![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6381 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je een oude post van iemand aanklikt die uit de ledenlijst verdwenen is, kun je die informatie wel nog raadplegen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#6382 |
Europees Commissaris
|
![]() Ah okee, zo kan het dus ook...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#6383 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6384 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6385 |
Europees Commissaris
|
![]() Bovenop een moderator die daar strafpunten voor uitdeelt, heb je dus ook nog een aangever nodig.
Er waren hier dus echt van die zielige figuren rond die daar een persoonlijke queeste van maken...
![]() |
![]() |
#6386 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 10000 , maar blijkbaar is er daar 1 van gewist !!
Ik las haar postings , niet allemaal , en voor mijzelf sprekende , ik had geen problemen met haar , of ik dat akkoord ging met al haar postings of niet , doet er zelfs niet toe !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#6387 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er zou toch een studie moeten uitgevoerd worden met als onderwerp: "wat is er zo verslavend aan het politieke forum politics.be zodat mensen die er niet gewenst zijn toch steeds weerkeren en zich steeds stupider opstellen?".
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#6388 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal hem nog gelijk moeten geven ook... ![]()
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 4 februari 2015 om 09:11. |
|
![]() |
![]() |
#6389 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en dan zeggen dat die ook in de echte wereld vrij rondlopen, een angstaanjagende gedachte in feite mochten ze zich niet zo belachelijk maken.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#6390 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is vooral voor hun vriend(in)/man/vrouw dat ik mij zorgen maak, eerlijk gezegd...
#6391 |
|
![]() Ach ach ach...... Het is weer na middernacht, en de frustraten vallen binnen...
Amusant. ![]() |
![]() |
![]() |
#6392 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
#6393 |
|
![]() Troll alert.......
![]() |
![]() |
![]() |
#6394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een kwartier liggen te zeiken !!!!
verdomme , een kwartier lang zag ik:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#6395 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik kan me niet voorstellen dat die een partner vinden die zo'n asociaal gedrag aankunnen.
![]() |
![]() |
#6396 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus niet als ik een andere browser gebruik. |
|
![]() |
![]() |
#6397 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs stalkers kunnen charmant zijn... In het begin althans en zolang zij hun zin krijgen.
#6398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In feite is dat toch precies hetzelfde.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
toch een nuanceverschil, niet?
|
![]() |
![]() |
#6400 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat dan; af en toe of obsessief? Is de dubbelnik die steeds tracht terug te komen 1 en dezelfde persoon en komt hij/zij elke dag? Nuanceer dat eens.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |