![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() ja ma bon ge zit lui thuis en ge wilt liever dat een ander het gaat halen zeker. Bovendien kost dat snel 2.5 € bij een hamburgerkraan en mcdonalds is duur en zo eet ik er makkelijk 3 of 4 in de mcdo.
Ne auto hebt ge zeker niet want dat kost geld natuurlijk en geld komt enkel als je werkt. Ge moet het niet op de moderatie steken jong, ge zit dagelijks te flashen dat ge niet meer weet wat ge doet. Hoevele ettelijke uren je hier zit zegt al genoeg. Je lult hier vaak niet eens over politiek maar over nietszeggende zever of replies die geen bal met het onderwerp te maken hebben. Binnen afzienbare tijd zien we je plots niet meer of horen we niets meer over jou, zo gaat dat nu eenmaal hier kijk maar naar Superstaaf. Allé ga nu nog maar een lat sniffen want dat kunt ge goe als ik dat hier zo lees en hoor over u ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() ach ach...
vijf minuten met u alleen in een kamer en ik maak u mijn hoertje. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |