![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() oproepen tot jihad of deelnemen aan trainingskampen in A'stan: zal slechts in een kleine minderheid van de moskees gebeuren, evenzeer als wat zo'n pastoor Joos vanop z'n kansel preekt, niet veralgemeenbaar is naar de gemiddelde vlaamse kerk. maar ach, een crack in selectief lezen en "islam is des duivels"-schreeuwer als jij hoef ik natuurlijk niets te vertellen, uw gedacht is gemaakt. broeikaseffect: schuld van de moslims! eieren hard- ipv zachtgekookt: schuld van de moslims! band plat: etc etc ad nauseam
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
* ging het in die (donkere) tijd om een minderheid van de kerken? was het een officiële tekst van het bisdom? me dunkt dat het nogal van pastoor tot pastoor afhing hoe hard er gepreekt werd tegen de goddeloze bolsjewieken... * vaderlandsliefde: ik meen dat er ook voorbeelden waren waarin pastoors betrokken waren bij het verzet tegen de Duitsers, helaas is die nuancering aan weinig mensen besteed want "de Kerk was fout in WO2" * maakte men indertijd de mensen ook niet (overdreven) bang ivm de clash der culturen? christelijke westen tegen de goddeloze roodse horden (toen) vs islam tegen vrije Westen (nu)? hun evt veroordeling na de feiten stelt imo peanuts voor tov de hel die die mensen meemaakten aan het Oostfront ![]() Laat ons aub leren uit de fouten uit het verleden. Nuancering en mededogen komen met de jaren, zegt men...
![]() |
![]() |
#43 |
Vreemdeling
|
![]() Geachte Landgenoten,
Heden heb ik samen met de SED partijtop beslist om deze zeer gevaarlijke moslim terroristen welke hitsen en steuken in hun gastland, dit doen TEGEN de westerse beschaving in, te laten opsporen. Eens gelokaliseerd zal het ”Ministerium für Staatssicherheit” middels een speciaal moordcommando de betrokkenen liquideren. De staatsveiligheid moet immers worden gewaarborgd. Staats,-partijchef dem DDR Honecker
DDR-Staats- und Parteichef, Generalsekretär das Zentralkomitee der SED, Mitglied des Politbüros, Erich Honecker "Vorwärts immer, rückwärts nimmer!" "Die Partei hat immer recht". "Die Mauer wird in 50 und auch in 100 Jahren noch bestehen..." http://www.funet.fi/pub/culture/russ...al/sovnat1.wav |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Jeetje, how pathetic. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Vreemdeling
|
![]() die links van die moslims zijn echt zo frusterend, maar omdat ik voor absolute vrijheid van meningsuiting ben kan ik het moeilijk veroordelen. Ze horen echter hier niet te zitten, maar in hun land van herkomst.
meteen een ontlasting van deze frustratie op http://www.stormfront.org |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik maak persoonlijk weinig onderscheid tussen sites als Stormfront en sites die oproepen tot een Jihad, beiden getuigen van diepgewortelde haat die hun leden verblindt.
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Slechte smaak: zeker, maar hopelijk worden ze wat wijzer met de jaren. Staatsgevaarlijk: ![]()
![]() |