![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien kijk ik niet naar die andere partijen. Wat kan Oostenrijk mij nu schelen. Wij hebben hier problemen die niet opgelost geraken, en we zijn ten prooi aan de minderheid van Walen, omdat we onszelf schaakmat zetten door een van de grootste Vlaamse formaties te sabotteren. Tenslotte nog iets over die laatste woorden van jouw bericht : Vlaming is niet do om mee van het gif te proeven.. Je vergeet hier weeral dat de Vlamingen die zogezegd niet dom zijn steeds maar met minder zijn. De 'giftige' kant is telt ondertussen meer dan 750.000 kiezers, and growing! |
||
![]() |
![]() |
#42 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() En van die grondstoffen : mocht er grondstof genoeg zijn, ik heb ze nog niet zien gebruiken, want het gaat decennia lang alleen maar bergaf. |
||
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2. Met alle respect voor Gent, maar een vergelijking tussen Antwerpen en Gent is sowieso al zeer beperkt. Antwerpen heeft een veel grotere bevolking, staat er financieel veel slechter voor en heeft ook veel meer problemen met allochtonen dan Gent. (Niet dat ik Gent dit toewens ![]() |
|
![]() |