Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 26 februari 2004, 22:54   #41
groenejongen
Burger

groenejongen's schermafbeelding

Standaard

Zeg jongens: even mezelf citeren:

Maar iedereen is inderdaad vrij om zijn mening te verkondigen en het staat mij vrij om angstig en kil te worden van bepaalde 'meningen'.

Dus ik heb niks gezegd over of dat nu verboden moet zijn of niet, ik stel alleen maar vast dat het verboden IS tot het tegendeel bewezen wordt.

Dieter
Oud 27 februari 2004, 09:59   #42
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groenejongen

Maar iedereen is inderdaad vrij om zijn mening te verkondigen en het staat mij vrij om angstig en kil te worden van bepaalde 'meningen'.
Dat klopt.
Warm je snel op, en prepareer je om die meningen te weerleggen.

Citaat:
Dus ik heb niks gezegd over of dat nu verboden moet zijn of niet, ik stel alleen maar vast dat het verboden IS tot het tegendeel bewezen wordt.

Dieter
Dergelijke verboden keuren we af, nietwaar?
Als bepaalde meningen verboden worden, dan ruik ik een rat.
Als een mening te zot is om los te lopen, dan wordt die niet verboden, dan lachen we er eens om, of laten ze schouderophalend links (in dit geval rechts) liggen.
We gaan de dorpsgek toch niet bij wet verbieden om zijn zever te spuien? (Zoja, dan ben ik mijn job kwijt )
Oud 27 februari 2004, 11:33   #43
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Citaat:

Dat klopt.
Warm je snel op, en prepareer je om die meningen te weerleggen.

Citaat:

Dieter
Dergelijke verboden keuren we af, nietwaar?
Als bepaalde meningen verboden worden, dan ruik ik een rat.
Als een mening te zot is om los te lopen, dan wordt die niet verboden, dan lachen we er eens om, of laten ze schouderophalend links (in dit geval rechts) liggen.
We gaan de dorpsgek toch niet bij wet verbieden om zijn zever te spuien? (Zoja, dan ben ik mijn job kwijt )
Helaba, niet onder mijn duiven schieten hé.
Bobke is offline  
Oud 27 februari 2004, 17:32   #44
Jonas De muynck
Provinciaal Gedeputeerde

Jonas De muynck's schermafbeelding

Standaard

Toch even zeggen dat ik de mening van superstaaf deel wat betreft "lange teksten".

Bovendien wil ik nog zeggen dat ik niet geloof dat je daarmee het blok kan tegenhouden. Het blok stop je niet met ze "te ontmaskeren" integendeel zelfs, het maakt ze sterker.

Ik wil gewoon dat ALLE mensen (een diploma heb je niet nodig om mijn tekst te kunnen lezen) die geïnteresseerd zijn, geen voldoening hoeven te nemen met de plattigheden die ze via de pers over het blok vernemen.
Jonas De muynck is offline  
Oud 27 februari 2004, 17:35   #45
Jonas De muynck
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Toch effe zeggen dat ik al die wetten tegen het negationisme ook belachelijk vind.

We hebben alle argumenten om die domme kloten de mond te snoeren, waarom ons dan verbergen achter wetten?
Oud 27 februari 2004, 18:12   #46
Whiskey
Vreemdeling

Whiskey's schermafbeelding

Standaard

Me treft dat het Vlaams Blok altijd dezelfde onvriendelijke partij is geweest voor wie niet in traditionele denkschema's past.
Vroeger vrouwonvriendelijk; alles wel beschouwd, het Blok is tegen het gelijke kansen beleid voor vrouwen omdat ze vind dat het niet aan de overheid is om wetten te stellen die van bovenaf de traditionele opvattingen over het rollenpatroon bij te sturen.
Ook al komen deze wetten er pas als er onder de bevolking veel vraag naar is. maar tja
Ze verdedigd een nazistische geboortepolitiek waarin alles buiten het twee oudergezin met 1 inkomen pervers en demografisch levensgevaarlijk zou zijn, wat zou impliceren dat we 10 terug in de tijd zouden moeten gaan. , WAT EEN UITSTERVINGSANGST .
Dat die thuiswerkende ouder de vrouw zou zijn weet men daar evengoed.

Het Blok voert een ongelooflijk dubbelzinnig en verwarrend parcours om de aandacht af te leiden van wat er werkelijk zou gebeuren moesten de theoriën van het Blok in praktijk worden omgezet.
BV dat de thuiswerkende ouder / moeder een opvoedersloon zou krijgen wat ertoe zou leiden dat vrouwen minder op de arbeidsmarkt aanwezig zouden zijn.

Dit is gewoon een verdeel en heers strategie, het Blok wil vooral met rust gelaten worden. Verdeel de arbeidsbasis zodat ze niet samen een front kunnen vormen. Net hetzelfde met racisme, buitenlandse arbeiders zijn er nu eenmaal ! Wij blanken zitten OVERAL !
Uiteindelijk zullen we toch een manier moeten vinden om met elkaar overeen te komen en op gelijke voet te kunnen leven omdat we het anders voor ons allen onmogelijk zulllen maken.
Verdeel de blanken van de gekleurde, verdeel man en vrouw en je hebt een verdeeld volk dat zich makkelijk laat leiden en niet te veel problemen voor de overheid zullen creeëren omdat ze het te druk hebben met hun eigen onderlinge problemen.

Zo wordt de aandacht afgeleid van andere zaken als werkloosheid, inflaterende economie, hongersnood, woningnood etc.
Oud 28 februari 2004, 15:40   #47
Jonas De muynck
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Inderdaad, vele mensen strijden aan de verkeerde kant van de oever...
Oud 22 maart 2004, 19:26   #48
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Jean-Pierre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik krijg koude rillingen, ik heb bepaalde teksten nog eens opnieuw gelezen:
ze verwierpen de holocaust omdat er geen enkel bewijs was dat er ook een moordplan bestond. Maar er zijn wel wetten die ons verplichten om dit als historisch feit aan te nemen….

Dit is toch strafbaar! Die man zegt hier gewoonweg dat er niet zo iets als de endlösung bestond, dat het vermoorden van Joden niet op voorhand gepland was.
Dat hij dat dan maar eens gaat uitleggen aan de overlevenden en hun kinderen; ik word hier echt misselijk van.
Zeg groene jongen, vertel mij eens wat daar volgens u strafbaar is! Ik kan alleen maar besluiten dat ge niet weet waarover ge praat...
Jean-Pierre is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be