![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
| Bekijk resultaten enquête: Wat is je chineze horoscoop? | |||
| De rat |
|
0 | 0% |
| De Buffel |
|
3 | 8,57% |
| De Tijger |
|
4 | 11,43% |
| Het Konijn |
|
3 | 8,57% |
| De Draak |
|
5 | 14,29% |
| De Slang |
|
2 | 5,71% |
| Het Paard |
|
1 | 2,86% |
| De Geit |
|
4 | 11,43% |
| De Aap |
|
2 | 5,71% |
| De Haan |
|
2 | 5,71% |
| De Hond |
|
6 | 17,14% |
| Het Zwijn |
|
3 | 8,57% |
| Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Parlementsvoorzitter
|
IK ben soms echt nen aap...
|
|
|
|
#42 |
|
Minister
|
Draak, nog net... volgens de knack een vuur-draak, en dat zou iets bijzonders moeten zijn... ik ken er geen snars van, en geloof er nog minder van (tenzij het mij goed uitkomt natuurlijk)
Vuur is zijn drijfveer en daarmee is dit de meest draakse Draak. Hij weet zich superieur en heeft het openlijk over zijn verheven ambities. Met deze energieke, dynamische persoon moet je altijd rekening houden. Of een Vuurdraak straatarm ter wereld komt of van rijke komaf is, hij torent sowieso boven de massa uit. Hij is ook uiterst genereus. Toegewijde familieleden en begunstigde vrienden prijzen zijn loyaliteit en vrijgevigheid. Hij is intelligent, ad rem en gezellig. Zijn snelle opmerkingen gaan vergezeld van een grappige glimlach, want hij ziet achter alles een zekere ironie. Zijn natuurlijke autoriteit geeft hem een air van grandeur; daardoor kan hij zich irritant minzaam gedragen. Hij heeft zo'n grote aantrekkingskracht dat mensen hem niet met rust kunnen laten. Hij zit vol tegenstrijdigheden. Hij is buitengewoon sexy en vol wijsheid. Hij geeft voortdurend verstandige adviezen en is niet bang grote risico's te nemen of zich in te laten met ongewone ondernemingen om het onmogelijke te bereiken. Hij kan hartelijk en toegeeflijk zijn maar ook meedogenloos wraakzuchtig als hij ontstemd is. De Vuurdraak is indrukwekkend. Als je hem ontmoet ben je aanvankelijk van je stuk gebracht. Hij lijkt vriendelijk en zeer gastvrij, met een soort van noblesse oblige. Maar vergis je niet: hij mag er fantastisch uitzien en imposant, maar hij is ook kwetsbaar. Een van de sterkste kanten van de Vuurdraak is dat hij zijn fouten kan toegeven. De vastberadenheid waarmee hij overal de baas wil spelen zorgt ervoor dat hij opvalt. En zijn aardverschuivende besluiten plaatsen hem altijd in de vuurlinie van het openbare leven. Hij blijft overal rustig onder, ziet in dat diplomatie noodzakelijk is en weet zich vlot te redden uit onhoudbare posities om later, op een geschikter moment, weer rustig terug te komen. Hij is duidelijk geknipt voor de politiek. De Vuurdraak neemt graag deel aan grootse ondernemingen. Hij doet niet mee aan allerlei gebeuzel of aan zaken die weinig kans bieden op redelijk succes. Hij wil echt iets bewerkstelligen en zijn inzichten op verstandige wijze benutten, maar hij stelt geen belang in een ondankbare rol achter de schermen; dat brengt hem geen macht, geen leidende positie en geen beroemdheid. Wil de Vuurdraak de wereld verbeteren? Ja, maar hij wil het zelf uitvinden, zijn eigen naam geven en heersen over de onderdanen die voor hem kruipen. Bron: Nieuwste Chinese Astrologie door Suzanne White. Ja watte... het klopt helemaal Laatst gewijzigd door Diplomatius : 19 juli 2007 om 14:43. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Minister-President
|
Ik wil ook vuurdraak zijn!
Waarom ben ik weer zo'n onozele vis... |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Staatssecretaris
|
Nog steeds geen ratten hehehehehehe
|
|
|
#45 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Schrik van de overvloed aan draken en honden
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Volgens de Chinese sterrenwichelarij:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Minister-President
|
Ik ben alleszins geen rat!
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Minister-President
|
Mijn vorig bericht was ook als grapje bedoeld want ik vind sterrenwichelarij nogal onzin.
|
|
|
|