![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Hij klinkt verbazend gematigd, ik herinner me nog da hij zei dat hij voor een blank europa enzo was en nu zegt hij toch iets anders
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Gouverneur
|
![]() Toch wel; een zestal keer.
Hier mijn bevindingen: 1. Jezus was tot nader order geen pedofiel. 2. De bijbel schrijft mij geen verplichte kledij voor, noch staat er of ik wel of niet een baard hoef te dragen. 3. Niets in de bijbel wijst erop dat wij anno 2007 nog bloedige rituele slachtingen moeten uitvoeren. 4. Vrouwen dienden zelfs in het vroege christendom respectvol behandeld te worden, meer nog dan de mannen. 5. De bijbel roept mij niet op om te revolteren tegen andere godsdiensten en verlangt ook niet van mij dat ik deze mensen tracht te bekeren of bij mislukking hiervan te doden. Bekijk het eens van een andere kant: in hoeveel hedendaagse vete's, schermutselingen of oorlogen is de islam gemoeid? Hun cultuur annex religie staat volledig haaks op onze westerse waarden. Deze sekte, want ik vind het teveel eer om ze als godsdienst te bestempelen, in de vrije westerse wereld aanmoedigen staat gelijk met katholieke zelfmoord, dit alles in het teken van de weg-met-ons-gedachte.
![]() |
#45 |
Burger
|
![]() Verstandige man.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner me nog dat federalisme een 'doodzonde' was. Nu zeggen ze toch iets anders. Er zou moeten een wet komen die bepaalt dat mensen altijd juist hetzelfde moeten denken en zeggen. Vroeger was Europa ook blank, en iedereen vond dat normaal. Nu is China en Japan nog altijd 'geel'. Ze vinden dat normaal en wellicht nogmaar goed ook. Zouden die 1.400.000.000 mensen nu allemaal 'racisten' zijn? Of zijn die mensen daar mogelijk minder 'racist' dan wij omdat iedereen daar 'geel' is? 't Is maar een vraag. Mogelijk kunnen beroeps-politiek correcten mij het juiste antwoord bezorgen. Laatst gewijzigd door luc broes : 18 december 2007 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Niet verder vertellen hé! ![]()
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() In nederland laten ze je tenminste aan het woord,laten je uitspreken en als je ziet dat fdw meer in nederland op tv komt dan hier,zegt genoeg.
De democratie in nederland staat veel verder dan hier allesins. En dat de nederlanders hier maar vlug zwijgen;pim foryuin was een enorm succes en terecht.Er was eindelijk eens iemand in nederland die zegde zoals velen al al die tijd stilletjes dachten en dan komt het na al die jaren naar boven. Net zoals hier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De nieuwe Pim fortuin is echter Jan Marijnissen van de Socialitische Partij
![]() |
![]() |
#51 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2 De bijbel schrijft wel verschillende nutloze verplichtingen 3 Mozes draagt op om ten allen tijde zij die niet in 1 God geloven te vermoorden 4 Vrouwen mochten Jezus nog niet eens aanraken, daarvoor waren ze te min, hierdoor mochten vrouwen in de eucharistie niet eens de hostie aanraken, ze mochten er alleen maar naar kijken. Vrouwen mochten wanneer zij hun maandstonden hadden de kerk niet in, enz. 5 Hier bestaan we degelijk fragmenten van in de Bijbel, waarbij wordt opgeroepen iedereen met een ander geloof te vermoorden...
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dan komen ze af met de jihad-straat en dan schrijft em een liedje... Jezus waar zijn we over bezig zeg... Politiek of een verenigske amateurpolitiekers die zich liever bezig houdt met liedejes maken. Mss dat ze hem beter naar Nederland haalden voor top of the pops... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Lokaal Raadslid
|
![]() u wel dan ?
gezien uw reactie geloof ik het niet |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De laatste keer dat ik de Bijbel gelezen heb was een dertiental jaar geleden. U bezorgt mij nu een perfecte aanleiding om dit binnenkort nog eens te doen, waarvoor dank. ![]() Als ik nu direct daarna de Koran ter hand neem heb ik een perfecte vergelijkingsbasis.
You never walk alone Laatst gewijzigd door another brick : 19 december 2007 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() De leeftijd van de bijbelpersonages heb ik altijd een interessant onderwerp gevonden maar blijkt enorm moeilijk te achterhalen. 2 die niet meer in gebruik zijn en niet meer relevant zijn. 3 Ondertussen zijn er tal van eeuwen verstreken en ons geloof evolueerde (gelukkig) naar een tolerant model. 4 Zie 3 5 Zie 3 Feitelijk is hier één woordje op zijn plaats: evolutie Waar het christendom een verlichte periode doormaakte, blijft de islam vastgeroest in middeleeuwse toestanden. De bijbel kan en mag niet letterlijk gelezen en opgevolgd worden; het laat ruimte vrij voor interpretatie. De koran daarentegen wordt letterlijk opgevolgd en dat mag de bedoeling niet zijn. Persoonlijk vind ik dit vrij respectloos voor het individu.
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat arm schaap had niets meer te zeggen... al geofferd
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |