Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 9 februari 2004, 23:26   #41
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon

Je vergeet dat een steeds groter deel van die 80% al lang tegen dat cordon sanitair is (ik ben er een voorbeeld van) en van mening is dat men met alle partijen moet praten, van uiterst links (pvda) tot en met uiterst rechts (vlaams blok). Gezien de eerste geen procent haalt, valt er uiteraard weinig te praten. Maar partijen die rond de 20% halen, ....
Kijk gewoon rondom u ...waar staat het LPF ? Waar staat het FN ? En dienen Oostenrijkse fashist ? Wordt eens wakker dat het om macht gaat en van zodra deze moet gedeeld worden alleen maar in bekvechterij ontketenen en er uiteindelijk niets van gebakken wordt...cordon sanitaire moet behouden houden...de Vlaming is niet do om mee van het gif te proeven..
Ten eerste is LPF een slecht voorbeeld. Want de enige manier die ze daar hebben gevonden om Pim Fortuyn zijn ding niet te laten doen is door hem te vermoorden.

Bovendien kijk ik niet naar die andere partijen. Wat kan Oostenrijk mij nu schelen.

Wij hebben hier problemen die niet opgelost geraken, en we zijn ten prooi aan de minderheid van Walen, omdat we onszelf schaakmat zetten door een van de grootste Vlaamse formaties te sabotteren.

Tenslotte nog iets over die laatste woorden van jouw bericht : Vlaming is niet do om mee van het gif te proeven.. Je vergeet hier weeral dat de Vlamingen die zogezegd niet dom zijn steeds maar met minder zijn. De 'giftige' kant is telt ondertussen meer dan 750.000 kiezers, and growing!
Oud 9 februari 2004, 23:41   #42
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
Ten eerste is LPF een slecht voorbeeld. Want de enige manier die ze daar hebben gevonden om Pim Fortuyn zijn ding niet te laten doen is door hem te vermoorden.

Bovendien kijk ik niet naar die andere partijen. Wat kan Oostenrijk mij nu schelen.

Wij hebben hier problemen die niet opgelost geraken, en we zijn ten prooi aan de minderheid van Walen, omdat we onszelf schaakmat zetten door een van de grootste Vlaamse formaties te sabotteren.

Tenslotte nog iets over die laatste woorden van jouw bericht : Vlaming is niet do om mee van het gif te proeven.. Je vergeet hier weeral dat de Vlamingen die zogezegd niet dom zijn steeds maar met minder zijn. De 'giftige' kant is telt ondertussen meer dan 750.000 kiezers, and growing!
Nogmaals 'it's up to' de zielige 20% van dienen appel te buiten...en dat je niet verder kijkt dan uw neus lang is bewijst in hoeverre het VB is geschapen en alleen maar met oogkleppen rondlopen..de feit is er de overige 80% heeft het in Europa drie keer zien gebeuren en falen en trapt er geen vierde keer in..vandaar dat ik zeg dat we grondstof genoeg hebben om al onze problemen op de lossen...
neruda is offline  
Oud 10 februari 2004, 10:09   #43
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Nogmaals 'it's up to' de zielige 20% van dienen appel te buiten...en dat je niet verder kijkt dan uw neus lang is bewijst in hoeverre het VB is geschapen en alleen maar met oogkleppen rondlopen..
Vroeg of laat gaan jullie altijd over naar persoonlijke aanvallen. Ik heb duidelijk geschreven dat ik geen Blokker ben, ik stem op VLD, en soms, wanneer ik boos ben, op CD&V. Wanneer je zonder argumenten valt, dan begint de onzin. Ik heb geen oogkleppen op, ik zeg dat je met die mensen (en partijen) moet praten en eventueel, indien mogelijk, samenwerken. Als we Agalev 4 jaar hebben laten regeren, dan zie ik niet in waarom het Vlaams Blok niet eens tenminste haar verhaal mag verdedigen, en met ons praten.

Citaat:
de feit is er de overige 80% heeft het in Europa drie keer zien gebeuren en falen en trapt er geen vierde keer in..vandaar dat ik zeg dat we grondstof genoeg hebben om al onze problemen op de lossen...
En nogmaals, van die 80% is een heleboel niet akkoord met het isoleren van 750.000 kiezers op grond van een programma. Want voor mijn part hadden we dan ook en al lang Agalev mogen opsluiten. Nu is dit niet nodig, want ze halen geen cijfers meer, maar da's een ander verhaal. Zeg maar : een democratische cordon opgelegd door de kiezer.
En van die grondstoffen : mocht er grondstof genoeg zijn, ik heb ze nog niet zien gebruiken, want het gaat decennia lang alleen maar bergaf.
Oud 10 februari 2004, 21:25   #44
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
De Gentenaars hebben die gasten al door sinds de laatste verkiezingen waardoor ze 2% achteruit gingen, zodus uw thoerie slaagt op niets..integendeel men komt tot meer besef voor wat die 'mensen' staan.
De Antwerpenaar zullen ooit maar laat tot hun besef komen en deze partij naast hun bed leggen en later zelfs voor het groot vuil buiten zetten...
1. Misschien dat als Antwerpen een even goed bestuur had als Gent dat het VB er ook zou achteruitgaan. Het is hallucinant te verwachten dat mensen een slecht bestuur gaan steunen in de hoop dat ze het dan beter gaan doen..

2. Met alle respect voor Gent, maar een vergelijking tussen Antwerpen en Gent is sowieso al zeer beperkt. Antwerpen heeft een veel grotere bevolking, staat er financieel veel slechter voor en heeft ook veel meer problemen met allochtonen dan Gent. (Niet dat ik Gent dit toewens maar het is heel gemakkelijk om problemen van een ander als onbestaande of overdreven af te doen als je ze zelf niet in dezelfde mate ervaart).
Rr00ttt is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be