![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nieuwe fransen en belgen dus?...Ja, die marokkaanse agenten zeggen zoveel, hé...HUN gevangenissen zitten ook stampvol, hoor.Met eigen volk...Puur marokkaans. Marokko is een land met toekomst, het gaat er op vooruit, en dat grotendeels door de handel met Europa, maar er heerst nog steeds verschrikkelijke armoede, in de bidonville's van elke stad, en op den "boerenbuiten", de chique villa's in de Rif, waar de hasjiesj verbouwd word uitgezonderd.Die boeren wel goed, die mannen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat kan best, dat ge geen chips moogt eten op de bus/tram, maar moet een allochtoonse tiener de straf daarop uitdelen aan kleinere mannekkes?Met op hun smikkel te motten?Als u dat goed vind, dan mag ik ook lijfstraffen uitdelen als ik iets zie dat mij niet bevalt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb in feite zin om me een hele pak van die bierworstjes aan te schaffen en me volgende week eens bezig te houden met die aan bus- en tramhaltes te zitten op te peuzelen. Liefst zelfs op een erotische manier!
OP de bus mag je volgens mij niet eten. Maar afgeklopt worden evenmin. Misschien hadden de omstaanders de aggressieveling gewoon moeten doodkloppen? uitlokking weetjewel?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
De Arabieren hebben die oorlog gewonnen (zij vielen de berbers aan voor hun gebied) en lijfden hun gebied in. Net als na elke oorlog worden de overwonnenen als een minderwaardig volk behandeld. De gevolgen hiervan waren corruptie, er werden geen of nauwelijks belastingen geïnd doordat er geen organisatie was, slechte wegen, nauwelijks ziekenhuizen,...Dit ging door tot het overlijden van de oude koning +- 8 jaar terug. Zijn zoon, de huidige koning Mohammed, heeft dan het roer overgenomen en eerst zijn excuses aangeboden aan de Berbers voor het gedrag van zijn vader en medewerkers, en voor de mysterieuze verdwijningen van mensen die in opstand kwamen tegen het handelen van zijn vader. Hij ontsloeg de belangrijkste raadsman van zijn overleden vader en begon o.a. ziekenhuizen te bouwen en kwam hij persoonlijk langs tot in meest afgelegen steden. Tijdens de aarbeving, +- 2 jaar terug, kwam de toestand van de Berbers internationaal in het nieuws. vanaf dan werden de verbeteringen versneld, omdat de koning Marokko wil veranderen met als voorbeeld Europa. Zijn vader had al die jaren helemaal niets gedaan. Er werd een nieuwe weg aangelegd in Nador, een nieuwe haven voor badstad Al Hoceima (incl supermarkt, winkels,...) komt er binnenkort bij voor de prijs van 20 miljoen Dirham, een nieuwe boot om overzeese reizen te versnellen voor berbers is nu actief, het aantrekken van bedrijven naar het gebied van de berbers,....Bij de openingen is hij ook altijd persoonlijk aanwezig. Net als in België hebben we ook mensen die het liefst zien dat Arabieren en Berbers op de vuist gaan. Maar ze hebben door deze maatregelen een zware slag toegediend gekregen van de koning. Weer iemand die denkt het te weten. Leer ermee leven dat wij nu ook Belgen zijn. Als je het niet aankunt dan gaat niemand je missen als je het aftrapt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Houd julie Belgengrapkaart maar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Partijlid
|
![]() Ik wel ik morste altijd iedereen onder met mijn bord soep op de bus.
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |