![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Welke groep vrouwen steun jij. | |||
Ik steun de femenisten |
![]() ![]() ![]() |
29 | 78,38% |
Ik steun de moslima |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,70% |
ik wil het houden zoals het nu is. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 16,22% |
Ik stem niet want ik heb geen mening hierover |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,70% |
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ach Lombas toch ... kan .e mi. dan ook uitleggen wat er zo 'indigne' zou zi.n aan een vrouw die monokini zwemt ? of ben .i. werkeli.k overtuigd dat het verschil tussen digne en indigne zo'n twee driehoek.es zouden kunnen zi.n ? sorry, mi.n . toets doet t bli.kbaar ineens niet meer ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Mozaïek in Piazza Armerini, Villa de Casale, Sicilië 4°eeuw NC |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, bikini.
![]() |
![]() |
#44 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 14 november 2007 om 14:00. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie voor een goede weergave van het begrip André Comte-Sponville, Petit Traité des grandes vertus.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, in intieme sfeer. Niemand zegt iets van privézwembaden.
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() in godsnaam wat is er mis met zo'n franse deerne die monokini haar baant.e trekt of even een verfrissende duik neemt tussen t zonnebaden door ? geen haar op mi.n hoofd (en t zi.n er intussen steeds minder) die daar ooit een sexuele bi.klank heeft bi.gezocht ... wie daar 'fout' of 'ongepast' op reageert, die verdient m.i. het predicaat 'indigne' ... laat elke vrouw toch in haar eigen waardigheid, en geloof me, er zi.n er met meer waardigheid in elke vezel zonder monokini ... en er zi.n er zonder waardigheid zelfs helemaal gekleed hoor ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Gabrielle d'Estrée en zuster (Versailles, dacht ik) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() fuck (ff off topic) weet er iemand hoe ik aan die J iets kan doen ?
toets pakt ineens niks meer ... J hehe ik ontdek net dat de hoofdletter J nog wel werkt ... iemand suggesties ? of wt dat een nieuw klaviertJe ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarover gaat het nu? Over dignitas, zeg ik. M�*jn mening, die niemand hoeft te delen. Dignitas is een eeuwenoud begrip en zogenaamde deugd die inhoudt hoe mensen zich waardig (in dit geval in het openbaar) kunnen gedragen. Dat is niet enkel van toepassing op de vrouw die met blote borsten het waten instapt, maar ook op de Ander; de vrouw met gêne, bijvoorbeeld, de vlot opgewonden man, bijvoorbeeld, een visiterend klasje scholieren, bijvoorbeeld. Laat me wel stellen, mijn visie is dat er geen openbare zwembaden hoeven te zijn, probleem eenvoudig van de kaart geveegd.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een beetje nuance mag wel, je bericht doet anders interpreteren.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb vrouwen in al hun waardigheid een zwembad zien instappen, heel elegant en waardig,geen 'normale' man die daar scheve bedenkingen biJ gaat maken, dit bvb in tegenstelling tot een vrouw die in al haar gene een bikini onder een tshirt tracht aan te spelen om toch maar geen tepel te tonen ... zulk een beeld (een illustratie van zich bloot voelen tov gewone naaktheid) valt veel moeiliJker onder de noemer 'waardigheid' te vatten ... hiJ/ziJ die in die monokini een probleem ziet of van maakt ... zit naar miJn bescheiden mening met een probleem ... in godsnaam dit is 2007 Je zou verwachten dat we zo stillaan zonder scrupules of godsdienstige erfenissen tegenover 'naakt' zouden kunnen staan ... illusie bliJkbaar ... de puriteinse geest van Queen Victoria is springlevend ! Laatst gewijzigd door Anna List : 14 november 2007 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() @ analyst,
Klavieren zijn niet te repareren. Heb je één of twee toetsen die tilt slaan kan je ze herprogrammeren in Word en enkel Word gebruiken, ascii gebruiken of 10 �* 100€ uitgeven voor een nieuw (er zijn er al van 7 of 8€ ook)Om de 2 jaar een nieuw klavier is geen luxe. Laatst gewijzigd door filosoof : 14 november 2007 om 15:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een beetje zelfrespect, waardigheid mag toch nog, niet? Als dat de toekomst is geef mij dan maar een apart vrouwenzwemuurtje. Of bikinizwemuurtje, whatever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar feitelijk is dus de vraag: verdienen deze mensen de vrijheid om zonder topje te zwemmen of verdienen andere mensen de vrijheid om dat niet te zien? En als die andere mensen dat recht verdienen, waarom verdien ik dan niet het recht om mijzelf met behulp van een lange zwembroek nog wat verder te bedekken? /crosstopic
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat dat gekleed zwemmen betreft, sommigen komen er mee af dat dit onhygiënisch zou zijn, net of iedereen komt frisgewassen zwemmen of doet de moeite om het zwembad te verlaten om een plasje te doen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bikini's vind ik niet mooi, ik vind one piece swimsuits bij vrouwen veel mooier staan... dus, monokini of racerback plz!
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()