![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bon....
Met de laatste verkiezingen is N-VA (disclosure:ik ben sympathisant) al serieus afgeborsteld geweest en dankzij de recente maneuvers hangt zelfs BDW nu buiten te drogen. Het is wat het is,politiek maken is als saus maken,het is misschien beter dat je het niet ziet gebeuren en het resultaat staat niet noodzakelijk iedereen aan. Laat ons nu allemaal eerst maar dat Corona gedoe doormaken... ...die kat komt echter weer. Zoals in een eerdere bijdrage aangegeven betwijfel ik al sedert de regering Di Rupo,eigenlijk zelfs al van ten tijde van Leterme(en dus los van tegenstellingen tussen N-VA en enigerlei andere partij) nog of voor het Belgische niveau een "4-jaren-regering old-school-style" nog een bruikbaar vehikel is.We zien daar geen bewijzen meer van sedert....euhm....tsja,sedert lang eigenlijk. Laatst gewijzigd door kelt : 17 maart 2020 om 06:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als een regeringsvorming meer dan een jaar duurt, is er toch iets mis met de instellingen dat gefixt moet worden. De krankzinningheid van de franstaligen grenst aan slapstick. Ze verachten de Vlamingen met een passie, maar willen niet dat we elk ons ding doen.
![]() |
![]() |
#643 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dit artikel van wouter verschelden schetst het hele drama, en hoe het verraad van Magnette uiteindelijk de finale bepaalde. Die heeft er in elk geval een paar vijanden bij... https://newsmonkey.be/verraad-bedrog-regering-wilmes/
Laatst gewijzigd door Pandareus : 17 maart 2020 om 08:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#644 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat Vlaanderen nog steeds in een winterslaap zit en zich al slapende laat overrrompelen, zich in de luren laat leggen, door Franstalig België. Meer dan 5 over twaalf om er eens paal -en perk aan te stellen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 maart 2020 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het geroep en getier in de media weerspiegeld niet altijd het geroezemoes op sociale media waar het gepeupel zelf bepaalt wat ze leuk vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren op de radio gehoord: NVA is bang dat ze met VB in de oppositie raken en dan heel harde standpunten over migratie moeten innemen om het VB te overtroeven. Met als gevolg dat ze hun gematigde aanhang kwijtspelen.
![]() |
#650 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
VB en NVA zijn als ze niet opletten over 4 jaar 1 partij. Voor de ogen van de kiezer. Twee migratiekritische vlaams nationale partijen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BDWever is voor de zoveelste maal weer maar eens aan de kant geschoven door de Koning en zijn Francophone garde.
Zal Vlaanderen dit blijven dulden? ![]() * Geen gelden meer naar de Walen. * Koningshuis, opdoeken die handel, want die trekken toch maar partij voor de anderen. Te ver gezocht of zit dat er aan te komen? ![]() Ik dacht dat 'de wil van het volk' (democratie) eigenlijk wel vrij duidelijk was maar men negeerde het in alle mogelijke 'talen'.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 maart 2020 om 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kiekevlees vooruitzichten.
![]() |
![]() |
#653 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#654 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#655 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#656 |
Banneling
|
![]() Het geroep en getier van de Vlaamse media weerspiegelt nooit wat de doorsnee Vlaming denkt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 |
Banneling
|
![]() Duidelijk dus dat het de francofonie is die de Vlamingen verder en verder de rechtse hoek induwt omdat voor hen alles goed is zo lang ze maar aan de Vlaamse centen kunnen... Voor de francofonie is la Belgique nog een veel legere schelp dan voor de Vlamingen... Voor hen telt alleen de francofonie en nog eens de francofonie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 |
Banneling
|
![]() Hoeveel mensen, Vlamingen denk je dat er nog zijn die het enorme gevaar van deze totaal ongecontroleerde immigratie niet inzien???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |