![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is te hopen dat het NSV eens mijnheer de voorzitter van het LVSV tegenkomt.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Vreemdeling
|
![]() Om hem een goed pak rammel te geven neem ik aan? Daar zijn die jongens van het NSV namelijk het best in.
http://www.dwars.ua.ac.be/spip.php?article359 Zéér interessante lectuur. Dit is een artikel dat verschenen is in het studentenblad van de UA. Het NSV heeft alle exemplaren van het bewuste nummer gestolen en vernietigd. Daarna hebben ze het redactielokaal van het studentenblad bij elkaar geslagen. Ere-voorzitter Filip Dewinter keek, en zag dat het goed was. edit: de kans dat het NSV JJ De Gught tegenkomt is bijzonder klein; De Gught studeert namelijk aan de VUB, en daar is het NSV als enige studentenkring verboden. Ze kongen het niet nalaten linkse studenten in elkaar te rammen. Laatst gewijzigd door Gastspreker : 14 juni 2007 om 23:40. |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Ik heb al enkele keren van JJ De Gucht gehoord. Ik geloof dat de man al een tijdje actief is binnen zijn partij, en als ik me niet vergis houdt hij zich daar bezig met ideologische kwesties. Van dat laatste ben ik wel niet zeker.
Ik heb de indruk dat sommigen in elke 'hey die familienaam herken ik' een fils de papa willen zien. |
![]() |
![]() |
#44 |
Staatssecretaris
|
![]() Gaat die echt die functie nemen eigenlijk??
Lijkt me strategisch gezien echt een hele hele hele domme zet. Kan hij die niet doorschuiven? Ook voor Karel D G, lijkt me dit niet interessant. |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu ja, ik zie niet echt een reden om mij met een van beide te moeien. Wat hij ook beweerde is dat die van NSV in pamfletten schrijven dat zwarten koeiedrek in hun haar smeren. ![]()