![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga jij dan maar binnen niet al te lange tijd met je gat omhoog en een rooi plek op je voorhoofd 5X per dag het werk van de kuisvrouw van kortbij inspecteren? Doen!
![]() |
#642 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uhm ? Ik heb me blijkbaar niet duidelijk uitgedrukt... Ik wil enkel aanstippen dat alle samenlevingsproblemen met moslims niet zullen opgelost zijn door het salafisme aan te pakken. |
|
![]() |
![]() |
#643 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Verdoeme SDX, dat werkt op mijn hormonen. ![]() Geniet van je zwembad in het mooie spaanse klimaat. |
|
![]() |
![]() |
#644 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrijdag. TGIF. Tripel Chimay. 'k Ga daarmee moeten stoppen... Eens.
![]() |
#645 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet moeilijk dat die religie zo groot is geworden. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#646 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Lijden en onrecht als teken van liefde, je moet er maar opkomen... |
|
![]() |
![]() |
#647 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw maat drinkt te veel, vrouwen moeten voor en na seks zichzelf wassen, moet de vent nog tegenkomen die zeven keer per dag met enige regelmaat voor mekaar krijgt... |
|
![]() |
![]() |
#648 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#649 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#650 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoor hier niemand zeggen dat er geen andere problemen zijn in het samenleven met moslims. Het ene heeft niets te zien met het andere. De graadmeter = de wetgeving. |
|
![]() |
![]() |
#652 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik voegde nog toe dat ik mij afvraag of er ergens een voorbeeld is van een geslaagde integratie door een moslimgemeenschap in een niet-islamitische samenleving ? Tot voor kort zou ik gezegd hebben de Turken in Limburg... |
|
![]() |
![]() |
#653 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Chimay Bleue ? Dat is eten en drinken tegelijk... Bijzondere smaak, echt lekker.
|
![]() |
![]() |
#654 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
70% van de moslims in W-Europa plaatsen hun religieuze regels boven de wet. Daar gaat je graadmeter... |
|
![]() |
![]() |
#655 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, dat zijn steriele discussies. Uiteraard zijn er problemen, en die zullen er altijd zijn. Zaak is hoe de maatschappij daarmee omgaat en hoe ze dat ordent. Mijn persoonlijk standpunt is : wetgeving op totaal verbod inzake onverdoofde slachting er doordrukken. Nu. Niet morgen. Willen er een paar duizend joden emigreren daardoor ? Pech. Willen er een paar duizend islamieten emigreren daardoor ? ook pech. (en doe me een lol : ga nu niet voorspelbaar reageren door te zeggen dat dat laatste geen pech is hee... ) ![]() |
|
![]() |
![]() |
#656 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van zodra een moslim een voet binnen onze grenzen zet, moeten we hem zéér duidelijk maken dat hier onze wetten gelden en niets anders.
|
![]() |
![]() |
#657 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zodra een moslim een voet binnen onze grenzen zet, moeten we hem zéér duidelijk maken dat hier onze wetten gelden en niets anders.
|
![]() |
![]() |
#658 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat hij/zij denkt over wettelijke bepalingen is van geen tel. Gelukkig maar. Anders zou een katholieke schepen kunnen beslissen om twee homo's te weigeren te trouwen. Zou een moslim schepen in molenbeek kunnen weigeren om twee lesbo's te huwen. You get it ? |
|
![]() |
![]() |
#660 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat erger is: christenen en joden zijn er in geslaagd af te dwingen dat die godsdienstvrijheid een hoop uitzonderingen toelaat op de seculiere wetten. Onderwijs dat los staat van de humanistische waarden, een hoop uitzonderingen in de sfeer van gezondheid (inentingen bij jehova's en zo), rond dierenwelzijn, enzovoort. Ik ben er ook voorstander van dat we de godsdienstvrijheid zonder mitsen en maren ondergeschikt maken aan de burgerlijke wetten. Maar je zult dat voor iedereen moeten doen. |
|
![]() |