Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2007
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer...

Discussietools
Oud 14 juni 2007, 23:09   #41
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Het is te hopen dat het NSV eens mijnheer de voorzitter van het LVSV tegenkomt.
Oud 14 juni 2007, 23:39   #42
Gastspreker
Vreemdeling

Gastspreker's schermafbeelding

Standaard

Om hem een goed pak rammel te geven neem ik aan? Daar zijn die jongens van het NSV namelijk het best in.

http://www.dwars.ua.ac.be/spip.php?article359

Zéér interessante lectuur. Dit is een artikel dat verschenen is in het studentenblad van de UA. Het NSV heeft alle exemplaren van het bewuste nummer gestolen en vernietigd. Daarna hebben ze het redactielokaal van het studentenblad bij elkaar geslagen.

Ere-voorzitter Filip Dewinter keek, en zag dat het goed was.

edit: de kans dat het NSV JJ De Gught tegenkomt is bijzonder klein; De Gught studeert namelijk aan de VUB, en daar is het NSV als enige studentenkring verboden. Ze kongen het niet nalaten linkse studenten in elkaar te rammen.

Laatst gewijzigd door Gastspreker : 14 juni 2007 om 23:40.
Gastspreker is offline  
Oud 15 juni 2007, 00:46   #43
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Ik heb al enkele keren van JJ De Gucht gehoord. Ik geloof dat de man al een tijdje actief is binnen zijn partij, en als ik me niet vergis houdt hij zich daar bezig met ideologische kwesties. Van dat laatste ben ik wel niet zeker.

Ik heb de indruk dat sommigen in elke 'hey die familienaam herken ik' een fils de papa willen zien.
Andy is offline  
Oud 15 juni 2007, 00:54   #44
Starkan
Staatssecretaris

Starkan's schermafbeelding

Standaard

Gaat die echt die functie nemen eigenlijk??
Lijkt me strategisch gezien echt een hele hele hele domme zet. Kan hij die niet doorschuiven? Ook voor Karel D G, lijkt me dit niet interessant.
Oud 15 juni 2007, 01:03   #45
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gastspreker Bekijk bericht
Om hem een goed pak rammel te geven neem ik aan? Daar zijn die jongens van het NSV namelijk het best in.

http://www.dwars.ua.ac.be/spip.php?article359

Zéér interessante lectuur. Dit is een artikel dat verschenen is in het studentenblad van de UA. Het NSV heeft alle exemplaren van het bewuste nummer gestolen en vernietigd. Daarna hebben ze het redactielokaal van het studentenblad bij elkaar geslagen.

Ere-voorzitter Filip Dewinter keek, en zag dat het goed was.

edit: de kans dat het NSV JJ De Gught tegenkomt is bijzonder klein; De Gught studeert namelijk aan de VUB, en daar is het NSV als enige studentenkring verboden. Ze kongen het niet nalaten linkse studenten in elkaar te rammen.
Ik ben nooit bij het NSV geweest. Ben er ook niet bij want ik ben geen student meer. Ik heb wel al met meerdere NSV leden gepraat. Sommigen waren nogal van het harde type dat achter iedere muur wel een linkse zagen en die hun relaas liet ik mentaal achter me. Maar er waren er genoeg die me wisten te vertellen en die ik serieus vertrouw dat linkse groeperingen constant boel zoeken met het NSV. Het is een sport geworden. En ik geloof die mensen wel, en de paranoiden onder hen niet. Je zal het afdoen als bullshit, maar ik weet welke mensen ik kan vertrouwen. Daarvoor ben ik oud en wijs genoeg geworden en geen hitsig studentje meer.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 15 juni 2007, 01:06   #46
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
Gaat die echt die functie nemen eigenlijk??
Lijkt me strategisch gezien echt een hele hele hele domme zet. Kan hij die niet doorschuiven? Ook voor Karel D G, lijkt me dit niet interessant.
Karel De Gucht zou nog beter het roer van de SP.a overnemen. Met een tuttebel als Mireille erbij en een dikke SUV en het terracotta leger van China bestormend... het zou de loft sossen weer aantrekken die naar de Open-VLD waren gevlucht waardoor die laatste zich nog kon optrekken bij gebrek aan liberalen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 15 juni 2007, 01:08   #47
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ik ben nooit bij het NSV geweest. Ben er ook niet bij want ik ben geen student meer. Ik heb wel al met meerdere NSV leden gepraat. Sommigen waren nogal van het harde type dat achter iedere muur wel een linkse zagen en die hun relaas liet ik mentaal achter me. Maar er waren er genoeg die me wisten te vertellen en die ik serieus vertrouw dat linkse groeperingen constant boel zoeken met het NSV. Het is een sport geworden. En ik geloof die mensen wel, en de paranoiden onder hen niet. Je zal het afdoen als bullshit, maar ik weet welke mensen ik kan vertrouwen. Daarvoor ben ik oud en wijs genoeg geworden en geen hitsig studentje meer.
In de Astrid (studentenrestaurant) in Gent ben ik ook al linksen tegengekomen die mensen kwamen ronselen voor een tegenbetoging, met trots verkondigden ze in hun pamfletten dat ze de vorige keer het NSV hadden omsingeld en verjaagd (of zoiets).
Nu ja, ik zie niet echt een reden om mij met een van beide te moeien. Wat hij ook beweerde is dat die van NSV in pamfletten schrijven dat zwarten koeiedrek in hun haar smeren.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be