![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#42 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik was dus één van die jongeren die de linkertrap mee volstouwde. Ik vind het altijd leuk om te zien hoeveel jeugd de N-VA aantrekt , ik vraag me af of hier een toverformule voor is. anders wil ik die wel kennen om de VVB (verder) te verjongen ![]()
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Je zou ervan opkijken hoeveel jongeren verlangen naar een rechtlijnige en ernstige partij, terwijl ons steevast wordt voorgeschoteld dat jongeren kiezen voor "hippe" en "flitsende" partijen zoals Spirit... |
|
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar kan ik je wel bijtreden. Hoewel dit niets met Vlaams-nationalisme te maken heeft, zijn politiek bewuste jongen de spirit/spa-kleuters en media-sterren grondig beu! |
||
![]() |
![]() |
#45 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#46 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En t.o.v. de Ultra-Belgische VLD (PVV)? ![]() |
||
![]() |
![]() |
#48 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#49 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Trouwens, ik had het over de partijen waar u in zit of ingezeten heeft, en bij mijn weten ben je nog altijd bij VIVANT, en niet bij de VLD. |
||
![]() |