![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 |
Gouverneur
|
![]() Hey, met mijn 1m58, 91 kilo en royale D-cup voel ik me meer dan lekker in mijn vel. Mijn rug doet inderdaad lastig maar nooit vanwege mijn borsten (altijd goeie "soutiens" gekregen van mijn lieve mama die zelf goed weet hoe het aanvoelt om te moeten rennen met twee vaderlanderkers die alras tot een ander tempo besluiten dan uw benen).
Maar die trees Jackson heeft wel een lelijke tiet. Brrr... zo'n wangedrocht. Dan zijn de mijne véééééééééééél en vééééééééél mooier ! Ronder. Gevulder. Smakelijker. Aaibaarder (er zit niet zo'n akelige prikker op). Aaah... Rubensiaanse vormen... een schoonheidsideaal als je mag afgaan op de duizenden en duizenden mensen die jaarlijks naar de Scheldestad afdwalen om ze te gaan bewonderen... Joeng, ze betalen er zelfs geld voor !
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Parlementslid
|
![]() En dan de Afhanen niet begrijpen omdat die boos zijn als er een zangeres op TV komt zonder hoofddoek.
![]() Ze zouden beter eens de RAI op antenne zetten in de US. Doorkijkbloesjes, minirokjes van een zakdoek groot, benen van een kilometer lang...... Ze zouden hun ogen niet geloven ![]()
![]() |
#45 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik herhaal trouwens mijn vraag: was 't een mooie? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Vreemdeling
|
![]() de gustibus coloribusque...
Er is een grote keuze aan mindere... |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Temeer omdat je tegenwoordig niet meer naar de lingerie-afdeling kan gaan zonder de vriendinnen van je grootmoeder daar aan te treffen.
![]() |
![]() |
#49 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() 03/02/04 De tepel van Janet Jackson
De Superbowl is een natte droom : reclamejongens staan onder stoom. Hun ultieme zet : de tiet van Janet zette d'halve wereld onder stroom A limerick aday keeps the sad feelings away |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() 't Spel zit nu helemaal op de wagen ....
07/02 Amerikaanse eist miljoenen voor borstontbloting Jackson Een 47-jarige vrouw uit Tennessee heeft vrijdag een klacht ingediend tegen Janet Jackson, Justin Timberlake en Viacom (eigenaar van de TV-zenders CBS en MTV). De vrouw hoopt op een "maximale" schadevergoeding van enkele miljoenen dollar omdat ze getuige was van de "schandalige" strip-act, waarbij Timberlake de borst van Jackson ontblootte. Terri Carlin zegt dat ze met haar klacht de mening vertolkt van "alle Amerikanen die getuige waren van het schandalige gedrag" van Justin Timberlake. De zanger scheurde zondag tijdens de pauze van de grootse sportwedstrijd, Super Bowl, de bustier van Janet Jackson aan flarden. Daarop konden 89 miljoen toeschouwers de met tepelpiercing getooide borst van Janet Jackson bewonderen. Het incident heeft in de Verenigde Staten al heel wat stof doen opwaaien, omdat naakte borsten er niet op televisie mogen worden uitgezonden, tenzij dan op kabeltelevisie. Amerika is gek aan het worden ... Sic transit gloria mundi ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Ik rappeleer mij plots een koen soldatenlied waarop wij door veld en wei marcheerden :
En oep de tét van ons Janet do hadden z'een bolleke oepgezet om mee te speulen om mee te speulen ... (Kadans : 116 stappen per minuut - voorloper van de house-beat ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ik eis dat ge dat op plaat zet!
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |