![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hij zegt toch dat-ie er niet veel verstand van heeft
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, hoor hij is helemaal niets door elkaar aan het halen. De eerste laptops waren ook i-paqs. Dat ding is waarschijnlijk ouder dan wij denken en behoord wrs in een museum te staan. Zelfs veel kans dat die pc normaal nog op Win3 moet draaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() misschien zijn de kolen op?
![]() |
#44 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#46 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als ik 'm aanzette kwam er iPaq op het scherm... Laatst gewijzigd door ron kreike : 25 oktober 2007 om 02:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
en m'n dank voor reacties die ik daarna kreeg. Gisteren kocht ik een "nieuwe" computer. Dit keer geen Windows '98 maar Windows 2000 en niet 4Gb maar 80. Computer die het nu niet meer doet, die had ik ruim 2 jaar, destijds gekocht voor 95E. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu loop je het gevaar dat deze die je nu hebt binnen een paar maanden ookvast loopt of fouten begint te vertonen. De oude pc kunnen immers de nieuwe programma's van xp en vista niet aan en als je ze up-date met een verkeerd programma, dan gaat dat programma in conflict met je win 2000. |
|
![]() |
![]() |