![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Ik heb hier al een andere reden de revue weten passeren... waarom zou jouw stelling meer waarde hebben dan een andere ? 2) onrein zeg je ?... dus niet omdat ge een vrouw was maar omdat ge onrein zou zijn. Daar ontkracht je dus je eigen stelling mee Citaat:
Het ging over : 1) Is hier sprake van weigering omwille dat het een vrouw is ( en niet meer dan datte )... je sleurt er van alles en nog wat bij nu 2) Is hand geven dé norm en is vrouwen een hand geven de norm ? 3) Is het niet beantwoorden van deze norm een inbreuk op een bepaalde wet ? 3 bis ) speciaal voor jou dan : Is het verplichten van het beantwoorden van deze norm dan misschien een inbreuk op een bepaalde wet ? 4) Is er nu sprake van een vorm van discriminatie mits 1) 2) 3) 5) Is er sprake van een inbreuk op de anti-discriminatiewetgeving 6) Is er, mits 4) en 5), verder voldoende om de betreffende persoon te beteugelen ? Citaat:
![]() Citaat:
Het is jouw stelling , het is jouw bewering dat het hier over een discriminatie zou gaan op grond van sekse Ik wijs je er enkel op dat daar geen sprake van is ( hoeft te zijn : tenslotte zit ik niet in diens man hoofd ) Vervolgens verwijt jij mij dat ik alleen discriminatie van Vlamingen tov anderen zou beamen/aanklagen en voor de rest blind zou zijn. Puur jouw veronderstellingen en insinuaties dus .... die verdomd hard neigen naar beschuldigingen. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wb btw, Edina Laatst gewijzigd door praha : 24 november 2010 om 01:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voorbeeldje. Indien minister Verdonk in Nederland een man was dan had die moslim haar een hand gegeven. Aangezien minister Verdonck echter een vrouw is deed die dat niet. http://www.nu.nl/algemeen/720909/ver...-van-imam.html
![]() |
![]() |
#645 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar vermits je overtuigd bent van dat feit, eveneens steeds beweert de nodige bewijslast in de hand te houden ( dat boekske ) raad ik je aan dat verhaaltje dan maar bij de rechter te gaan vertellen en kom ons dan eens terug om te vertellen waarom de aanklacht niet weerhouden werd. Citaat:
Kan het nog vager ? Dus het volstaat nu ook dit smoesje te hanteren als ge een vrouw geen hand wilt geven ? 'ik geef nu eenmaal niet graag een hand aan vrouwen' |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dit is echt wel zowat de beste die ik tot nu toe gehoord heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit heel je doen en laten komt dat naar voren. Je beaamde zelfs dat het inherent ( post #311) was aan de leer en dat als direct antwoord op de post van Artisjok waarin ze net wees op het feit dat men het steeds zo laat overkomen dat het voor iedere moslim zou gelden. Maar ja boter bij de vis... wat zal het nu worden ? Veralgemeniseer je of veralgemeniseer je net niet ?... ik laat jou nog steeds de keuze |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus de rest van je verwijten hadden er niks mee te maken ? .... geef dat dan toch op zijn minst gewoon toe.
Die vrijheid bestaat uiteraard wel Maar vermits jij zegt van niet kan je me wel het desbetreffende artikel voorschotelen waarin staat dat je een hand moet geven bij wijze van begroeting Citaat:
Dus je spraakt 1) jezelf al tegen 2) er zijn alternatieven voorhanden 3) je hebt verder niks in handen om je stelling hard te maken Citaat:
Citaat:
1) Neen ik vind niet dat je vrouwen moogt discrimineren 2) Jij hebt nog steeds niet duidelijk gemaakt dat het hier over een geval van weigering omwille van het vrouw-zijn betreft |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of heb je deze soms niet geuit ? Van mij mag je dat hoor.... zolang je er niet naar handelt ![]() Wat de rest betreft ... zeer fijn ... we komen weer met elkaar overeen... nu nog wachten tot een inbreuk en dan beteugelen. Citaat:
Citaat:
Jij hebt me er ooit eens op gewezen ivm met allochtonen/moslims dat ze de wet niet als een bollekeswinkel mogen nemen, waar ze vrijelijk mogen kiezen wat hun bevalt en de rest kunnen negeren..... maar ik vrees ervoor dat jouw interpretaties aardig in de buurt komen van zo'n bollekeswinkel-gedag |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je die parallel wilt doortrekken zou het moeten zijn : Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met die plichten hebben wij in principe geen kloten mee te maken... dat is interne keuken... ... en zolang ze daar geen wetten mee overtreden is er niks aan de hand .... anders moet ge de rkk ook verplichten hun richtlijnen en spelregeltjes aan te passen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2)Je hebt ook echt een probleem met contextueel lezen, blijkt. Zelfs in je opzet om wat aan te tonen 'omwille dat het een vrouw is' lukt het je zelfs niet. kijk, uit het stukje : "Volgens zijn interpretatie van de islam mag een man een vreemde vrouw niet aanraken. Ook vrouwen mogen vreemde mannen geen hand geven" Bovendien staat de onderliggende reden er helemaal niet bij. Laatst gewijzigd door praha : 24 november 2010 om 02:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik een tekst overneem, geef ik steevast de bron. (Een cannabisgebruiker wordt gediscrimineerd, dit geheel terzijde.) Neen ik wens niet high te worden, en ook niet dronken. Wat bedoel je met "scoren"? Wens je nu nog te discussiëren over dat gelijkheidsprincipe? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=570 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door artisjok : 24 november 2010 om 07:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- een werknemer weigert geen werkgever. het staat een werknemer vrij te beslissen waar hij gaat werken. Er bestaat nog altijd een beetje verschil tussen beiden. Ik vraag me ook af of het werkweigeren omwille van een vastgegroeide schaamdoek als aanvaarde reden kan gelden bij de VDAB als men werkloosheidsuitkeringen krijgt. In dat geval zou een niet-muzelmens dus wèl die rotjob moeten aannemen, terwijl de muzelvrouw met schaamdoek op die manier kan ontsnappen. Lijkt me ontoelaatbaar. - een werkgever kan weigeren om bepaalde mensen aan te werven. Het probleem is hier dat men dhimmie wetten heeft ingesteld uitgaande van de mogelijkheid dat er sommige vrouwen zijn met vastgegroeide schaamdoeken. Ik weet met zekerheid dat indien ik er op zou staan om met een omgedraaide bloempot mèt indianenpluim te gaan werken, ik rapper terug thuis zou staan dan me lief is, maar een collega met vastgegroeide schaamdoek daar blijkt men een diepe buiging met "respèk" voor te moeten maken? Straffe kost. Blijkbaar mag een friturist of restaurantuitbater niet eisen van zijn klanten dat ze geen uiterlijke kentekenen van ideologische overtuigingen vertonen (enfin, hij mag dat natuurlijk wèl als het over skinheads gaat, maar niet als het over een vastgegroeide schaamdoek gaat).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 november 2010 om 09:31. |
|
![]() |
![]() |