![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6021 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - Een konijn rent en springt voortdurend en eet altijd groen maar het leeft hooguit 15 jaar.
- Een schildpad loopt niet, doet niets en wordt 450 jaar … En dan vertellen ze mij dat ik meer beweging moet nemen! Laat mij met rust, ik ben gepensioneerd ![]()
![]() |
#6022 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En na deze overwegingen zullen we eens overwegen wat we de rest van de avond gaan doen. TV kijken? Puzzeltje oplossen? Wat op het internet rondtoeren? Toch maar op het forum blijven hangen?
We zullen zien ![]()
![]() |
#6023 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een heerlijk afsluiterke :
Spleen Godfried BomansIk zit mij voor het vensterglas Onnoemelijk te vervelen, Ik wou dat ik twee hondjes was, Dan kon ik samen spelen. Is dat geen buitengewoon schattig gedichtje ? ![]()
![]() |
#6024 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een heerlijk afsluiterke :
Spleen Godfried BomansIk zit mij voor het vensterglas Onnoemelijk te vervelen, Ik wou dat ik twee hondjes was, Dan kon ik samen spelen. Is dat geen buitengewoon schattig gedichtje ? ![]()
![]() |
#6025 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ wapper ,
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 17 augustus 2014 om 21:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6026 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een goeiemorgen aan wie dit leest! Het is hier zo stillekes de laatste dagen dat misschien maar 2 of 3 mensen hier een kijkje komen nemen vandaag maar die krijgen van mij de aller- allerbeste wensen voor een fantastische goede dag
![]()
![]() |
#6027 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na de goeiemorgen een goeiemiddag! Al kon die toch iets beter zijn, bv één graadje warmer. Eén graadje maar, da's toch niet veel gevraagd
![]()
![]() |
#6028 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ne mens heeft zo geen goesting om aan die knoppekes van de computer te rammelen met dat onnozel zomerweer..... ![]()
![]() |
![]() |
#6029 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6030 | |
|
![]() Citaat:
![]() Edoch, wat komt die spleen in dat gedicht doen ? ![]() Edoch, dubbele edoch, nu schiet het me te binnen dat het eigenlijk 'spit' was dat ik voor ogen had...... ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6031 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spleen = aan de linkerzijde in de buikholte gelegen klierachtig bloedrijk orgaan Spleen = Weltschmerz
![]() |
![]() |
#6032 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou , ik ben aan twijfelen of dit antwoord zou versturen of niet ??
Wat moet ik nu doen , ja of nee ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6033 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6034 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goedenavond
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6035 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6036 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#6037 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh? Daar wacht ik nog even mee, hoor!
![]()
![]() |
#6038 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alleen aan Cookie maar ook aan de rest van de wereld van harte een goedemorgen, een mooie dag, geen zorgen en veel gelach!
De wereld is op het ogenblik zo triestig - epidemieën, oorlogen en vooral slecht weer ![]() ![]()
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 19 augustus 2014 om 10:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6039 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Smijt er wat tetten tussen en verkoop wat vuile praat en hij wordt eens zo populair. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6040 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Af en toe een bitcoin voor iemand die presteert, ja. Maar de bitcoins heb ik de laatste weken ook al niet moeten uitgeven, want er wordt hier zo weinig gepost dat ik de meeste in mijn eigen zak kon steken ![]()
![]() |