animo Limburg (de jongerenafdeling van de SP.a) klacht ingediend tegen kardinaal Joos bij het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding. Selis verkeert in goed gezelschap, want ook Danny Smagghe diende klacht in tegen Joos bij het parket in Brussel wegens inbreuken op de wet tegen discriminatie en racisme. Danny Smagghe is VLD-provincieraadslid in Vlaams-Brabant en de man die voorbije zomer voorstelde om allochtonen uit de provinciale recreatiecentra te weren ("selectie op basis van huidskleur", red.) omdat ze her en der voor wat problemen hadden gezorgd." Eric Donckier in Het Belang van Limburg, 23.01.04 Vrije meningsuiting! Voor iedereen! "Vrijheid van mening moet in alle richtingen kunnen gelden, zonder dat men mekaar -symbolisch- naar de brandstapel moet verwijzen." Jos Vranckx in Gazet van Antwerpen, 23.01.04
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() PERSCOMMENTAREN
VRIJE MENINGSUITING? VRIJE MENINGSUITING! Uitermate interessant "Vijfennegentig procent van wat Kardinaal Joos in P-magazine te vertellen had, was uitermate interessant. Het zou niet slecht zijn mochten veel mensen het lezen en er eens over willen nadenken." Eric Donckier in Het Belang van Limburg, 23.01.2004 Niet zo dwaas "Niemand spreekt over het uitgebreide interview zelf, dat globaal bekeken niet zo dwaas is. Enkele terloopse zinnen zijn eruit gelicht en enorm uitvergroot." Afrekening "Voor sommige media duidelijk een gedroomde kans om al wat katholiek is nog eens aan te pakken en in de hoek van conservatisme en oubolligheid te duwen." En wat met de islam? "Men moet de uitspraken van de bejaarde kardinaal ook met een korreltje zout nemen. Hij zegt trouwens zelf dat hij alle respect heeft voor de 'echte' homo's. Hij is dus nog zeer gematigd in vergelijking met de uitspraken van sommige imams -over homo's als varkens- en het taboe dat in de islamwereld bestaat rond al wat homoseksualiteit betreft. Maar waar nauwelijks een politiek-correcte haan over kraait." Holebi-mode "Met zijn kritiek op de 'holebi-mode' raakt kardinaal Joos trouwens een probleem aan dat niet helemaal uit de lucht is gegrepen. Veel Vlamingen hebben moeite met de opdringerigheid en onverdraagzaamheid van een bepaalde holebi-subcultuur, die zeer aanwezig is in de media." Voorlichting of reclame? "Niet alle ouders zijn er mee opgezet dat hun opgroeiende kinderen met een bepaald soort holebi-voorlichting worden bestookt. Waarbij vaak de indruk wordt gewekt dat holebi-relaties gelijk zijn aan man-vrouwrelaties en gezinnen, alsof alles uitwisselbaar is en om het even. Hierover moeten vragen gesteld kunnen worden." Jos Vranckx in Gazet van Antwerpen, 23.01.2004
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of misschien omdat het niet ondenkbaar is dat zoonlief - hoewel minderjarig - er een heel andere politieke mening op nahoudt dan papa of mama... Of misschien omdat het hele systeem dat jij daar voorstelt gewoon achterhaald en in een moderne democratie ronduit belachelijk is...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Vreemdeling
|
![]() [quote]
Misschien omdat de lokale politicus zijn aandacht (en zijn politiek dienstbetoon) meer op kroostrijke gezinnen zal toespitsen dan op de alleenstaande, waardoor er in de praktijk een scheefgetrokken situatie ontstaat... [\quote] En nu bestaat er geen scheefgetrokken situatie het zijn nu meestal de kleine gezinnen en alleenstaanden die het meest aandacht krijgen en deze kiezen dan meestal voor voordelen die hun allen nog ten goede komen in hun eigen leven en niet langer. Zoveel kroostrijke gezinnen zijn er trouwens ook niet meer in Belgie dus dit zou zo'n scheeftrekking niet zijn Citaat:
Je kan dus ofwel de kiesdrempel tot 16 verlagen ofwel alles zo laten als het nu is. Citaat:
En wil je eens zeggen waarom dit belachelijk is. |
||
![]() |
![]() |